31.10.2012

Czysta krew // NYX Blood 140, Deep Red 142

Tak mnie jakoś naszło halloween'owo na pokazanie Wam dwóch lakierów NYXa. Miało być o czym innym, ale ostatecznie okazało się że zapomniałam zrobić zdjęć ;) Średnio lubię nosić czerwienie na paznokciach. Zdecydowanie częściej goszczą u mnie inne kolory, a jeżeli już sięgam po czerwień to po tą ciemną, burgundową, winną czy... krwistą. 



Oba lakiery mają dosyć wodnistą konsystencję, przez co potrzebne są aż 3 warstwy aby uzyskać kolor widoczny w buteleczce. Pędzelek jest długi i sprężysty, więc dzięki niemu aplikacja przebiega bezproblemowo, a lakier pokrywa płytkę równomiernie. Ogromną ich zaletą jest szybkie schnięcie. Po nałożeniu jednej warstwy wystarczy odczekać 2 minuty, aby całkowicie wyschła. Także mimo wymaganych trzech aplikacji  proces malowania przebiega szybko.

To co mi się w nich jeszcze podoba to błyszczące wykończenie, które przypomina trochę żelowe. Paznokcie malowałam bez użycia Seche Vite  i jak widać okazał się zbędny. Lakier nie tylko szybko wysechł, ale też sam ładnie się prezentuje bez dodatkowego nabłyszczacza.

Problem oczywiście jest z dostępnością. Kosmetyki marki Nyx można kupić w Polsce w drogeriach Douglas. Tylko niestety o ile jest to dosyć tania marka w USA, u nas po przepłynięciu oceanu nagle nabiera niesamowitej wartości. Dlatego osobiście polecam zakupy na stronie Cherry Culture lub polowanie na Allegro. 

A teraz pora na prezentację. Zacznę od koloru, który został przez producenta nazwany Blood #140. Uważam, że mu jednak trochę daleko do tego, aby oddać całkowicie swoje imię. 




Jak dla mnie Blood jest mało krwisty. Raczej jest to typowa czerwień, do krwistości bliżej ma odcień Deep Red #142. I to jest odcień czerwieni, który do mnie przemawia. Przy pierwszej warstwie wygląda jak buraczek, przy kolejnych zyskuje na intensywności, wpadając nawet trochę w brąz.




Jeżeli, któryś wpadł Wam w oko to nie przejmujcie się - już są niedostępne ;) Za to możecie skorzystać z ciekawej oferty, bo z okazji Haloween na stronie Cherry Culture jest zniżka na wszystko -20 %. Właśnie   zajrzałam tam obejrzeć lakiery Nyxa i mają obłędne odcienie. Na przykład Vintage, Pastel Lavender, Beige Glitter (takiego szukałam!), Abyss czy Red Wine- w sumie mogłabym tak wszystkie wymienić XD 

http://www.cherryculture.com/index.php
A co do to tytułu posta, to też nie wziął się znikąd! Inspiracją był dla mnie serial True Blood, który powstał na podstawie prozy Charlaine Harris. Jest ciekawą odpowiedzią na szerzącą się wampirzą modę wśród nastolatków. Wyobraźcie sobie amerykańską wiochę, pełną wścibskich sąsiadów, zabobonów i uprzedzeń, w której najpierw pojawiają się wampiry, a później wróżki i inne wilkołaki. Brzmi jak bajka, ale jest całkowicie realne, szczególnie kiedy spojrzeć na to pod kątem rasowym. Zdecydowanie wolę Alexandra Skarsgarda w roli wampira niż Roberta Patinssona ;) 

http://www.pictures19.com
Znacie? Oglądacie? I dajcie znać co sądzicie o lakierach ;)

42 komentarze

  1. ten drugi ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne, szczegolnie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, nie oglądam:) A lakiery mają bardzo ładne kolory:) Ten pierwszy bardziej mi się podoba. Uwielbiam wszelkie czerwienie na paznokciach, sama mam kilka różnych odcieni w swojej kolekcji, ale prawda jest taka że najczęściej sięgam po jaśniejsze. Co nie zmienia faktu, że czerwień dodaje mi pewności siebie i seksapilu :))

    Ale mam wrażenie, że ten drugi kolor będzie się bardzo ciężko zmywał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wolę kogokolwiek innego w roli wampira niż Robercika :P
    Lakiery piękne- zwłaszcza ten ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @xkeylimexhahaha ;D Coś w tym jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się oba kolory z tym, że ten drugi to idealny odcień krwi żylnej. Uwielbiam czerwienie oraz wszelkie ich wariacje, nie mogę sobie bez nich wyobrazić mojego zbioru :)

    Masz piękną płytkę paznokcia, już kiedyś miałam napisać i jakoś to chyba pominęłam. Dlatego dzisiaj się poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. @sylluniaZmywa się w porządku i wbrew pozorom nie odbarwia płytki :) Czerwień mnie jakoś nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory i przepiękne buteleczki. Chyba zajrzę na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory, zwłaszcza ten bardziej krwisty :E

    OdpowiedzUsuń
  10. @Hexx anaDokładnie określiłaś ten odcień- krew żylna :D Dziękuję za komplement :) Mi też się podobają takie dłuższe, tylko że ciężko je w takim stanie utrzymać :[

    OdpowiedzUsuń
  11. @krzyklataa, ale one niestety już nie są dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam True Blood i uwielbiam :D Z seriali o wampirach, wilkołakach itd. oglądam jeszcze Being Human (są 2 wersje, oglądam tą: http://iitv.info/being-human-us/), Pamiętniki Wampirów i Teen Wolf :D Generalnie dużo seriali oglądam :>

    OdpowiedzUsuń
  13. @BasiaTeż uwielbiam seriale :D Being Human nie znałam, obczaję na Filmwebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. oba lakierki ladne;) ogladam pamietniki wampirow i polecam bo naprawde fajny serial, a czystej krwii niestety nie mialam okazji ogladac:(

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ładnie buteleczki w ogóle :) ten ciemniejszy piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugi wygląda jak prawdziwa krew ;)

    A serialu nie oglądam. Za to Pamiętniki Wampirów śledzę na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten drugi lakier, wpadający w kolor wina jest według mnie fajniejszy:D
    A co do Sephory, to jest 50% na wybrane produkty. Parę z The Balm, Guerlain itp. zależy co w danej Sephorze wyłożą na półeczce z promocją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @SabelkaDzięki za polecenie :) Oglądałam kilka odcinków i jednak serial nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Wdowa Po StalinieButeleczki mieli śliczne, szkoda że teraz zrobili zwykłasy i kanciaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Caught Her Eyeteż tak sądzę ;) Oglądałam kilka odcinków pamiętników i niestety ten serial do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. @lacquer-maniacsooo a ja czekałam na Twoim blogu na odpowiedź XD W takim razie muszę się przejść i przejrzeć co tam mają ciekawego :) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jeden z moich ulubionych seriali, choć sezon 5 był moim zdaniem dużo słabszy od poprzednich :(

    ależ te lakiery mają piękne wykończenie *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękności:) Kocham czerwienie, zwłaszcza te o kremowym i żelowym wykończeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. @simply_a_womanNo troszkę obniżył loty, ale na nowo się rozkręca ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba kolory bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hop hop! Pamiętam Cię z yt. Fajnie, że laski stamtąd przenoszą się na blogi i całkiem nie znikają z sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Iwettoznamy oglądamy oba są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @SorbetBlogi są przyjemniejsze od YT ;D Fajnie, że jeszcze jestem w czyjejś pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @BellaNo mi się drugi bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. drugi mi się bardzo podoba! :) świetny kolor na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lady Macbeth nosiłaby obydwa. Choć ten drugi pewnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @sunshine12153I z tego co mi wiadomo całkiem modny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. @karoslavaCiekawe spostrzeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Alexander Starsgard w roli Erica to moja milosc i fantazja..... ;-))
    Nie lubisz czerwieni na paznokciach? Ja ostatnio wlasnie jakos przechodze co raz bardziej na czerwona strone ale faktycznie te ciemne tez bardziej lubie nosic

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. @Mariehahaha no on jest fantastyczny, lakier z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. na paznokciach wyglądają super ^^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).