23.01.2012

TAG Łowczyni, czyli styczniowe zdobycze ;D

Zostałam tagowana przez MajtkiRambo , za co jeszcze raz dziękuję :*
ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie ( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia ! Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :).

Muszę przyznać, że w styczniu tak wiele się nie działo, istna zakupowa posucha. Żadnych ekscesów z kolorówką czy szałem lakierowym, ot podstawowe produkty, które wymagały uzupełnienia ;)


  • Moja ulubiona prasa, to podstawa: Twój Styl, Elle i Wysokie Obcasy. Brakuje tylko Wysokich Obcasów Extra.
  • Podkład w żelu Rimmel Match Perfection, o którym Wam już pisałam KLIK!. Razem z nim był jeszcze zestaw myjek oraz szampon Ziaja.
  • Mój ulubiony krem, czyli Vichy Aqualia Antiox, o którym możecie poczytać TUTAJ
  • Szampony Joanna Naturia, do włosów przetłuszczających się. Kilka słów o jednym z nich TUTAJ
  • Odżywka do włosów Garnier z owocem granatu i drożdżami piwnymi. Moje ostatnie odkrycie i największy hicior w pielęgnacji włosów. To jest już druga tubka, potestuję jeszcze i na pewno naskrobię o niej posta ;)
Dzisiaj natomiast nie mogłam się oprzeć Rossmanowym olejkom, które mam zamiar stosować do włosów:


Poza tym na samym początku stycznia zaopatrzyłam się solidnie w żele Original Source i kremik do rąk z Isany, o którym pewnie czytaliście TUTAJ


I co sądzicie o moich łowach?

26 komentarzy

  1. dzięki za otagowanie! a Ciebie Kochana zapraszam do mojego Walentynkowego Konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy sporo wspólnych kosmetyków - żele Original Source, olejki Alterra, podkład Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, i zapomniałam dodać, że wystrój bloga bardzo na plus, wcześniej był dla mnie mocno nieczytelny, a teraz jest znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żele OS mają niesamowite zapachy i są tak rzeczywistą kombinacją ale pomimo to nie mogę się do nich przekonać, może przyjdzie i na nie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OS - już pisałam o tym, że wsadzili nam śmierdziuchy :D dziękuję za Tag, napewno zrobię w najbliższym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam śmierdziuchy, niektórym odpowiadają ;D

      Usuń
  6. Słyszałam, różne opinie na temat Alterry, dlatego skusiłam się tylko na olejki. Mam nadzieję,że mi też pomogą w pielęgnacji włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad zakupem tych olejków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do zakupu przekonała ich uniwersalność ;D

      Usuń
  8. prasa musi być:D A olejki uwielbiam i mam wszystkie po kolei:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten krem z Isany jest w porządku, tylko moim zdaniem strasznie śmierdzi :D.

    http://ainta-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejki z Alterry - bosssskie! Mam trzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam, bo kończę Sesę, ale mam nadzieję że też zapałam do nich uczuciem ;D

      Usuń
  11. no niezłe łowy :)
    zapraszam do zabawy, zostałaś przeze mnie otagowana Tag moje uzależnienia :)

    http://life-beauty-dreams.blogspot.com/2012/01/tag-moje-uzaleznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiedziałam :) http://sauria80world.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wszystkie kosmetyki kuszą samymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marketingowcy wiedzą jak cieszyć nasze oko ;)

      Usuń
  14. Dobre łowy, także zaopatrzyłam się w olejek Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą tak dobre jak je zachwalają ;)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).