1.10.2012

Znowu kuszę ;) // ZAKUPY ROSSMANN, Organizer na kosmetyki Biedronka

Tak, wiem! Znowu post zakupowy. Na swoje usprawiedliwienie napiszę, że z okazji trzeba korzystać, a jak wiadomo wszystko co dobre szybko się kończy ;) Między innymi promocje, na które znowu się skusiłam.Tym razem zwabił mnie Rossmann przecenionymi markami własnymi oraz Biedronka, w której od kilku dni polowałam na organizery.


Do tej pory było tanio, ale teraz jest jeszcze taniej. Gdyby nie wewnętrzny hamulec ( a tak naprawdę mój narzeczony ;), to wróciłabym ze zdecydowanie większą ilością kosmetyków. No ale wszystkiego mieć nie można, więc kupiłam rzeczy które były mi potrzebne.

Przede wszystkim skusiłam się na odżywki Isany, mój ulubiony żel do golenia oraz olejek pod prysznic :)


Odżywek zrobiłam spory zapas, bo zdecydowałam się jeszcze na te z Alterry. Poza tym do koszyka trafiły także moje ulubione mydełka (polecam jeżeli jeszcze nie miałyście :)


Nie mogło się też obyć bez kosmetycznych niezbędników, czyli płatki, patyczki i chusteczki (najlepsze). Przy kasie dorzuciłam też za 3 zł nawilżane chusteczki Domol. Przydadzą się do przecierania toaletki i nie tylko ;)


I na koniec organizery na kosmetyki z Biedronki.  Koszt jednego to tylko 8zł, dlatego wzięłam aż trzy. Z tego co zauważyłam dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych i w czterech różnych formatach.


Jestem ciekawa czy też się skusicie ;)

68 komentarzy

  1. Ja też dziś potężne zakupy w Rossmannie popełniłam. Najgorsze jest jednak to, że jutro idę po kolejną dawkę żeli, szamponów i odżywek.
    :|

    OdpowiedzUsuń
  2. hah po organizerek wysłałam teściową która pracuje w biedronce więc zanim się rozeszły miałam juz odłożony :) bardzo fajne są i poręczne a do ros. muszę się wybrać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.10.12

    Ja właśnie dodałam notkę z tym organizerem ;) Rossmann tez kusi, ale trzeba się powstrzymać. Czytałam w jakiejś notce że odzywki z Isany są testowane na zwierzętach, ile w tym prawdy to nie wiem ale wszystko możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizery dobra rzecz :) Kupiłam ostatnio kilka podobnych w tzw. Funciaku :) Przydają się w łazience jak znalazł.

    Udane zakupy! Ja niebawem wyruszam na łowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano kusisz. Ja się własnie obłowiłam kosmetycznie, ale Rossmanna też napadnę. Głównie z uwagi na te mydełka moje ulubione. Akurat kończy się zapas w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te organizery z Biedronki :) Ja też zaszalałam w Rossmannie :) Ceny bardzo przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się do tej biedronki wybrać-przydałby się jakiś nowy organizer;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez kupiłam organizer- nowe mieszkanko dla moich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, a ja nie trafiłam na te organizatory :/ muszę napaść inną biedronkę. Jak myślisz, będą się nadawały na wkład do torby ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Do rossmana chyba się jutro wybiorę :) Odżywka do włosów mi się kończy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się będę musiała przejść, a tak długo się opierałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. @Independent WomanWiesz, że też się zastanawiam czy jeszcze czegoś nie kupić? Masakra XD Muszę wyrzucić gazetkę, bo ciągle ją wertuję XD

    OdpowiedzUsuń
  13. @Paulina S.Zazdroszczę ** Ja już od czwartku szukałam w kilku, a później miła pani mi powiedziała, żebym zajrzała w poniedziałek bo będzie dostawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @untouched13O, to zaraz sobie zajrzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Hexx anaTo już nie mogę doczekać się Twojego pościorka ;) Ja jestem uzależniona od organizerów :>

    OdpowiedzUsuń
  16. @Una Warto, bo są złotówkę tańsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. @Bella O tak, zdecydowanie warto zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Milky chocolate Ja jeszcze nie wiem co do czego wykorzystam, ale na pewno się nie zmarnują ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @shinodkaJa właśnie szukałam ich z tą myślą :D Promocja obowiązuje od czwartku, ale u mnie dopiero dzisiaj dostali dostawę z organizerami, mimo tego że wcześniej mieli już kosmetyki i inne produkty z gazetki. Ale jak nie znajdziesz to podobne mają w Drogeriach Natura i są właśnie dedykowane jako organizer do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Nika. Polecam, szczególnie że Isana jest po 4 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy, faktycznie kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Brain For SaleJa w zasadzie poszłam tylko po kocie żarcie i miałam kupić ewentualnie odżywkę :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
  23. @MagicSangelSzczególnie,że tanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. szczęściara ja nie dostałam organizera :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic mnie nie zaciekwilo tylko odzywka do paznokci 8 w 1 za 8 z groszem. Ale nie kupie bo jeszcze mam:-) tym razem mi sie udalo i nie musze nic kupic

    OdpowiedzUsuń
  26. a te odżywki dobre ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Organizery mam zamówione u "teściowej" ;D bo u mnie w B już ich nie było. Do Rossmanna mam za daleko, więc nic mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. też kupiłam te chusteczki domol. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @kameleonworldU mnie dopiero dzisiaj mieli ich dostawę, może zajrzyj jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @m_and_z Na blogach mocno chwalone, ale osobiście jeszcze nie próbowałam. Skusiłam się bo przynajmniej po 4 zł,a to zawsze mniejsze ryzyko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jutro przed pracą lecę do Rossmanna. Akurat skończyły mi się chusteczki do demakijażu Alterra, więc ma wymówkę, że potrzebuję tam iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. @FiolkaNo właśnie u mnie zawsze zakupy Rossmanowe, bo mam niedaleko i kusi XD

    OdpowiedzUsuń
  33. @One_LoVeCiekawe jak się sprawdzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. @Asq Na pewno są teraz tańsze, bo się nawet na nie gapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy1.10.12

    ja jutro jade do biedronki wiec moze cos jeszcze dla mnie zostalo...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie Rossman też bardzo mocno kusi, jednak na razie dzielnie się trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne te organizery! uwielbiam różniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie dzisiaj trzasnęłam haul na blogu. szukałam tych organizerów i niestety nie znalazłam, a to był chyba mój główny cel udania się do Bierdy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chyba cudem jeszcze się opieram tej promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłyśmy dziś w tych samych sklepach. Ale ja będę się zakupami chwalić jutro na blogu, choć są skromniejsze. Dziś już nie dałam rady trzaskać zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tych organizerów jakoś nie zauważyłam w Biedrze :) a na Rossmana też napadłam, jednak nie kupowałam dużo rzeczy na zapas

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądając te organizery stwierdziłam, że troszkę za małe i odłożyłam.. a teraz żałuję ;p
    a z Rossmana również wyszłam obładowana :)

    OdpowiedzUsuń
  43. @xkeylimexTeż sądziłam, że wytrwam ;<

    OdpowiedzUsuń
  44. @lala_rozU mnie dopiero dzisiaj je dostarczyli, wcześniej nie było i to w trzech różnych Biedronkach. Może spróbuj jeszcze raz zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. @Karotkahahaha no ja w zasadzie poszłam tylko po kocie jedzenie i odżywkę ;D Lepiej unikaj R, bo jak wejdziesz to przepadniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. @77gerdaMi baterii w aparacie starczyło tylko na kliknięcie tych kilku zdjęć- fart :)

    OdpowiedzUsuń
  47. @KaroBo one dopiero teraz wchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie w Biedronce te organizery wyparowały:(

    OdpowiedzUsuń
  49. ja dzisiaj pewnie spore zakupy poczynię w Rossmannie, muszę zaopatrzyć się w zapas odżywek Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @kobiece szufladkiU mnie były ostatnie 4, więc capnełam 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  51. @FiorenzaDobry pomysł ;D Szczególnie, że są po 4zł :)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie organizerów już nie było. A z Rossmana wyszłam ze ściereczkami

    OdpowiedzUsuń
  53. @Iwetto

    Dobrze, że kota nie mam, hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo lubię chusteczki firmy alouette, moim zdaniem są najbardziej miękkie i wytrzymałe z tych dostępnych na rynku

    OdpowiedzUsuń
  55. @powiew inspiracjiWedług mnie też :) Świetna jakość i przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny blog :)
    zapraszma do mnie
    obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  57. Też skusiłam się na jeden z biedronkowych organizerów - bardzo praktyczna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale fajne te organizery! U nas takich nie widziałam! Ja zawsze mam bałagan w kosmetykach, więc przydałoby mi się coś takiego - też w ilości co najmniej 3!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. alterra jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Swietne te organizery! Mam nadzieję, że uda mi się je gdzies jeszcze dostac!

    dodaje do blogrolla:*
    makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Uuuuu ale zakupy =D Najbardziej w oko wpadły mi organizery - no cóż, jestem gadżeciarą, nie będę się ukrywała ;p Tym bardziej, że organizery zawsze się przydają. Tylko że u siebie ich nie widziałam wczoraj :( Może się zagapiłam. Jutro sprawdzę jeszcze raz. Chciałabym chociaż jeden, strasznie podręczne z tego co widzę - idealne na kosmetyki do codziennego użytku =))
    A Tobie udało się przymierzyć te butki które u siebie pokazywałam? Znalazłaś je? :)) Właśnie doceniam ich wygodę. Chociaż może głupio to zabrzmi, ale tak je polubiłam, że aż mi ich szkoda haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. ooo ale ilość!
    koniecznie muszę zajrzeć po te organizery, skusiłaś mnie! :D

    a w wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie: deeepbreeeathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).