3.01.2012

Witam noworocznie!

Co roku obiecuję sobie poprawę. Przede wszystkim, że zrzucę kilka (cały czas zbędnych) kilogramów, że będę bardziej oszczędna i przede wszystkim : będę systematyczna. Regularność moich postów na blogu pokazuje Wam jak bardzo przykładam się do tego ostatniego postanowienia. Wydaje mi się, że nigdy już nie uda mi się być systematyczną w czymkolwiek i z wiekiem już coraz bardziej sobie odpuszczam. Nie jestem w stanie nawet regularnie używać odżywki do rzęs czy robić maseczek na twarz, więc pisać postów na blogu tym bardziej. Stąd też moja ostatnia długa, miesięczna przerwa. Naprawdę podziwiam Blogerki, które są w stanie pisać codziennie albo co dwa dni- szacun dziewczyny! :)

Nie będę ukrywać, że mój niebyt spowodowany też był remontem. Wybieranie podłogi, farb, tapet, mebli i tym podobnych rzeczy ograniczyło mój czas do minimum i spowodowało przewlekłe wyczerpanie. Ale wysiłek się opłacał i jestem całkowicie zadowolona z efektu końcowego. Teraz kiedy mogę odetchnąć naszła mnie wena na pisanie, więc spodziewajcie się w najbliższym czasie nowych wpisów.

A dla ciekawych efektu, pokazuje co udało mi się zrobić w moich czterech kątach:


Upragnione półki na książki, które rzeźbił mój mężczyzna:



I upragniony fotel, w którym mogłabym spocząć i poczytać lub posłuchać muzyki :)


Niby skończone, ale jeszcze wiele przede mną. W końcu diabeł tkwi w szczegółach ;)
A co do nowego roku, to mam nadzieję że spędzimy go razem i będzie jeszcze lepszy od poprzedniego. Czego sobie i Wam życzę :*

See you soon!

46 komentarzy

  1. Piękne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej !!!!!! mi się marzą takie półki ! ale mam cienkie ściany między pokojami

    OdpowiedzUsuń
  3. wysiłek nie poszedł na marne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, bardzo nowocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że wpadłaś do blogosfery. wystrój super! pozdrawiam, życzę najlepszego wszystkiego w 2012. buziaki ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  6. *Kasiu dziękuję :*

    *Monika - Ja też mam cienkie ;D Dlatego zostały oparte na nośnej.

    *Sauria- na dzień dzisiejszy mogę to podsumować jako: "nigdy więcej" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. *Hurija- dziękuję.

    *Stri-linga- taaa trochę mi się zeszło ;) Dzięki i nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie Ci wyszło!!!:) Macie spore to mieszkanie chyba :P U mnie taki stoł się nie zmiesci :( ale tez planuje miec:P stol musi byc:D krzesla tez mi sie podobaja i tapeta i wszystko :D chyba cos sciagne od Ciebie :P:P

    OdpowiedzUsuń
  9. *Kathrin- mieszkanie nie jest duże. Ten pokój akurat ma 16m2 i jest największy. Stół jest rozłożony, bo czekałam na gości jak cykałam ;) Finalnie będzie stał przy ścianie z tapetą, a kupiłam stół+krzesła w ikei ;D I powiem Ci , że są bardzo wygodne, satbilne itd. Naszukałam się w różnych Agatach, BRW i Emilkach, aż trafiłam na promo w Ikei- co drugie krzesło za pół ceny. Na razie jestem zadowolona, ale zobaczymy co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, pięknie się urządziłaś :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie:) Podoba mi się szczególnie regał(?)na książki:) takie masz tam skarby, że ho ho - zazdroszczę, bo uwielbiam czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba lepiej tego sie nie dalo zrobić ! :D Sliczności, pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Estella- Dziękuję i nawzajem :*

    *Hoshi- Zbieram tylko to co lubię, a i tak już miejsca brak ;( Przydałby się drugi regał ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. *Abscysynka- mam zamiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie..nowoczesnie :D

    genialnyfotel ..juz siebie w nim widze z ksiazka w rece :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) Pięknie Ci to wszystko wyszło.
    Osobiście dodałabym tylko jeden element, który byłby "wisienką na torcie" - http://firanki.idl.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. *Candy killer- Dziękuję ;D A fotel jest bardzo wygodny - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. *Osa- Na razie mam panele zasłonowe, które akurat były zsunięte na bok, ale cały czas zastanawiam się nad jakąś firanką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybaczam nieobecność :) bo mieszkanko było tego warte...ślicznie urządziłaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne a taki fotel mi sie marzy

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne wnetrze!!! bardzo mi sie podoba, szczegolnie polki i fotel:D Powiedz, gdzie go dorwalas?
    Doskonale rozumiem Twoj brak czasu, mnie troche inne przemeblowanie spotkalo ale teraz mamy wiele radosci ze wspolnego urzadzania domu:)

    Pozdrawiam i wszystkiego Dobrego zycze:*

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne wnętrze. A mam pytanie co do mebli w pokoju. Czy to są meble z BRW?

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne podoba mi się i jak dużo książek masz ja uwielbiam książki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się urządziłaś,bardzo mi sie podoba!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    P.s ja tez co rok obiecuję sobie,że zrzucę zbędne kg:-)Trzymam kciki!

    OdpowiedzUsuń
  25. To co udało się Wam zrobić do tej pory wygląda wspaniale! Mój ulubiony element to ten regał na książki - sama chciałabym mieć coś takiego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że wróciłaś :) Czekam niecierpliwie na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że z systematycznością u Ciebie jest tak samo jak u mnie :D

    Co do wystroju - strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za przemiłe komentarze :D

    * Hexx- fotel jest z Ikei i nazywa się Tirup :)

    * Pompolina- nie, to są meble z Ikei.

    * Saharu- myślałam, że jeszcze zostanie mi miejsca na nowe pozycje, a tu wychodzi na to, że musimy dobudować jeszcze jeden regał XD

    *Basia- Dzieki, przydadzą się ;D

    *Katalina- to też moje ulubione miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam taki design! :) wyszło świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chcę ten fotel! Idealny do mojego pokoju:)Jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy4.1.12

    prezentuje się pięknie!
    a tak poza tym to 'mam tak samo jak Ty'z systematycznością i zbędnymi kilogramami :P

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo gustownie ! podoba mi się :) powodzenia w nr 2012 :*

    OdpowiedzUsuń
  35. półki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj :) Świetny fotel i półeczki na książki! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  37. półki na książki są mega! ja jako zapalony bibliofil marzę o podobnych - najlepiej rozciągających się na całej ścianie :) fotel bardzo ciekawy, na pewno będzie idealny na wieczorny relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko ładnie ze soba współgra i tapeta na ścianie fajnie wygląda, ja mam teraz szał na klejenie tapet na jednej ścianie , dodaje wnętrzu charakteru:):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne to Twoje gniazdko :) Widać, że nie próżnowałaś podczas nieobecności:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Regał na książki-CUDO! Tez chciałabym już zrobić remont, ale zawsze znajda się ważniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  41. IKEA seria mebli BESTA u mnie też zagościły i jestem zadowolona na maxa pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. super, przydałyby mi się takie półki :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna podłoga i tapeta, podaj szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).