22.10.2012

Bransoletki Goti

Dzisiaj będzie niekosmetycznie, bo biżuteryjnie :) Od dłuższego czasu panuje moda na wszelkiego rodzaju bransoletki. Były już sznureczkowe, modułowe a la Pandora, łańcuszkowe lub z ćwiekami. Ja obecnie jestem oczarowana bransoletkami Goti :) 



Te które wybrałam dla siebie są po całości plecione z zapięciem. Dostępne są także w połowie wykonane z z plecionki i łańcuszka. Tego typu bransoletkę nakłada się przeciągając przez dłoń. Wybór wzorów, kolorów czy zapięć jest ogromny, bo cały czas wprowadzane są nowe.



Splot może być wykonany z dwóch materiałów. Moje są zrobione z tworzywa sztucznego, ale dostępne są   także plecionki z rzemienia. Ich szerokość może być różna, moje akurat są wąskie, bo chciałam nosić obie na raz. 



Indywidualną kwestią jest zapięcie oraz rozmiar. Moje mają zapięcie z kółkiem, jeżeli wolicie mogą być także typowe karabińczyki. Dostępne są w kolorze srebrnym lub złotym. Rozmiar natomiast odnosi się do obwodu nadgarstka. Każda bransoletka  może być stworzona na życzenie kupującego.


Zaletą Goti jest także wygoda, bo są bardzo lekkie i nie ciążą przy noszeniu :) Pomijając, że mają śliczne pastelowe odcienie, to jeszcze fajnie komponują się z moim zegarkiem i bransoletką Kelly Melu :) Ostatnio jest to mój ulubiony kwartet ;) Chociaż marzy mi się jeszcze morelowa i czarna.


W sumie tak pokrótce Wam opisałam ofertę Goti, ale polecam zajrzeć na bloga, to będziecie wszystko wiedzieć.


Mam też dobrą wiadomość, bo już niedługo na moim blogu będzie można jedną wygrać ;) 
Co o nich sądzicie? 

37 komentarzy

  1. Słodkie wyróżnienie dla Ciebie :)

    http://shewoman-blog.blogspot.com/2012/10/sodkosci-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne:)

    Co to za zegarek? Szukam jakiegoś dla siebie i mimo niby wielkiego wyboru na allegro te z bransoletami są wszystkie na jedno kopyto...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te bransoletki, kolorowe, żywe - o wiele bardziej mi się podobają, niż te całej lilou.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne odcienie sobie wybrałaś!
    Ja bardzo lubię tego typu biżuterię, choć takie kolorowe bransoletki noszę z reguły latem, kiedy mogę odsłaniać ręce- do długich rękawów i płaszcza raczej mi nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, ale ja bym pewnie wybrała z innego materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale sama bym chyba nie kupiła, cena wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają fajnie. Może sobie takie uplotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladają super. Maja bardzo ładne kolorki. Szkoda że ja takich nie umiem robić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oh, one są super! :) nie mogę się doczekać konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Panna-KokosowaEsprit, nie pamiętam modelu :) Kupiłam go okazyjnie na Markafoni :) Mimo wszystko polecam bo jest bardzo wytrzymały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @taka jedna madzia Lilou jak dla mnie przegina z ceną ;) Chociaż pomysł mieli całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. @xkeylimexNo dokładnie, niedługo przyjdzie się z nim pożegnać i odwiesić :) Chociaż ja podwijam zawsze rękawy, więc pewnie jeszcze trochę ponoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Greatdee Rzemieniowe też są ciekawe, ale te miały ciekawsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Karo Dzięki za własną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Katalina Kiedyś było tego mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @POMPOLINA Twoje też są piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Basia Cieszę się, jakby co planuję go na najbliższy weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Panna-Kokosowa
    podbijam pytanie o zegarek, naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Razem z zegarkiem wyglądają po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @IwettoKurcze...to chyba nie uda mi się go tak po prostu kupić. Ta strona ma tylko kupony rabatowe?

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł :)
    Nawet mam takie 'nitki' z tworzywa jeszcze z czasów gimnazjum kiedy to plotłyśmy sobie z koleżankami kolorowe bransoletki :D
    Było to już ładnych parę lat temu więc mój styl się zmienił ale podobają mi się te kolorowe i optymistyczne Goti chociaż wiem, że sama nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam bransoletki, ale te jakoś totalnie do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  24. @*Natalia*Też mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Nena Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @77gerdaWiem, nie w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Panna-Kokosowatak, to są tylko okazyjne promocje. Mój jest stary rocznikowo, bo z 2010 i robili po prostu wyprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam bransoletki sama sobie też takie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tony branzoletek a następną by się chciało;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Pastereczkaw takim razie zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam gdzie mozna kupic takie żyłki wszedzie szukalam takich plaskich i nie ma ich

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).