29.01.2012

Why not?

Nie ukrywam, że jest to zbieg okoliczności i nie miałam na to świadomego wpływu. Ot po prostu kolor mi się spodobał, a wybrałam go spośród tysiąca innych farb. O czym mowa?
A o tym:

 


Kolor ścian w salonie w kolorze ulubionego lakieru do paznokci ? Why not? 
To tylko potwierdza moje uwielbienie dla lakieru China Glaze Below Deck oraz nowatorskie podejście producenta farb do potrzeb klienta ;)
























Dla wielbicielek tego odcienia dodam, że farba jest produkcji Dekoral z serii FASHION COLOUR & STYLE, i nomen omen nosi nazwę "Wirtualny Świat" :) Emulsja jest bardzo dobrze kryjąca, przez co też bardzo gęsta i ciężko się nią maluje. My rozrobiliśmy ją wodą, żeby lepiej się malowało, ale tylko odrobinkę. W innym przypadku mogą powstawać smugi. Dodatkowym plusem jest szybkie schnięcie - dwie godziny i możemy macać ścianę ;) Co było jeszcze zadziwiające po uchyleniu wieczka, rozniosła się po pokoju woń czekolady :D No po prostu bajka!

A jeżeli chodzi o lakier China Glaze to już go Wam przedstawiałam TUTAJ


Ciekawy przypadek, prawda? I jak Wam się podoba?

66 komentarzy

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor. Na paznokciach i na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe rzeczywiście identiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakier strasznie za mną chodzi, muszę go sobie wreszcie sprawić ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo :) Zwłaszcza że na mojej ścianie "telewizyjnej" kolor mam niemal bliźniaczy ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha co i rusz przekonuję się, że mamy podobny gust kolorystyczny ;) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  5. mam go i jest piękniusi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe fajne zdjęcia. za lakierami China Glaze nie przepadam, szybko mi się rozwarstwiają. ale kolory mają piękne - to fakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie znalazłam producenta lakierów, który by podbił moje serce jakością swoich produktów. Ale China Glaze plasuje się wysoko w moim rankingu ;)

      Usuń
  7. mam w planach malowanie, i nie wiem jaki kolor pasuje do takich ciemnobrązowych mebli, a ten kolor wygląda naprawdę świetnie, chyba się na niego zdecyduję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci się podoba, to jak najbardziej polecam :*

      Usuń
  8. Świetne kolory, ale jakoś nie mam przekonania do lakierów China Glaze.

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wyszlo:-) Chinek nie lubie ale to juz inna kwestia;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. możesz się wkomponować w 'krajobraz' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię takie kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham fiolet, szczególnie ten o chłodnym odcieniu :) pokój wygląda rewelacyjnie, lakier zresztą też ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie same kolory :) Mnie się podoba, nawet bardziej na ścianach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeny kolor i lakieru i ściany :D:D Sama mam mocny fiolet w sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam bardzo podobny kolor ścian ;) tylko troszeczkę jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz bardzo ładny kolor ściany ;D

      Usuń
  16. oglądałam ostatnio katalog farb z Dekorala i ten kolor farby baaardzo mi się spodobał;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mi się wydał bardziej brązowy niż fioletowy. Jak widać w dziennym świetle istny fiolecik ;) Można się nabrać :P

      Usuń
  17. Jak się lubi jakiś kolor to proszę- na całego. Paznokcie, ściany... ciekawe co jeszcze uda Ci się kupić w takim kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma nadzieję, że już nic ;D Trochę dużo by tego było ;D

      Usuń
  18. Iwetto czy mogłabys mi napisać jakim aparatem robisz zdjecia?? Sa bardzo dobre a ja poszukuje dobrej cyfrówki lub lustrzanki ale tak naprawde nie za bardzo sie znam na modelach a moj obecny pozostawia wiele do zyczenia (wynikiem sa nie za dobre zdjecia plus moje amatorstwo:/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest lustrzanka, tylko jakiś cyfrak Canona. Napisze Ci model powrocie do domu ;) Czyli dzisiaj wieczorem.

      Usuń
    2. CANON A720IS

      Usuń
  19. dobre :D a kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetne kolory - oba! :) Bardzo mi się spodobały zarówno ściany jak i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor! i ściany i lakieru :D zachorowałam przez Ciebie na tego typu kolory ale najbardziej na lakier, który pokazywałaś jeszcze na youtube... nie wiem jak się nazywał ale był szaraczkowy z yves rocher. Niestety już go nie dostałam nigdzie wtedy. Coś czuje, że teraz będę polowała na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Yves Rocher faktycznie nie jest już dostępny, ale jego ciekawym odpowiednikiem są lakier z Wibo Extreme Nails, czyli 61,65,68 :)

      Usuń
  22. byłam już w salonie o ścianach w podobnym kolorze całkiem fajnie się to prezentuje i daje klimacik :) jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny , moja siostra go ostatnuioo kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że też jest zadowolona ;*

      Usuń
  24. piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny lakier, piękna ściana telewizyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny kolor i na ścianie i na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iwetto świetny kolor !!! Chyba zaczynam ci zazdrościć mieszkania :)

    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny kolorek uwielbiam fioleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten kolor ! Oryginalny :) Bardzo mi się podoba ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, trochę się napatrzyliśmy żeby go wypatrzeć :D

      Usuń
  30. Kocham takie kolory. Mi ten kolor lakieru przypomina merino cool z essie bardzo podobne. A salon CUDO, ale to już pisałam kiedyś miłego dnia !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten kolor na paznokciach, a na ścianach prezentuje się wręcz idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci też się podoba :D

      Usuń
  32. Anonimowy1.2.12

    Ponoć te lakiery są świetne , ja sama nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są jakiejś super jakości, ale mają fajne kolorki :D Można znaleźć coś nietypowego ;)

      Usuń
  33. Boski blog. Naprawdę podziwiam. Zapraszam do mnie. Piszę powieść. Będę zaszczycona.. Obserwujemy? Ja tak

    OdpowiedzUsuń
  34. piekny kolor maja te fioletowe sciany

    OdpowiedzUsuń
  35. haha :) noo fajnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).