4.01.2012

Promo na żele OS

***Jak na złość dzisiaj - 5 stycznia- pojawiła się nowa gazetka. Promocja prawdopodobnie jest już nieaktualna :( A to klops! ***

Warto zajrzeć do Rossmana, ponieważ żele pod prysznic z Original Source są obecnie w ciekawej promocji. Przy zakupie dowolnego żelu , drugi dostajemy gratis w kasie. Ja dwa razy dostałam w gratisie tą samą wersję zapachową, czyli Eucalyptus & Lime, Basil oil. Przypuszczam, że tak jak było z mydełkiem gratisowym, w tym wypadku też odgórnie dostępna jest jedna kombinacja zapachowa (chociaż reklama w gazetce świadczy o czymś innym). Sam zapach jest raczej typowo mężczyźniany, ale na tyle przyjemny że może się na niego skuszę .





W koszyku oczywiście wylądowała moja ulubiona wersja Mango & Macadamia. Skusiłam się też na coś ożywczego, czyli na Orange oil & Ginger, który naprawdę energetyzująco pachnie. Żałuję, że kolejny raz nie udało mi się trafić wersji malinowo- waniliowej, ale będę szukać dalej ( na razie widziałam ją tylko w Rossmanie w Jankach).
Jak pamiętacie lubię żele OS za przyjazne składniki, nietuzinkowe wersje zapachowe i świetne opakowanie. Wychodzi na to, że używam ich od dłuższego czasu non stop :D Naprawdę je polubiłam i aż sama się sobie dziwię, że wracam po nie jak bumerang.

Na doczepkę w koszyku wylądował jeszcze kremik do rąk Isany, który teraz można nabyć za 4 zł. Kończę właśnie wersję z olejkiem arganowym i jestem na tyle zadowolona, że postanowiłam dokupić drugi-inny do recenzji. Więcej na ten temat wkrótce ;)

I co? Skusicie się?

39 komentarzy

  1. a ja dostałam w gratisie inny ;) niebieski

    OdpowiedzUsuń
  2. Włąśnie dziś dorwałam gazetke z rosmanna ktora wrzucilam do torebki podczas ostatnich zakupów. Juz wtedy te zele przykuly moja uwage miedzy innymi dlatego, że widzialam je wlasnie u Cb na blogu o ile sie nie myle. Chcialam wziasc na sprubowanie ale mąż pognal mnie po rzeczy po, które faktycznie przyszliśmy i nawet nei zdąrzyłam ich zmacać. Nie wiem może jutro je dorwę:D Tym bardziej, że ciekawa oferta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też się skusiłam ;) dostałam wersję niebieską i podarowałam tatusiowi na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja je uwielbiam, szczegolnie mietowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. *Abscysynka- o widzisz! To jest pozytywna wiadomość ;D

    *Ina89 - I szczerze mówiąc najciekawsza oferta, którą do tej pory mieli.

    *Rodzynka- O!!! a jaki to jest zapach ten niebieski?

    OdpowiedzUsuń
  6. *Brain for sale- dla mnie miętowy jest za ostry, ale cały czas odkrywam nowe, ciekawsze wersje tych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już w tamtym tygodniu nabyłam żele :) wzięłam mięta&czeko i pomarańcza&czeko :) pierwszy jest moim ulubionym. dostałam te same śmierdziuszki co Ty :) ale mąż zużyje :D też szukam waniliowo-malinowego i następnym razem wezmę pomarańcz&imbir bo mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *Merczens - U mnie tych wersji o których piszesz w ogóle nie ma O.O! Trzeba się ruszyć następnym razem do większego Rossa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że waniliowo-malinowy nie sposób dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie je wypróbuj, miętowo-czekoladowy pachnie jak czekoladki miętowe, nawet mój M. go bardzo lubi, jest unikatowy, zero chemii. mój ulubieniec na ten moment. a czekoladowo-pomaranczowy pachnie jak delicje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. *Merczens- Mój facet uwielbia czekoladki z nadzieniem miętowym ;) Już mi podkrada Macadamie, a tego miętowo-czekoladowego, chyba kupię większy zapas jak w końcu trafie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. *siulka- chyba cieszy się dużym powodzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wszelkie kombinacje zapachowe OS, świetna seria :)
    A krem czerwony z Isany to mój hit wszechczasów na okres jesienno-zimowy i nie tylko, cena jest wręcz śmieszna w porównaniu do efektów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony to malina z wanilią ,miałam kiedyś płyn do kąpieli mięta i czekolada:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Malina z wanilią jest najlepsza! :)
    Te żele są świetne! Bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy4.1.12

    aż się sobie zaczynam dziwić czemu ja jeszcze nie miałam ani jednego żelu OS ?! jak to możliwe.. :P
    a promocja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo fajne info. musze skoczyc do Rossa;)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sprawdzić czy ten malinowo waniliowy jest koło mnie w Rossmanie :P :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hm....Mango & Macadamia chyba podejdę do sklepu powąchać, bo jestem ciekawa tej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy4.1.12

    Już nie ma tej promocji, od jutra wchodzi nowa gazetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie używałam tych żeli, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, przegapiłam tę promocję. Ale i tak wypróbuję te żele. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. *Ev- jeszcze go nie próbowałam, ale kremik z olejkiem arganowym jest boski XD używam go nawet do stóp ;)

    *Holiday in hollywood - to masz teraz dobrą okazję na wypróbowanie ;D

    *Quera- serio, już jutro? och faktycznie! weszłam na rossnet i już nowa ;((

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również skorzystałam z tej oferty :) kupiłam wersję malina+wanilia i czekolada+pomarańcza (kupowałam w Rossmanie na pl.Starynkiewicza :) dostałam do nich dwie sztuki watermint+lemongrass :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie niestety te żele zaczęły wysuszać... o ile latem było super, tak teraz skóra po kąpieli mnie swędzi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty szukasz maliny-wanilii a ja poluję na czekoladę z pomarańczą i nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy5.1.12

    Hej! Dzięki za informację :) Jutro jak bede na mieście muszę koniecznie zajrzeć do Rossmana.
    Jak na razie mam tylko wersje Orange oil & Ginger. trochę się na niej zawiodłam ale nadal podoba mi się na tyle, że chcętnie sięgnę po inne zapacy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też dostałam jako gratis tę samą wersję co Ty ;) I jestem wniebowzięta! Sama nie wybrałabym tego zapachu z półki, ale uwielbiam takie ostre, męskie zapachy, mrrau ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. czytałam, że są bardzo niewydajne ;/ a kremik mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. *sauria- mi jeden wystarcza spokojnie na 3 tyg codziennego użytkowania ;) To chyba zależy ile kto zużywa podczas kąpieli.

    *Adrianna - w moim przypadku nei zauważyłam nadmiernego wysuszenia, ale może to też dlatego że zimą używam regularnie masła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że te żele mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. u nas tez gratis dodawali eukaliptusa, ale mi to pasuje, bo ze wszystkich OS które wąchałam to on podoba mi się najbardziej :) a kupowałam pomaranczę z imbirem i pitaję z pieprzem - ostrzę sobie zęby na następne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. aż wstyd przyznac, ale jeszcze nie miałam ich :) koniecznie muszę wypróbować bo podobają mi sie opakowania i kombinacje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te żele :) cudnie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam dumalam, dumalam i w koncu sie nie zdecydowalam, zaden mnie nie zachwycil. Cudne zapachy maja za to zele z alterry :) Pozdrawiam :) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusicie kusicie! Chyba czeka mnie wycieczka do rossmanna :)

    Zapraszam też do mnie dopiero zaczynam: netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham te żele! O_O

    OdpowiedzUsuń
  38. Te zele sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Te zele sa wspaniale,a ich zapachhhh,o mamo! az chcialoby sie je zjesc;D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).