18.10.2012

Wrzosik od ESSIE // ISLAND HOPPING

Do mojego kuferka trafił całkiem niedawno lakier Essie (chyba raptem trzeci w mojej kolekcji). Nigdy jakoś szczególnie nie ciągnęło mnie do tej marki, ale jak była promocja w Super Pharm, to postanowiłam spróbować jeszcze raz i zaryzykować te 25zł. 


I muszę przyznać, że tym razem się nie zawiodłam. Przede wszystkim bardzo mi się podoba nowy szeroki pędzelek. Wcześniejsze były za cienkie i przy kremowym wykończeniu lakieru, ciężko mi było przy szerokiej płytce uniknąć smug. Nowy model jest zdecydowanie taki jak lubię, nie za długi, odpowiednio włochaty. Podobne są w lakierach marki Rimmel. Komfortowo i szybko maluje się nim paznokcie. Ogromną zaletą jest także konsystencja, która jest idealna, a do pokrycia wystarczą dwie cienkie warstwy. 


Kolor Island Hopping to przygaszony róż, przywodzący mi na myśl wrzosowisko :) Podobny odcień pokazywałam Wam z Marizy TUTAJ. Jestem zdecydowaną fanką takich przygaszonych kolorów. 


Jeżeli chodzi o wysychanie, to robi to zadziwiająco szybko. Oczywiście nie na tyle, żeby obejść się bez Seche Vite (szczególnie przed pójściem spać), ale na moje oko po 45 minutach całkowicie wysycha. Trwałość jest bardzo długa, ale na odpowiedniej bazie. Mam w zwyczaju pod kolorowy lakier kłaść odżywkę Nail Tek i tutaj wynikły małe zgrzyty, bo oba produkty nie chciały ze sobą współpracować. Dosłownie całość schodziła jednym długim płatem. Jednak na typowym lakierze bazowym z Sally Hansen Essie Island Hopping trzymał się już zadziwiająco długo. Żadnych odprysków, tylko delikatne ścieranie się na końcach.


Muszę przyznać, że moje początki z Essie były niezbyt zachęcające, ale Island Hopping przekonuje mnie do sięgnięcia po inne lakiery tej marki. Gama kolorystyczna bardzo kusi. Do tego stopnia, że mam ochotę poszukać wśród nich odpowiedników moich ulubionych odcieni :) A jak u Was sprawują się te lakiery? 

78 komentarzy

  1. taki "wiosenny' kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, idealny na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @SheWomanJak dla mnie idealny na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wrzosowo jesiennie:) ja co do Essie jeśli chodzi o lakiery to po za kolorystyką nie widzę równicy z innymi lakierami mam parę i są jak inne ale kolory kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki kolorek kiedyś z Sephory, szybko go skończyłam i za nim zatęskniłam, a teraz przypomniałam sobie o tej tęsknocie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, u mnie te lakiery alba są idealne, albo są tragiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio lubię takie wrzosowe kolorki:-)świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio marudzilam sobie pod nosem ze nie mam wlasnie takiego przybrudzonego rozo-fioletu...przydalby mi się :) bo piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Bardzo lubię Essie, ale ostatnio przerzucam się jakoś na OPI, bo mają mnóstwo fantastycznych odcieni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, jakby przybrudzony - bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :) i bardzo fajnie wygląda na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go właśnie 7dmy dzień na paznokciach, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki. śliczności :)

    ja bardzo lubię lakiery Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @kameleonworldNiektóre są wbrew pozorom niepowtarzalne, także jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Marniaczek Ten kolor wydaje mi się taki niezobowiązujący :) Idealny do trampek i obcasów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @NOKANAMITo jestem ciekawa jakbyś go sklasyfikowała na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Basia8212Ja za nimi wręcz przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @joanna_nFakt, OPI ma różnorodną gamę, ale osobiście nie przepadam za ich pędzelkami i jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @KatalinaWidziałaś ostatnią Inglotową propozycję? Szał, same brudasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. @m_and_zDziękuję :D Lofciam takie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. @KarotkaWow, do tylu dni jeszcze nie dobiłam ;D Chyba za często pazurami skrobię :>

    OdpowiedzUsuń
  22. @simply_a_woman Przyznam, że to pierwszy który u mnie się tak sprawdza Ale wypada najkorzystniej w porównaniu do OPI, China Glaze i Zoya :)

    OdpowiedzUsuń
  23. doskonale się będzie wpisywał w jesień, chyba się muszę zakręcic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny! Uwielbiam pędzelki Rimmel. Skoro te są podobne, to może w końcu odżałuję i skuszę się na jakiś odcień ;) Najpierw chyba spędzę tydzień na szukaniu swatchy i czytaniu opinii jak z kryciem itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo bardzo ładny kolor :) Nigdy nie lubiłam takich przygaszonych odcieni, ale jakoś tej jesieni wybitnie mi się podobają. Co do lakierów Essie, ja nie miałam jeszcze nigdy żadnego i jakoś mnie nie ciągnie, ale z drugiej strony może warto byłoby spróbować? Też nie lubię wąskich pędzelków, bo muszę się namachać i potem robią mi się smugi.

    OdpowiedzUsuń
  26. @MartuśSłyszałam, że z tym bywa różnie, więc warto najpierw się rozeznać ;) Albo iść na całość :P

    OdpowiedzUsuń
  27. @kosmetyczny-przekladaniecDokładnie ;) Ja mam za szeroką płytkę do wąskich pędzelków..niestety ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor, sama jeszcze nie mam nic z Essie, słyszałam, że te lakiery szybko gęstnieją...Jeżeli to prawda, to już lepiej zaopatrzyć się w lakier z Inglota, mam kilka i nawet po 1-2 latach rozprowadza się je bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny! jest na mojej niekończącej się liście Essiakowych chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ladny :) przygladalam sie nudziakom z essie...jest ich mnostwo, tylko zastanawiam sie kto widzi roznice, chyba tylko gdy sa obok siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemny kolor, taki całoroczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to nm kolejna zachcianke ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. @kireiInglot wprowadził teraz świetne kolory :) Warto zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. @MartiTeż mam taką lakierową listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. @KaroMasz rację idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @BellitkaaMoja też ciągle rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne to pierwsze zdjęcie :))! Lakier bardzo mi się podoba, ja póki co nie mam żadnego lakieru z Essie :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię lakiery Essie, ten jest śliczny- niestety trochę "gryzie się" z kolorem mojej skóry:(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ehhh i znowu przez Ciebie będę musiała wydać pieniądze ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze przyjemności z lakierami ESSIE. Jak sobie pomyślę o inwestycji kilkudziesięciu, zamiast kilku złotych na lakier do paznokci, który i tak się zeschnie, zestarzeje, rozwarstwi, nim zdążę go zużyć, to wolę omijać tę półkę. Z drugiej jednak strony jako przewrotna baba, uwielbiająca testować, próbować, to, co w kosmetykach nowe i nieznane, gdy wahaczę cenę do 20 zł za Ich produkty, pewnie się skuszę, by sprawdzić ich świetność:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolor prawie uniwersalny choć takiej marki nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wrzos z wrzosem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. essiaki są fajne, jednak mimo wszystko na razie mnie najbardziej urzekają orly :D ponad wszystko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor niezbyt mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny wrzos! szukam lakieru o takim odcieniu od dawna. na Essie sie na pewno nie skusze, ale moze znajde w ofercie tanszych firm ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny ten kolor. Czekam na promocje w SP.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.10.12

    Bardzo ładny odcień. U mnie ostatnio namiętnie gości Essie - Mink muffs, który jest nieco zbliżony do Twojego - z tą różnicą że nie wpada aż tak w odcienie różu. Tutaj moja krótka recenzja:

    http://withi.wordpress.com/2012/09/23/essie-mink-muffs/

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten kolor jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny kolor, faktycznie taki wrzos! Strasznie mi się spodobał, nadawałby się zarówno na dzień jak i na wieczór :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  50. ale śliczne to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ajajaj, chcę go! Szkoda, że nie ma promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  52. @*Natalia*Wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. @MANIA w świecie lakierówEssie ma tyle odcieni, że na pewno znajdziesz coś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @madziaNom tylko z tą jakością też bywa różnie ;D Trzeba trafić :>

    OdpowiedzUsuń
  55. @Ava Valk I dosyć pospolity bo mam podobny z Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Angel MakeUp WorldTeż mi się podoba to połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. @Brain For SaleMiałam na pazurach Orly,ale w kuferku jeszcze żadnego nie mam :>

    OdpowiedzUsuń
  58. @MarieTak jak wspominałam, bardzo podobny ma Mariza. Link jest u góry w poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. @Bisia Często są te promocje, więc długo czekać nie będziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. @withiWidziałam widziałam :) Też śliczny ;D Jak się stoi przed tymi kolorami wszystkimi ciężko wybrać tego jednego jedynego ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @rogaczki-kosmetyczneMi też wydał się uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. @lacquer-maniacsCzęsto się zdarzają, więc długo nie będziesz musiała czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aj jak dobrze widziec znajoma twarz ponownie :)Subskrypcja obowiazkowa !Buziaki !Ps przepiekny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam wielka slabosc do wrzosu, fioletu i podobnych, wiec kolor jak najbardziej do mnie trafia!pozdrawiam cieplo w te zimna noc;)

    OdpowiedzUsuń
  65. @beautystarletO witaj :D Jak miło , że się tu spotykamy :D

    OdpowiedzUsuń
  66. @Barb Brussels To są moje ulubione odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).