2.08.2011

Poszukiwania zakończone?

Mam wrażenie, że dotarłam do celu. Jasne są minusy, jak  np zapach, ale nic mnie to nie obchodzi! Ważne, że moje włosy trzymają się w nienagannej czystości przez cały dzień! Ten kto boryka się z przetłuszczającą czupryną, ten wie co mam na myśli :)


Joanna mnie totalnie zaskoczyła, a zaczęło się przypadkowo, bo będąc w markecie i stojąc w kolejce przypomniałam sobie o szamponie. Pobiegłam szybko między regały i wiedziałam tylko jedno: ma być polski i tani! Zapłaciłam za niego około 5 zł (raczej mniej, niż więcej). 
Pierwsze użycie było niemiłe ze względu na wspomniany zapach, który przywodzi mi na myśl oponę /gumę ;P Na szczęście jest to chwilowe i  nie utrzymuje się długo na włosach. Dobrze się pieni i rozprowadza, konsystencja typowo żelowa. 
Najważniejsze jest jednak to, że włosy były świeże do samego wieczora. Uwierzcie mi, że po ostatnich szamponach, było to dla mnie objawieniem (recenzje TU). 
Ogólnie na Wizażu ten kosmetyk zebrał różne noty, ale wydaje mi się że za tę cenę warto spróbować swojego szczęścia. Kto wie, może i Wam pomoże? Ja natomiast kupiłam już drugą butelkę i zobaczymy czy moje poszukiwania zostały zwieńczone sukcesem.

Dla zainteresowanych skład:

Jednak zanim trafiłam na Joannę, swoje nadzieje pokładałam w szamponie Biosulfo z Ziaji. Niestety tutaj ocena nie będzie nawet pozytywna. Ogólnie skóra głowy przetłuszczała się jeszcze szybciej niż wcześniej, dodatkowo na głowie pojawiły mi się bolesne krosty.


Mój przypadek nie jest odosobniony, ponieważ mój narzeczony też miał okazję go używać i miał takie same doświadczenia.
Uwierzcie mi, że pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło i nie wiem czym było spowodowane. Szczególnie, że skład Biosulfo jest skromniejszy od Naturii z Joanny. 
Nie odpowiadała mi także jego konsystencja, która była dosyć lejąca. Przy ostrożniejszej aplikacji nie było problemu z nanoszeniem na głowę. Zapach natomiast był bardzo słodki i mdlący, ale włosy nim nie przechodziły. Poza tym jak wspomniałam, te cierpienia nie przyczyniły się nawet do utrzymania czystości włosów, dlatego miejcie na uwadze moje słowa, jeżeli będziecie chcieli po niego sięgnąć.



Jak zawsze jestem też ciekawa Waszej opinii, więc czekam na komentarze :D

Buziaki :*

45 komentarzy

  1. O, ja tez mam problemy z przetłuszczaniem się skóry głowy i szczerze powiem, masakrę przeżywam, bo muszę myć głowę codziennie, czego nienawidzę robić, tytm bardziej że muszę je wysuszyć i jeszcze podprostować grzywkę, więc troche czasu mi to zajmuje -.- może ta Joanna i mi pomoże ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kiedyś kupić Biosulfo i całe szczęście tego nie zrobiłam!
    Tez szybko mi się przetłuszczają włosy, ale odkąd używam tego Garniera http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=37376 mogę myć głowę co 3 dni! CUD! i rewelacyjnie pachnie! <3
    Opinie są mieszane, ale ja mam po nim błyszczące, pachnące, miękkie i czyste włosy! czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. *MakeLife- witaj w klubie ;D Ja też myję codziennie i układam :D Spróbuj, może się sprawdzi :D

    *Princeton- oj Słońce ;D Będę musiała spróbować, mimo mojego focha na Garniera ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.8.11

    Nie miałam ani tego, ani tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze ja się zawsze bałam kosmetyków joanny.. nie byłam do nich przekonana, ale po Twoim wpisie możliwe, że zaryzykuje kupno tego szamponu.w końcu coś musi sobie poradzić z moimi włosami xD
    obserwuję i serdecznie pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też właśnie mam krosty na głowie i nie wiem odczego. Dziwnie zabrzmi moje pytanie, czy jak rozdrapałaś krosty to leciała z nich krew ? Bo ja tak mam i nie wiem od czego ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. *Sylwia - Ja ogólnie lubię kupować polskie kosmetyki, więc nie stronie od ich używania :D

    *Viollet- dzięki :D Rany, to już chyba trzeci na który muszę odpowiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. *AsieK- starałam się ich nie drapać, ale siłą rzeczy przez szczoteczkę czasami zdarzyło się rozdrapać i leciała krew ;( Zmień szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z przetłuszczaniem nie mam większych problemów... z joanny, właśnie z tej serii miałam szampon z pokrzywą i zieloną herbatą i nic oprócz zapachu mi w nim nie odpowiadało ;/ włosy były sianowate, po umyciu czułam na głowie dosłownie gniazdo! natomiast z joanny podobno dobre są produkty z jedwabiem (również szampony) :)
    p.s. szukam dobrego i niezbyt drogiego fryzjera z Warszawy, gdyby ktoś coś to proszę o info na priv, dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam sobie odżywkę Rzepa z Joanny i czeka na próbę :) a tym szamponem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2.8.11

    Ja za to jestem zwolenniczką szapomnów Joanna z seri "Z Apteczki Babuni" :> Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie Biosulfo to absolutny hit i po wypłacie planuję zrobić jego zapas.
    przykro mi, że tak Ci zaszkodził.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. *sauria80 - Przy tłuściochach siano mile widziane ;D

    *merczens- miałam szampon z rzepą z Joanny i ten zapach był ponad moje możliwości ;(

    *meryx- Miałam odżywkę i była średnia ;( Nie dawała długotrwałego efektu nawilżenia i była mało wydajna, szamponów nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. *Aki- dzięki za Twoją opinię :D Dobrze wiedzieć, że jednak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi po tym szamponie z ziajki włosy trzymały się nieźle przez 3 dni (a również mam przetłuszczające:P) ale wiadomo co skóra to inny szampon, na pewno wypróbuje ten z Joanny, bo Ziajka się skończyła no, a teraz myje radicalem, który nie robi NIC ! ;] tylko ten zapach gumy, mnie odstrasza, bo rozumiem, że nie chodzi tu o gumę do żucia :D 88sylwinka

    OdpowiedzUsuń
  16. *Sylwia - nie, chodzi o zapach opony samochodowej XD Radical podobno działa tylko przy długotrwałym stosowaniu, ale jest to zasłyszana opinia- ja go nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy2.8.11

    Ten z Ziaji faktycznie nie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo to w takim razie przy okazji z pewnością trafi do mojego koszyka joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To w takim razie napewno go kupie ! Na szczęście już zmieniłam szampon i narazie staram się pozbyć krost.

    OdpowiedzUsuń
  20. W Yves Rocher jest szampon I Love my Planet cytrusowy!On też bardzo dobrze oczyszcza , włosy pozostają na długo świeże!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach gumy? O mamo :D Ja na przetłuszczające się włosy zaczęłam stosować szampon Alterry, a poza tym zmieniłam pielęgnację na bardziej odżywczą, nawilżającą i naturalną i teraz myję włosy co 2 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam sobie ten szampon na wyjazd i niestety nie sprawdził się dobrze :( Trochę paradoksalnie - wiem i czuję, że bardzo dobrze myje włosy, ale równocześnie włosy po nim są bez życia i szybko się przetłuszczają, przynajmniej u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Joanna jest na prawdę świetna, długo używałam tych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rowniez nie mialam a patrzylam na ten z joanny w superpharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. *AsieK- trochę minie zanim znikną niestety ;(

    *Miętówka - dzięki, przyjrzę mu się bliżej ;)

    *opos-w-wannie- Ja alterry unikam, po recenzjach dziewczyn które po niej poparzyło ;D Nawet szamponu nie kupie ;P

    *Ev- ale o którym szamponie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków jakoś:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Iwetto - o szamponie Joanny, zapomniałam sprecyzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. *Ev- dzięki za opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3.8.11

    Naturia ma fajne i niedrogie produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od prawie 7 lat muszę myć włosy codziennie, przetłuszczanie jest moją zmorą... :( stosowałam ten szampon, efekt był ok, ale bardziej zadowolona byłam z szamponu z tej samej serii z brzozą i łopianem, świeżość na włosach była dłużej zachowana po jego użyciu, jeśli go nie testowałaś to serdecznie polecam.
    Ostatnio za namową fryzjerki kupiłam również naftę kosmetyczną i muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektów, nie wiem w jaki sposób to działa, ale ogranicza przetłuszczanie moich włosów, może przy regularnym stosowaniu udałoby mi się myć włosy co 2 dzień.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta seria jest niesamowita. Mam szampon i odżywkę bez spłukiwania. Oba produkty kosztowały mnie po 3 złote, więc jak za darmo. Szampon myje bardzo dokładnie, czuć, że włosy są czyste. A odzywka- cudo. Włosy mięciutkie, puszyste.
    Pozdrawiam. Marigold.

    OdpowiedzUsuń
  32. *andoven- Dzieki na pewno spróbuję, a co nafty to kiedyś stosowałam ale od wielkiego dzwona ;D Daj znać jeśli Ci pomoże, Ja słyszałam że jest dobra na wzmocnienie ogólnie.

    *marigold- Czaje się na odżywkę ;D Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię szampony z Joanny. Od czasu do czasu je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś oTAGowana :)
    Zapraszam: http://salomea94.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę spróbować Joanny.Jeszcze zdążyłam kupić ten boker o którym pisałyśmy po cenie promocyjnej.Chcę zainwestować w kosmetyki do włosów z tych salonów fryzjerskich ,które pokazywała ciasteczko25,moja koleżanka je ma i mówi ,że są świetne ,bo ratują jej często farbowane włosy ( z naturalnego blondu na ognisty rudy).Jest już u mnie nowa notka-zapraszam do lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Iwetka, w podziękowaniu za za inspiracje, których jesteś źródłem, wyróżniam cię i zapraszam do zabawy:
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2011/08/buntownik-z-wyboru.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy3.8.11

    fajnie tutaj ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja szukam takiego szamponu który w końcu nie będzie mi elektryzował włosów! Non stop mam wszystkie postawione taką "chmurką" dookoła głowy i nie idzie ich "ugładzić" :( Choć nie wykluczam że to zgubne skutki picia pokrzywy i wyrastające nowe włoski lub (nie wiem czy to możliwe) - złe cięcie fryzjerskie... ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. *cammie- dziękuję :*

    *madziulka- dzięki :D)

    *Toaletka- wszystko możliwe ;) Może odżywka do włosów Ci pomoże? Taka do spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam do przetłuszczających, bodajże z pokrzywą i trawą cytrynową czy czymś tam takim i też jest super, a kupiłam go za 3.49 :)))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://wiktoriabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam ten szampon i jego działaniem byłam zadowolona, gorzej z jego zapachem ;) nie mogłam go znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. *Mood, zapach tego szamponu w moim odczuciu jest jeszcze do przeżycia ;D Za to czarna rzepa, to dopiero śmierdziel ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. miałąm Ziaję i wosy po wymyciu był szorstkie i nie widziałam żadnej poprawy

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).