7.10.2012

Ile warta jest moja twarz :) // SLEEK, TOO FACED, SEPHORA, BOBBI BROWN

Ostatnio na You tubie i blogach króluje tag, który także mnie zaciekawił. Postanowiłam podliczyć swój codzienny niezbędnik do wykonania makijażu. Przyznam, że nie było to łatwe, bo większości cen zupełnie nie pamiętam. Kosmetyki staram się kupować w promocyjnych cenach, więc podane kwoty będą oczywiście w przybliżeniu :) 



Dla wyrównania kolorytu twarzy używam (a w zasadzie zużywam,bo go nie lubię) podkładu w żelu Rimmel Match Perfection w odcieniu 100 (25zł) oraz roll-ona pod oczy Rival de Loop (10zł). 


Matuję strefę T pudrem mineralnym Lumene (28zł) i dodaję trochę koloru przy pomocy broznera Sephory (30zł) oraz różu Benefit Hervana (40zł)


Później skupiam się na makijażu oczu. Aplikuję bazę pod cienie Too Faced (80zł) , przyprószam ją cieniem z Sephory (14zł) w naturalnym odcieniu i aplikuję cienie kolorowe. Najczęściej sięgam po którąś z paletek Sleeka (30zł). Górną linię rzęs zaznaczam linerem Bobbi Brown (100zł) .


Na koniec tuszuję rzęsy Wonder lashem z Oriflame (13zł) i podkreślam brwi żelem Delia (10zł). Codziennie rano usta pielęgnuję moim ulubionym Carmexem (6zł).


Mój najczęściej używany zestaw kosztował mnie około 400 zł. Sądzę, że nie jest to jakaś zatrważająca kwota, szczególnie że koszty na przestrzeni czasu się amortyzują ;) Wypatrzyłyście jakiegoś swojego ulubieńca ?

72 komentarze

  1. Kochana, Benefit to chyba 140 zł, a nie 40 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Benefit Havana kosztuje nieco wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Red Lipstick Ja go kupiłam za 40zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Gosia (beautyfascination) Podaję cenę jaką za niego zapłaciłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Iwetto

    Przykro mi to stwierdzić, ale to podróbka ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. @Red LipstickKupiona w Sephorze? Wątpię ;) Miałam kartę podarunkową stąd ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Iwetto

    Jejku, już się wystraszyłam, że to ohydne podróbsko z allegro ;/

    Uf!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza Too Faced za mną chodzi;) (Póki co udaję, że jej nie widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, nie no chyba sama będę musiała przysiąść i sprawdzić ile ja zapłaciłam za swoje kosmetyki, bo jednak te 400zł mnie zatrwożyło ;) Ale nie ma co wyliczać - najważniejsze że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Iwetto Takie na rano są najlepsze xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten tag też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. @Red LipstickNie, takich rzeczy nie kupuję na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Katalina
    Ok, nieważne, mi wyszło jakieś 570zł :/ Ale popatrz że człowiek sam nie zdaje sobie sprawy z tego ile kasy idzie na kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  15. @EwelinaNie ukrywam, że według mnie najlepsza jak dotąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. @The Bertka ShowW takim razie też zrób :) Chętnie podpatrzę czego używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam żel z delii ale już w tym nowym opakowaniu, turkusowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubie rowniez tego podkladu..ale ciekawa jestem tego rozu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten puder mineralny z Lumene mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny tag:)
    Aż chyba sama sprawdze z ciekawości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. @One_LoVe U mnie to jest akurat składanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. @kameleonworldJest ok, ale szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @BellaBardzo go lubię i na pewno napiszę na jego temat kilka słów więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. @Place Of WomanChętnie przeczytam, czekam na linka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy7.10.12

    u mnie całkowity koszt wyniósłby około 30/40 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też najczęściej sięgam po którąś paletkę Sleeka, ostatnio króluje Storm.
    P.s. fajny tag :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie 439zł wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @untouched13Tak mało kosmetyków używasz czy stronisz od makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  29. @IdaliaChętnie zobaczyłaby Twoją odpowiedź na niego ;) Storm to moja pierwsza paletka i też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @AlieneczkaJestem ciekawa co za kosmetyki skrywa ta kwota ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie też mam ten tag w przygotowaniu, fajna zabawa :) Mam do Ciebie prośbę, podasz mi numerek tego cienia z Sephory? Jeśli się nie mylę to taki sam jaki miałam (zimny, matowy beżyk-nude bez jakichkolwiek drobinek). Długo go szukałam, a jak się skończył, to przy kolejnej przeprowadzce zgubiłam opakowanie, a dramatycznie odczuwam jego brak :/ Świetnie się sprawdzał jako "korektor" to nierównej kreski eyelinerem, rozcierania cieni, pod nie, pod łuk brwiowy - czego to on nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 400 niby dużo, ale trzeba wziąć pod uwagę, że przecież część z tych produktów spokojnie starczy na dłuższy okres czasu. No a z resztą... jak tu nie inwestować kiedy to wszystko nakładamy na buzię

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że cena różu zainteresowała niektóre dziewczyny :). Zazdroszczę Ci, że udało Ci się kupić go za taką cenę - jest piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety, ja się pociacham chyba... skąd mnie wyszła taka kwota? A wcale nie wychodzę jakaś wymalowana :P Aj kusisz tym Bobbi Brownem, choć na razie mam w planach nowy liner z Peggy Sage :) Hervanę pewnie dorwałaś na jakieś wyprzedaży blogowej cwaniaku :D Przyznaj się?:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaciekawił mnie ten roll on pod oczy i chciałam zapytać gdzie kupiłaś bazę Too Faced, bo sama chciałabym ją nabyć.Z allegro boje się że mogą być podróbki, a nie wiem gdzie indziej mogę ją znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie dorwałaś tą bazę Too Faced?

    OdpowiedzUsuń
  37. moja twarz kosztuje tyle co Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @kosmetyczny-przekladaniecTo prawda>> jest idealny do wszystkiego :) Tu go znajdziesz http://iblackbeautybag.blogspot.com/2012/05/kolor-mono-od-sephory.html

    OdpowiedzUsuń
  39. @Piękna BestiaWyznaję zasadę że kosmetyki do twarzy muszą kosztować ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. @*Natalia*Tylko dzięki mojemu braciszkowi, który ofiarował mi kartę upominkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. @saharuJa wręcz kocham :) Nie wyobrażam sobie dnia bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Brain For SaleBB to numer jeden, wart swojej ceny ;) A Benefit zakupiony dzięki urodzinowej karcie upominkowej , więc o 2/3 tańszy dla mojej kieszeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @atena4Kupiłam ją dzięki dobrej duszy z zagranicy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. @Magda60005Dzięki dobrej duszy mieszkającej za granicą :) Ale baza pierwsza klasa,UDPP się umywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. @ΜαγδαλεναI tak jestem ciekawa czego używasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo przyjemny zestawik :) ja swojego wole nie podliczać :P ahaha

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy7.10.12

    o, chyba w wolnej chwili też zrobię ten tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. "Się amortyzują" - spodobało mi się Twoje wyjaśnienie xD Chyba też muszę sobie tak tłumaczyć moje zakupowe szaleństwa- że się zamortyzuje w przyszłości xD

    OdpowiedzUsuń
  49. Kilka razy zabierałam się za taką notkę i... przyznam się, że trudno wybrać taki jeden konkretny zestaw ;) W końcu podzieliłam to na dwie półki, tak chyba będzie najlepiej.

    Podliczenie niby jest dobre tylko niepokoi mnie jedno :D Gdybym miała po jednej sztuce danej rzeczy to nie byłoby się czym przejmować a jest tego na każdą okazję....

    Masz liner BB, sama posiadam fiolet i uważam, że to dobra inwestycja :) no i z Benefitu u mnie gości Hoola i Dallas.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie cały zestaw kosztował tyle, co Ciebie eyeliner :P

    OdpowiedzUsuń
  51. u mnie wyszło 141,91zł ;-D i myślałam, że to dużo!;D

    OdpowiedzUsuń
  52. @Marti oj tam, na twarzy nie ma co oszczędzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. @IzuśkaxDChętnie przeczytam odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @xkeylimexNic nie trzeba sobie tłumaczyć, wszystko jest kupowane świadomie i na pewno jest niezbędne :P

    OdpowiedzUsuń
  55. @Hexx ana Sama się zdziwiłam, że z taką łatwością przyszło mi wybranie tych produktów. Ale ja rano wszystko robię w spowolnionym tempie i jak przychodzi do makijażu, który wykonuję po wszystkich innych porannych czynnościach, to okazuje się że czasu mam zero i muszę się szybko ogarnąć. A jak szybko to tylko sprawdzone produkty, prosta kreska, podstawowe cienie, żadne tam fikuśne makijaże ;)

    Liner BB to jest bardzo dobra inwestycja :) Wybrałam dzienny odcień i męczę go już od dłuższego czasu :) Niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Karo hahaha Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  57. @lala_rozNo widzisz, nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ładna sumka :D
    na twarzy nie należy oszczędzać $
    im mniej tym lepiej, ale jakość też się liczy ;)
    miałam ten roll on, ale oddałam, w ogóle mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11.10.12

    wszystko wszystkim, ale na prawdę nie wyobrażam sobie życia bez carmexa:) chciałabym przetestować wszystkie, ale one tak dłuuugo się kończą:(

    OdpowiedzUsuń
  60. @Paulina och to prawda :) W tym momencie mam 3 ( w domu, torebce i pracy), a cały czas kusi mnie jeszcze wersja jaśminowa :> No ale nie kupię, bo jeszcze mam ;[

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak nie przepadam za Tagami, tak ten jakoś wyjątkowo mnie zaciekawił :) Co prawda o mało nie zeszłam na zawał jak zobaczyłam, ile u mnie wyszło, ale tak jak napisałam, po pierwsze - mam jeden stały zestaw, a po drugie jak to ładnie ujęłaś - wszystko się amortyzuje :))

    OdpowiedzUsuń
  62. @joanna_nhehehe dokładnie, nie ma co rozpaczać tylko przyjąć na klatę ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. To pierwszy tak który mi się spodobał :) ale chyba aż boje się policzyć ile kasy codziennie nakładam na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  64. @elareeeee tam, nie ważne za ile, ważne jakiej jakości ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. Ok, jestem gapa, czy na blogu nie ma publikowałaś recenzji bazy Too faced? :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).