3.04.2012

Iwetto była u fryzjera

Nie lubię chodzić do fryzjera. Zdałam sobie z tego sprawę już jakiś czas temu. Przede wszystkim nie lubię jak ktoś mi leje wodę do uszu, nie lubię czekać na swoją kolej i nie lubię mieć poprzyklejanych włosków na twarzy. I nie lubię umawiać się na wizytę, wolę wpaść jak najdzie mnie ochota, przysiąść najlepiej na chwilę i szybko wypaść :) 
Na szczęście wczoraj udała mi się taka szybka wizyta, ale zadzwoniłam wcześniej czy na pewno TERAZ mogę. W sumie zmobilizowałam się też przez kolegę, który puścił mi plotę że moja ulubiona fryzjerka zmienia lokal, więc przy okazji chciałam się jej wypytać ile w tym prawdy. Na szczęście nie zmienia, ale miałam spore obawy ;) 
I tak pozbyłam się trochę ciężaru z głowy, dodatkowo wróciłam do dłuższej grzywki. Fryzura bez szaleństw, wycieniowana przy twarzy i trochę z tyłu, żeby włosy smętnie nie wisiały. Ogólnie jestem zadowolona, szczególnie z tego jak praktycznie same się układają. 



Z długości niewiele zeszłam, ponieważ jeszcze trochę chcę je zapuścić. Kolor włosów to mój naturalny, chociaż nie ukrywam, że lepiej czuję się w ciemniejszych. I tu pytanie do Was:
Jaką naturalną farbę polecacie? Interesuje mnie taka, która równomiernie schodzi z włosów i ich nie niszczy. Będę wdzięczna za wskazówki, ponieważ rozważam przyciemnienie do średniego brązu, a w temacie farb naturalnych jestem zielona. 


45 komentarzy

  1. Naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jak ładnie! a kolor włosów niesamowicie Cie ożywia i rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) Ja byłam na początku marca u fryzjerki, ścieła mnie genialnie, ale teraz włosy odrosły i mają jakąś okropną fazę (zapuszczam) i się tragicznie układają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna fryzura, a będzie Ci się chciało ją układać codziennie? :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. @http://makijazystka.net - ja tego tak nie widzę ;D Czuję się w nich mdło ;P

    @Ev- wiem co przechodzisz, też to miałam ;( Trzeba przecierpieć niestety, ale jaka radość będzie później :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie wyglądasz :) byłaś w Prowokacji??

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo Ci ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło Cię zobaczyć :) Ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Iowna- myję włosy codziennie i je układam, więc nic się nie zmieni :) Z resztą na razie same się układają nieźle. Muszę tylko nawijać na szczotę, żeby je podnieść u nasady.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Sauria80- a nie wiem jak to się nazywa, byłam tam gdzie Ci pisałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarzowo Moja Droga:)
    Nie przepadam za wizytami i fryzjera, to jest dla mnie jeszcze gorsze niz dentysta;) Ogolnie nie lubie jak ktos cos przy mnie robi. Wyjatkiem jest moja kuzynka- fryzjerka, w ktorej rece zawsze oddaje sie bez obaw i choc teraz chce zapuscic wlosy to czekam wlasnie na spotkanie z Nia aby odswiezyla nieco linie ciecia...Minelo juz ponad 3 m-ce a wlosy odrosly mi jak szalone;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. równomiernie schodzącą farbą na pewno jest henna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak miło Cię zobaczyć :) ja też się nie znam na farbach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. @Hexxana- to musiałaś mieć krótką fryzurkę wcześniej :) I to chyba dobrze, że szybko rosną, moje tylko do pewnego poziomu, później dostają zastoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.4.12

    polecam hennę Khadi, naturalna i daje ładny efekt. Poszukaj sobie na ten temat więcej info :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @irreplaceable - a znasz jakąś godną polecenia?

    @evelo - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Marta- w sumie idzie ku lepszemu ;D W pracy wytrzymałam i teraz też daję radę ;)

    @babski punkt widzenia- dziękuję bardzo, coś chyba słyszałam u Nisiax83 na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ładnie :) ja też nie lubię chodzić do fryzjera ;) a na dodatek po mojej ulubionej fryzjerce słuch zaginął-podobno zajmuje się teraz czymś innym :( w sprawie farb się nie wypowiadam, bo ich nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @SheWoman - to jest ból, nie lubię szukać nowego salonu.

    OdpowiedzUsuń
  21. @xbebe18- next time ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie :)) lekko i świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie Ci w takiej fryzurze! Serio :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam fryzjera umówionego na farbę w czwartek.Nie używam żadnych naturalnych farb, jednak ta ,którą kładzie mi moja fryzjerka bardzo ładnie się wymywa, nie widać odrostów i mogę malować włosy rzadko,przez co mniej się niszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie i w zasadzie można rzec - klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj pierwszy raz farbowałam henną Khadi. Nie jest najłatwiejsza w obsłudze, ale mam nadzieję, że efekt (który w pełni będę mogła ocenić dopiero 2 dni po farbowaniu) okaże się wart zachodu :) Poczytaj o tym u Idalii i Anwen.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie, mam trochę podobną. Ostatnio ścina mi włosy przyjaciółka na naszych maseczkowych wieczorkach z winem i pistacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie, że ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam Hennę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Magda60005 - też korzystałam z usług fryzjera jeżeli chodzi o farbowanie, ale ile bym nie zapłaciła nie byłam zadowolona z efektu. Wiecznie minimum trzy kolory w poziomie na włosach ;(

    @Viollet- dzięki za wskazówki. Czekam też na Twoją opinię o Khadi ;)

    @Pieknoscdniablog - marzenie :D Taki wieczorek wolałabym od wizyty w najlepszym salonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja uważam, że fryzura jest spoko, kolor zależy od Ciebie, a w temacie farbowania to ja jestem totalnie zielona, ale moje siwe włosy niedługo będą wymagały zafarbowania. nigdy tego nie robiłam, ale też chciałabym coś naturalnego..

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz bardzo ładnie i interesująco.:) Powiem Ci szczerze, że również nie lubię wizyt u fryzjera, a mój lęk przed ścinaniem pogłębił się po ostatniej wizycie, gdy fryzjerka źle zrozumiała co to znaczy "długa grzywka, którą będę mogła zakładać na ucho, która będzie opadać na twarz...". W rezultacie otrzymałam grzywkę na skos przez czoło... Moje włosy są bardzo proste i sztywne, więc po ich umyciu miałam pięknie sterczący daszek. Brrr...
    Na szczęście te kikuciki włosowe już mi odrosły i mogę swobodnie zakładać włosy za ucho.:D

    A co do farb to może spróbuj z henną (polecam Ci Khadi), a jeśli obawiasz się czystej natury to podobno niezłymi farbami są Biokap, Color&Soin i Sanotint.

    OdpowiedzUsuń
  33. masz śliczne włoski;) piękne obcięcie:)







    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne włosy :) Sama muszę odwiedzić swojego fryzjera, bo zaczynam przypominać Shih Tzu.
    Nagraj coś wreszcie! :) Zobaczyłam zdjęcia i sobie pomyślałam "ach, jak fajnie by było posłuchać Iwetki" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie ci w tej fryzurze :) i w dodatku naturalny kolor masz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  36. klasyczne cięcie. takie sprawdzają się zawsze. Ile razy eksperymentuję, potem niecierpliwie czekam, aż odrosną mi włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie:) sama myślę o takiej grzywce ale mam tak rzadkie włosy, że nigdy mi sie nie uda takiej wyhodować:):D

    OdpowiedzUsuń
  38. mam bardzo podobny naturalny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. vatika bodajze robi farby naturalne ziolowe ale w postaci pasty

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście zawsze lubiłam chodzić do fryzjera, może dlatego, że wtedy wiem, że coś jest u mnie nowego ^^
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie ufam fryzjerom... sama podcinam końcówki, bo oni najchętniej pozbawiliby mnie wszystkich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).