26.10.2012

Winter is coming // ZAKUPY

Zima coraz bliżej i w tym tygodniu rozpoczęłam poszukiwania zimowej kurtki. Niestety na sklepowych wieszakach nie znalazłam nic godnego uwagi. Praktycznie cały tydzień po pracy jeździłam na poszukiwania, stąd brak czasu na bloga i jakieś sensowne zdjęcia. Nawet te ciuchowe wyszły ciemne, bo codziennie rano mgła i ćmok (ciemno) ;) Ostatecznie kurtkę zamówiłam online i zobaczymy co z tego będzie. Ale przy takich poszukiwaniach wpadło kilka innych rzeczy do mojej szafy  :)


Kocham F&F, czyli markę Tesco. Znalazłam tam piękny szary sweter przeplatany srebrną nitką. Miałam bardzo podobny jakieś 15 lat temu ;] Z C&A kupiłam zwykły sweter rozpinany oraz czarny wciągany przez głowę, ale wykonany z bardzo przyjemnej dzianiny (ciepluchnej).


Przy okazji kupiłam też dwie koszule. Ta z cętkowanym motywem jest z Camieu, a druga z C&A. 


No i jeszcze nie mogło zabraknąć nowych butków. Wypatrzyłam je w sklepie online Deichmann, ale kupiłam stacjonarnie. Wydały mi się bardzo ciepłe i wygodne. Nie wiem jak to jest, ale ja zimą zawsze chodzę na obcasie, natomiast latem tylko w płaskich butach... chyba powinno być odwrotnie? 



Ostatnio też wstrzymuję się przed zakupami kosmetycznymi. Staram się zaoszczędzić na ważniejsze cele, a także znowu zaczęłam uskuteczniać projekt denko. Jednak nie byłabym sobą gdybym czegoś do domu nie przyniosła ;) 


Pędzelek do eyelinera w żelu marki Essence jest już na pewno wszystkim znany i ceniony. Po pierwszym użyciu muszę przyznać, że sprawuje się całkiem dobrze, chociaż włosie wydaje mi się zbyt miękkie. Może muszę się do niego przyzwyczaić, więc zobaczymy czy będę z niego zadowolona po dłuższej współpracy. Natomiast kosmetyk z Sensique to dwufazowy olejek peelingujący do rąk o zapachu czekolady. Jeszcze go nie próbowałam, ale kupiłam dzięki pozytywnej recenzji z bloga Kosmetyczny przekładaniec.  I to tyle z moich nowości kosmetycznych :) Mam nadzieję, że po poście nie nadejdzie kosmetyczny efekt jojo ;) 

Na koniec jeszcze chciałam Was się zapytać czy kładłyście kiedyś krem Nivea na długość? Odwiedziłam dzisiaj moją fryzjerkę, aby podciąć końcówki. Poradziła mi abym zamiast maseczek nawilżających zaczęła stosować krem Nivea, bo podobno lepiej się sprawdza. Jestem ciekawa czy się z takim zastosowaniem zetknęłyście i co o tym sądzicie? :) I dajcie znać czy już jesteście gotowe na zimę, bo podobno gdzieniegdzie były już opady śniegu. 

*Tytuł posta zapożyczony z mojej ulubionej sagi fantasy Georga R.R. Martina "Pieśń Lodu i Ognia"

85 komentarzy

  1. podoba mi się sweter F&F :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, wszystko mi się podoba :) Też uwielbiam F&F, ale niestety mam dostęp do Tesco raz na ruski rok :( Za to przydałby mi się prosty, rozpinany sweterek, chyba wybiorę się do C&A...
    Co do butów, mam podobnie - od jesieni po wiosnę noszę obcasy i to dość wysokie, latem za to preferuję płaskie buty. Może po prostu latem stopy się szybciej męczą, puchną i potrzebują więcej komfortu? ;) Poza tym botki/kozaki na obcasach są dla mnie o wiele stabilniejsze od czółenek czy sandałów na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. @antiiiJest fenomenalny i cieplusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki są świetne, ja już na szczęście płaszcz na zimę kupiłam, ostatni w moim rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ev W ten weekend w C&A stacjonarnie i online będzie rabat minimum 20 % więc warto zajrzeć ;) To samo słyszałam o Cubusie, a w Marks&Spencer drugi sweter za 50 % ;D Chyba dobrze zapamiętałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. @~MartaWłaśnie rozmiar też ciężko kupić :) jak mierzyłam to te większe już praktycznie wyprzedane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jutro wybieram się na jesienno zimowe zakupy :) Co prawda w planach mam zakup spodni, dokładnie dżinsów, ale coś czuję, że wrócę również z ciepłym swetrem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam podobne nuty z CCC tylko, że czerwone i bez futerka :)
    I ten szary sweterek mi się podoba :)
    I jestem ciekawa opinii o peelingującym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Iwettoznaczy... ciężko trafić, nie kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. @sylluniaJeżeli wybierasz się do sieciówek, to mają być w ten weekend ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @jamapiMnie kusiły szmaragdowe z Deichmanna, ale nie były ocieplane :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy bardzo bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie tak łatwo jest znaleźć fajną i naprawdę ciepłą kurtkę ;/
    F&F faktycznie czasem ma niezłe perełki w swoich kolekcjach, a na zimę to ja gotowa jak zwykle nie jestem :P Jeśli chodzi o krem Nivea i nakładanie go na włosy... Szczerze mówiąc nie słyszałam o tym tricku, nikt mi go też nie polecał... Ale skoro zasypkę dla dzieci można stosować jako suchy szampon do włosów, to nic mnie już nie zdziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, zwłaszcza srebrny sweter i buty :)
    Co do kremu to nie nie wiem, czy będzie dobry (nie ma przypadkiem parafiny na początku?). Za to popularne jest kładzenie na końcówki kremu sutkowego Babydream.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z butami mam tak jak ty tyle ze ja nosze kozaki na szpilce:P ludze sie glupio gapia a mi sie lepiej chodzi wbijam szpile w lod i mi nic nie grozi:P za to w plaskich zawsze laduje jak nie twarza to tylkiem na sniegu:P w lecie zas tylko w plaskich japonkach:P
    super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @lacquer-maniacssuchy szampon to pół biedy, mnie zdziwiło stosowanie płynu di higieny intymnej do mycia włosów :) Ale jak się wczytać w skład, to zaczyna mieć sens :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mi się przypomni co ja ostatnio z nogami zrobiłam w takich butach, to mi się w bebechach przekręca, narobiłam sobie takich odcisków, że ledwo co doszłam do domu po godzinie chodzenia w nich, chociaż w tamtym roku śmigałam i nic...tak czy siak teraz jestem również przygotowana na zimę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. haha tez tak mam ! :D ze lato plasko zima heelsy jak cholera :D ej a o tej nivejce to chyba przesada, ona taka tłusta jest na włosy?!?!

    OdpowiedzUsuń
  19. @Idaliama parafinę zaraz po wodzie :) A ona może jakoś negatywnie wpłynąć? Omg zaskakujesz mnie zawsze z tymi kosmetykami stosowanymi inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. @Farizahhehehe to dokładanie jak ja, tylko wolę szerszy obcas :D

    OdpowiedzUsuń
  21. @Wdowa Po Stalinieoj, nie przypominaj ;[ Ja od balerinek ostatnio się nabawiłam odcisków, bolesna sprawa i nie życzę nikomu ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. @Cuks ♥Chodzi bardziej o to, że ma dużo wody, stąd pomysł :>

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię F&F zwłaszcza jak mają wyprzedaż to już zupełnie za grosze można modne rzeczy upolować;) całkiem ładny sweterek wypatrzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile kosztowała ta koszula w cętki?

    OdpowiedzUsuń
  25. @Beauty in Englishpodobno w ten weekend będzie przecena w FF ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam koszule z C&A, jako jedyne dobrze na mnie leżą :) A w Tesco są bardzo fajne ciuchy i często (szczególnie w promocji) można coś upolować za przysłowiowe grosze, mam już kilka ubrań F&F i bardzo je sobie chwalę :)
    I mam podobne botki, są bardzo wygodne - świetny zakup :) Jestem pewna, że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Milkabyła przeceniona na coś około 50zł

    OdpowiedzUsuń
  28. @NenaDzięki, jeszcze ich nie testowałam dłużej, ale mam nadzieję że będą ok :) Ja FF odkryłam całkiem niedawno, kiedy otworzyli swój butik w galerii i od razu polubiłam. Fajne tanie ciuchy i w modnych fasonach i kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam sobie podobny fason butów na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajny buty! bardzo mi się podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty! ale pędzelek też bym przygarnęła ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba już zima przyszła, dziś w Białymstoku padał śnieg( z deszczem bo z deszczem) ale śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweter z F&F i bluzka z C&A są całkowicie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. UWIELBIAM takie kolory!!:) buty na koturnie również:D oby się dobrze nosiło...oj Iwetko czekam do 2 listopada smaka narobiłas na świeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  35. hah świetny tytuł notki, nie wiem dlaczego ale aż mnie to wyłożyło xD a jeśli chodzi o obcasy to mam tak samo, po prostu chodzi o to że wolimy mieć większą izolację od zimnego i mokrego podłoża za pomocą koturnów np., nawet mój nadmiernie praktyczny staruszek się ostatnio cieszyl jak kupiłam podobne buty i uznał że będzie mi w nich cieplej niż na to wygląda, aż się zdziwiłam, bo spodziewałam się linczu :D
    chyba skoczę do tesco...

    OdpowiedzUsuń
  36. ja ostatnio przez brak czasu zaopatruję się tylko w artykuły spożywcze, ale marza mi się porządne zakupy ciuchowo-kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fioletowa koszula śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda ze nie mam w ogole po drodze do tesco bo w F&F faktycznie mozna znalezc perelki

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dziś kupiłam kurtkę w sklepie sportowym:) Taką do latania do pracy na teraz i na w miarę lekką zimę. Jeśli nivea ma w składzie parafinę to na moje włosy ona działa masakrycznie, więc nie wiem czy to dobry pomysł. Poza tym chyba nawet do twarzy nie jest polecany na zimę, ale mogę się mylić. (Wieki nie miałam tego kremu... )

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty są piękne, klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. @Iwetto
    U mnie w galerii jest Tesco Extra i tam mają całkiem spory wybór F&F :)Też odkryłam kiedyś przypadkiem i teraz zaglądam regularnie :)
    A w botkach przechodziłam większość poprzedniej zimy i prawie nie widać zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Produkty Nivea nie służą mi totalnie (chlubny wyjątek sesja Visage Young) i nigdy nie przyjmę tych zachwytów nad zwykłym ich kremem jako magiczny środek na wszystko. W życiu bym tego na włosy nie nałożyła, bo niby jakie to ma wartości odżywcze czy odbudowujące?! Pewnie jak spróbujesz to nic się nie stanie, zmyjesz i zapomnisz, ja jednak nawet bym nie próbowała. Rozumiem maski do włosów, olejki, domowe metody itp., bo w każdej z nich jednak stosujemy dane składniki odżywcze czy regenerujące. Sorry, że się rozpisałam ale jestem wielką antyfanką kremu Nivea i ludzi typu "Całe życie używam kremu Nivea (i w domyśle) jestem piękna", nic osobistego więc nie chciałabym tego zrobić i z góry przepraszam jeśli ktoś się poczuł dotknięty, ale akurat z tyloma agitacjami spotkałam się tylko u fanów kremu Nivea i domokrążców.
    Idąc dalej fajnie, że moja recenzja Cię skłoniła do zakupu :) Ciekawa jestem bardzo jak spiszę się Twoja wersja :) Podziwiam zakup kurtki przez internet, choć rozumiem - ja od kiedy jestem w Anglii kupuję już w zasadzie wszystko online: soczewki, ubrania, kosmetyki, produkty spożywcze...
    Bardzo podoba mi się ten sweterek ze srebrną nitką, fakt już kiedyś takie były :) Moja przyjaciółka takie lubiła i bardzo dobrze mi się kojarzą :) Ja z tej linii F&F zawsze widziałam fajne rzeczy w katalogu albo jak ktoś pokazywał, u mnie zaś jak zalazłam coś fajnego to cena była wysoka. Muszę zobaczyć jak oferta F&F angielska się prezentuje. Mi też by się przydało odświeżyć garderobę, ale jeszcze tkwię w takim głupim miejscu. Więc ekhem... "wyrosłam" ze znacznej części moich rzeczy i jestem rozdarta między podjęciem dalszych prób odchudzania i wtedy sprawdzenie i pozbycie się (najlepiej sprzedanie) tylko tych naprawdę małych albo wreszcie się pogodzić z większym rozmiarem i wyprzedawać wszystko już dziś, heh :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Krem Nivea na włosy? Nie wróży to nic ciekawego, nigdy nie słyszałam o olejku pilingującym do rąk, ale już sam pomysł i zapach czekolady mnie przekonuje.
    Ja już przywitałam zimowe buty, jesienne grube rajtuzy, wełniane spódniczki i ciepłe sweterki. Teraz tylko czekam na śnieg :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio szalenie mi sie podobaja te buty!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pędzelek do linera świetnie się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobają mi się buty, wyglądają na wygodne. Marka F&F zawsze mnie czymś pozytywnie zaskoczy. Krem nivea na włosy? Hmmm... tak by mi się ręce trzęsły, że nie mogłabym go chyba nałożyć. Nie służy mi na skórę, a na włosy? Jeśli go zastosujesz, koniecznie o tym napisz :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  47. butkami bym nie pogardziła:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Oooo, moja siostra się w wakacje zaczytywała w sadze Martina :D
    Z Twoich zakupów najbardziej podoba mi się szary sweterek. Chyba pofatyguję się do Tesco i poszukam takiego samego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja kupiłam zimową kurtkę już 2 tygodnie temu. dzisiaj spadł śnieg i jest zimno, więc będzie okazja, żeby ją założyć po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne buty, bardzo mi się podobają ale na zimę wolę coś płaskiego. Mam jedną parę na obcasach ale chodzę w nich tylko jak nie ma śniegu. Co do kurtki to też poszukuję i mam nadzieję, że znajdę coś fajnego i przede wszystkim cieplutkiego ;p. U mnie dziś od rana sypie śnieg, długo pewnie nie poleży ale sam fakt, że już jest dobija mnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. o, fajny ten szary sweterek. :) może też dzisaj się wybiorę. :) ile za niego dałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne zakupy :) F&F bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  53. koszule super!
    mam ten pędzelek essence i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zakupy :)
    Widziałam te botki, ale skusiłam się na kolejne szpilki, bo były w promocji za połowę ceny :)
    Pędzelek mam, ale nie pasuje mi do eyelinera, więc stosuję go do cieni do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. @Iwettonaprawdę? oj dziękuję Ci za tą wiadomość, właśnie się zastanawiałam kiedy coś przecenią:D

    OdpowiedzUsuń
  56. @Joanna Czarnocka Ja mam kilka, ale czasami zapominam umyć, a czymś tą krechę trzeba maznąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. @Magda60005Wczoraj w Wwie przez cały dzień sypał mokry śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  58. @zoila :D Dzięki za podzielenie się swoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @kameleonworldteż mam nadzieję, że uda mi się je kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. @Amarettohahaha słuszne spostrzeżenie z tą izolacją i grubą zelówą ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. @powiew inspiracji Mnie chłód przypilił, żeby w końcu wybrać się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. @MarieJa też nie mam po drodze, ale raz na kwartał zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. @Panna-KokosowaJa też go u siebie nie mam, bo nie używam. Chociaż świetnie czyści i pielęgnuje buty ;) Co do stosowania go zimą, to fakt- nie należy go używać. Sama nie wiem, czy go nakładać na włosy, kusi mnie żeby spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. @kosmetyczny-przekladaniec Też nie jestem fanką kremu Nivea, za prafinę i konsystencję między innymi ;) Ale lubię go używać do butów ;D
    Ciuchów też z reguły nie zamawiam online, ale za bardzo mi się fdason spodobał, żeby go sobie odpuścić. Szczególnie że zima coraz bliżej, a takiego kroju na sklepowych wieszakach nie uświadczyłam. Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. @Joanna JoHa! W stolicy spadł już śnieg, więc mam nadzieję, że u Ciebie też już troszkę posypało :)

    OdpowiedzUsuń
  66. @rogaczki-kosmetycznePowiem Ci ,że mnie strasznie kusi, więc pewnie się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. @xkeylimex Bo Martin jest oryginalny :) Tylko mógłby przestać się rozwodzić na tyle tomów, trochę przesadza ;)
    Mam nadzieję, że uda ci się kupić sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @vilandreO tak, już dawno chyba jesienią nie sypał śnieg :) Jakoś szybko w tym roku się to wszystko potoczyło. Mam nadzieję, że święta będą jednak białe ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. @BlackRoseMi tam śnieg sprawia frajdę ;D Mam nadzieję, że szybko uda Ci się kupić kurtkę, bo coraz chłodniej.
    Śliczny avek :)

    OdpowiedzUsuń
  70. @One_LoVeA już nie pamiętam, coś ponad 50zł.

    OdpowiedzUsuń
  71. @BellaJa też coraz bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. @ZołzAnnaTroszkę szeroki jest ten pędzelek i ma zbyt miękkie włosie, więc Ci się nie dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy28.10.12

    Sweterki i buty wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak ja żałuję, że nie ma u mnie Tesco:( cudowne zakupy! zapraszam do mnie http://motylakosmetologia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).