8.10.2012

Burning black // L'OREAL Infaillible #13

Długo zastanawiałam się czy kupić 13-tkę Loreala, bo cień z serii Infaillible to głęboka nasycona śliwka. Niejednolita, lecz odbijająca światło, bo wydaje się być czernią, burgundem lub brązem, ale dodatkowo zawiera fioletowy i różowy shimmer, co nadaje mu niesamowitej oryginalności. Wystarczy, że wpiszecie w google jego nazwę, aby przekonać się jak ciężko uchwycić jego prawdziwą naturę. Na każdym zdjęciu wychodzi inaczej, w zależności od padającego światła i oczywiście użytego aparatu .





I dlaczego się wahałam nad zakupem? Bo jest to odcień, którego na co dzień raczej się nie nosi. Chociaż i z tym sobie poradziłam :) Jak Wam już wcześniej wspominałam cienie te są niesamowicie intensywne, ale tylko kiedy nakłada się je palcem. Dla subtelniejszego efektu użyłam pędzla, chociaż przez to cień stracił na swoim uroku i nie był już takim kameleonem. 



Ale co tam, i tak bardzo go polubiłam i używam jak tylko mam trochę więcej czasu na poranny makijaż :) Może kiedyś wrzucę na bloga wersję hard, czyli typowe mocne smokey eye ;) A Wy lubicie takie kolory?

65 komentarzy

  1. Idealny do makijaży dziennych:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy kolor. Bordo-brąz taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba, jako cień nie zdecydowałabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory, bardzo!
    Przyznam się, że dumałam nad nim i gdyby nie fakt, że bardzo podobny mam z Nyx'a to pewnie moja słaba wola szybko zostałaby złamana.
    Śliczne oczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila Jest niesamowicie różnorodny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @~MartaNo właśnie dlatego tak nad nim dumałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Hexx ana Zaciekawiłaś mnie tym Nyxem, lecę przegrzebać Twojego bloga ;) Btw wiedziałam że Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, i stosuję takie na co dzień. czaje się na te cienie od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! jesienny - taki jakich teraz szukam :) Moim zdaniem, to oczko spokojnie może tak prezentować się i za dnia :) Wpisuję na listę :) a! no i tym razem ja czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz, oj kusisz :D Kolor podoba mi się strasznie, nawet taki w delikatniejszej wersji jak na Twoim oku, choć widzę oczyma wyobraźni jak cudnie musi smok wyglądać zrobiony za pomocą tego cienia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. @AnnaPolecam w końcu kupić ;D Nie będziesz żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @shinodkaBo oczko jest mocno roztarte, gdybym wklepała palcem byłby hard core ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. @pannajoannaO tak :D Sądzę, że pasowałby Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Hexx anaJak to się stało? Że nie ma go na blogu? Musisz to koniecznie nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka pigmentacja! super!

    OdpowiedzUsuń
  16. @MartiWszystkie pod tym względem są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejku, śliczny jest *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam takie odcienie, ale u innych :P Na mojej powiece niestety nie prezentują się zbyt ładnie- mam wrażenie, że w fioletowym makijażu wyglądam jak topielec :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! Chyba go poszukam, bo wydaje mi się, że taka śliwka fajnie też by wyglądała z piwną tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłość od pierwszego wejrzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny odcień! Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten chyba trochę w bordo wchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie;) w tym roku burgund to hit:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie nie do końca określone kolory - kameleony rządzą :)
    Efekt na Twoim oku świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzisz 13nastka a jednak szczęśliwa i ładna ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. @simply_a_womanw rzeczywistości ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. @xkeylimexNajważniejsze to czuć się dobrze :) Ja np źle się czuje w pomarańczach i czerwieniach, więc też unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Katalina Na żywo jeszcze bardziej zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @77gerdaNo właśnie wyszedł tak trochę płytko na zdjęciu, ale na żywo jest bardziej oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @kameleonworldNo tak, zapomniałam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8.10.12

    kocham takie kolorki. po pierwszym zdjęciu i twoim opisie mam wrażenie, że bardzo podobny jest w paletce Oh so special

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubicie takie kolory, ale niestety - nie pasują mi:(

    OdpowiedzUsuń
  34. @IzuśkaxDMam paletkę OSS i te cienie zupełnie się różnią, tamten ma więcej fioletu, ten burgundu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @lacquer-maniacs Na szczęście nie każdemu muszą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obłędnie się nazywa!
    I fantastyczny kolor, ale rzeczywiście najlepiej pewnie wypadnie w makijażach mrocznych i wampirycznych. Choć i Twoja metoda daje fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na swatchu wygląda bosko, na oku już mniej spektakularnie...

    OdpowiedzUsuń
  38. rzeczywiście ciekawy odcień :) a nazwa bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojejeje, idealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przecudowny! zdecydowanie moj kolorek

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny kolor. od dawna mam ochotę na te cienie, muszę się w końcu skusić.

    OdpowiedzUsuń
  42. @Sabbatho na pewno prezentowałby się świetnie w takiej charakteryzacji :) Ale i bez tego hipnotyzuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @GreatdeeNo niestety, tak zachowują się te cienie po roztarciu ;c

    OdpowiedzUsuń
  44. @CayenneKtoś miał dobry pomysł na nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @AniaCieszę się, że nie tylko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna oberżyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jaki cudowny kolor, zakochałam się w nim :))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).