27.10.2011

Jesienny partner

W zasadzie nie tylko jesienny, ponieważ jest to mój ulubiony lakier ever! Jak tylko się pojawił, rozszedł się jak świeże bułeczki i ciężko mi go było kupić. Jednak udało się i od razu zainwestowałam w większą butelkę. Przedstawiam Wam lakier China Glaze z kolekcji Anchors Away, w odcieniu Below Deck:





Urzekł mnie swoim nietypowym kolorem. Niby to fioletowa szarość, ale ciężko go do końca określić. Czasami przebija z niego brąz, a producent nazywa go mixem fioletu z odcieniem taupe. Można też go po prostu nazwać brudnym fioletem, ale byłoby to za duże uproszczenie. Dla mnie jest wyjątkowy i oryginalny :) I uwierzcie mi, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wiedziałam , że będzie mój jak tylko zobaczyłam zapowiedź całej kolekcji.




Jeżeli chodzi o jakość lakieru, to nie mam większych zastrzeżeń. Dobrze się rozprowadza, pędzelek też nie przysparza większych problemów. Konsystencja jest dość wodnista, ale przy krótkich paznokciach spokojnie wystarczy jedna warstwa. Wad nie widzę, chociaż nawet gdyby istniały, pewnie nie zwróciłabym na nie uwagi.
Tak, wiem! Jestem ślepo zapatrzona ;)
A Wy co sądzicie?

29 komentarzy

  1. śliczny! sama obecnie noszą podobne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze chyba zdobyć jakiś lakier china glaze bo dobre opinie zbierają, no:D

    OdpowiedzUsuń
  4. *agnieszka-polecam :D Ja jestem ze swoich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, mleczny kolor. Uwielbiam takie ostatnio, chociaż od dwóch miesięcy nieustannie na moich paznokciach gości uniwersalny french. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubiony kolor na paznokciach :) a jak a trwałością ?

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze świetny! czemu china glaze jest taka droga :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ładniutki :) ja bym powiedziała że to brązowy fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny. Ostatnio mam "fazę" na fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek w 100% mój:) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się wyłamię, ponieważ kolor niebardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też go mam i również jest to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cześ Iwetko dawno cie na yt. nie było wracaj tęsknię za filmikami ,czy w ogóle będziesz je jeszcze kręciła pa danka zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek chociaż nawet nie wiem jak jednym słowem określić jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor... nie dla mnie! ale ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28.10.11

    Super ten kolorek :D Szukam właśnie podobnego po po prostu powala!

    OdpowiedzUsuń
  19. *Tishak- nie wiem ;P Zawsze używam Seche Vite i każdy lakier jest już trwały.

    *Danka- na razie nie planuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ładniutki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest sliczny ale ja sie zrazilam do ChG i chyba juz wiecej nie kupie zadnego lakieru od nich....

    Odnosnie Rillo to na pewno kupisz je w aptekach "kolorowych" chociaz wydaje mi sie, ze bez problemu dostaniesz go tam gdzie maja produkty firmy Lefrosch.Tak na marginesie to rodzima marka:)
    U mnie on sie sprawdza takze mam nadzieje, ze Tobie tez bedzie pasowal:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor! Taki mój! Rewelka na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor. Wzięłam i kupiłam... za Twoją sprawką, kusicielko :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).