31.07.2011

Uzupełnienie ;)

 Dzisiaj wszystko przeciwko mnie... Najpierw burza, która przez ponad godzinę zapanowała nad moją dzielnicą. Nie mogłam zrobić zdjęć, które wcześniej sobie zaplanowałam, bo panował wieczny półmrok. Nawałnica z piorunami przestraszyła mojego cicia, przez co siedział przez pół dnia w wannie. Nie ukrywam, że zaczęłam się o niego martwić, ponieważ nie reagował na nic i wiecznie był przykurczony. Na szczęście przytulaski, głaskanie i jego ulubiony przysmak z Lidla przywróciły mu humor.
Następnie był brak prądu- wysiadła stacja transformatorowa niedaleko nas i siedzieliśmy przy świeczkach w nadziei, że jeszcze dzisiaj to naprawią. Jak widzicie udało się mimo późnej pory :)
A wszystko przez pogodę, która pewnie wszystkim daje się we znaki.
Ogólnie post miał być zupełnie inny, ale ze względu na przeciwności losu będzie to haul z ostatniego miesiąca :)


Jakiś czas temu w Rosmmanie była promocja na żele pod prysznic Original Source, więc skusiłam się na kolejny. Poza tym polecany przez Was micel Bourjois, pierwsze wrażenie to wielkie WOW!
Do tego kilka niezbędnych drobiazgów jak mój ukochany Carmex (obowiązkowo w tubce) , maszynka Gilette oraz chusteczki (mokre z Biedronki).
I tutaj chcę Wam gorąco polecić chusteczki Babydream z aloesem- są mocne i mięciutkie, a do tego miłe w dotyku. To są naprawdę najlepsze chusteczki jakie miałam okazję używać! Wypróbujcie koniecznie!


Zamówienie z Allegro to apteczne kosmetyki. Poczyniłam kolejne zapasy Vichy, w tym pokusiłam się o Vichy Dermablend oraz zestaw z kremem Aqua Thermal. Po kilku słoiczkach Aqualia Antiox postanowiłam wypróbować jakiś inny ;) Do tego skusiłam się na wakacyjny zestaw Klorane z polecanym suchym szamponem. Jak wiecie borykam się z przetłuszczającą skórą głowy, dlatego pokładam w nim dużą nadzieję ;)


Na koniec zakupy z ostatniego tygodnia :) W Rossmanie była przecena na antyperspiranty Ziaji, kosztowały około 5zł . Wybrałam bloker, ponieważ odnoszę dziwne wrażenie że Etiaxil zaraz mi się skończy. Do tego już druga butla szamponu z Joanny - recenzja wkrótce ;)
Nie mogłam się też oprzeć pojemnikowi na kosmetyki. Jestem uzależniona od pojemniczków, a taki organizer z rączką przyda mi się na drobiazgi.

Jak widzicie nie ma tego aż tak dużo. Staram się kupować tylko te kosmetyki, które mi się skończą,czyli uzupełniam braki, a nie kupuję na zapas. Wyjątkiem jest Bloker, ale ubezpieczonym trzeba być zawsze, szczególnie że jego cena kusiła ;D

A jak Wam minęła niedziela? Z chęcią też poznam Wasze opinie na temat zakupionych przeze mnie kosmetyków :) Czekam na komentarze,

Buziaki :* :* :*

45 komentarzy

  1. Ja lubie Original Source :) miałam mydło w plynie do rąk miętowe to ręce godzine pachnialy :) szkoda tylko ze sa napakowane SLS'ami ale czasem zapach bierze górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj byłam na zakupach w Galerii Mokotów i nic nie kupiłam a odczuwałam nieodpartą pokusę wydania trochę kaski ;p Ale z chłopem nie ma po co wchodzić do drogerii, od razu się denerwuje... Za to dziś przez ten deszcze nie chciało mi się nigdzie wyjść, siedziałam na Allegro i oczywiście już kilka rzeczy dodałam do ulubionych m.in z firmy mollon ;) A jutro idę do Biedry (nowa gazetka) i do Rosso - też teraz kupuję namiętnie wszystko co z aloesem :)
    P.S. u Ciebie nie było prądu a u mnie kablówki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. *WomanLand- mam żel w wersji miętowej, ale zapach mnie nie zachwycił, dlatego próbuję z innym. Spodobała mi się ich butla-profesjonalnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Sauria- Co to za firma mollon?? Ktoś na YT polecał, bo coś mi się obiło o uszy, ale nic konkretnego, więc będę wdzięczna za podpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, m.in Figielka o nich mówiła, zobacz sobie u sprzedawcy: MarkoweKosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. *Sauria- dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko, jak będziesz chętna to daj znać, możemy podzielić się kosztami wysyłki i przy okazji spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. *Sauria- jasne :) Właśnie oglądam YT :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kosmetyków;) Pogoda daje się niestety we znaki ale liczę że już niedługo bo to mnie przeraża że mam lipiec a ciągle leje jakby była jesień:( zapraszam na swój nowy post z recenzją kremu ARONIA;)
    http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. *Art Anna - kosmetyki są z całego miesiąca ;D A co do pogody, to już lekka przesada ;( Od początku sierpnia zapowiadali upały, a tymczasem znowu pada ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo wypróbuję te chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Malwina - polecam te z aloesem! Można używać ich do wszystkiego i się nie przerwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. żele Original Source są super , mam miętowy i jest bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy31.7.11

    O nie, nie znoszę tych płatków kosmetycznych z Biedro...
    Czekam na recenzje kosmetyków, podobają mi się zakupy z allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Skromnie, ale praktycznie ;) powinnaś być zadowolona z Blokera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten bloker jest swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Babydream są najlepsze! :) Szampon z joanny miałam i ten i w wersji zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co do niedzieli, niestety pogoda paskudna, cały dzień padało, było chłodno i raczej nie zachęcająco do wychodzenia z domu. Przegapiłam promocję Blokera, ale i tak go kupię bo chcę sprawdzić czy u mnie też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  19. A jaki byś poleciła krem do cery mieszanej ? Kurczę bo kończy się moja Bioderma i tak szukam czegoś dobrego:) A zakupy udane :)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też lubię szampony z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ziaja bloker jest najlepszy ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze kiedyś wypróbować ten Original Source, wiele osób go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście pogoda wszystkim "ostro daje po dupie" -.-

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię micela burżujki, świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Organizer to świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Miętówka- miętowy nie do końca mi się spodobał, dlatego chciałam wypróbować jeszcze jakiś z tej firmy ;)

    *Temptation- Według mnie są ok, ale moje ulubione to te z lidla :D

    *Opos-w-wannie- mam nadzieję, że się nie zawiodę, chociaż podchodzę do niego z wątpliwościami.

    *Kosmetasia- tak słyszałam, zobaczymy czy i u mnie się sprawdzi ;)

    *Ewu- zielonego jeszcze ie testowałam ;)

    *soallina- Ja tez po tych wszystkich achach zaryzykowałam z blokerem ;D Tani, więc zobaczymy czy też działa jak np Antidral

    *Kobiecewariacje- ja mam mieszaną i polecam Ci Vichy Aqualia Antiox, którego już recenzowałam ;) A jak potrzebujesz matowienia to La roche Posay Effaclar M :)

    *Anetka- polecam, tylko najpierw poniuchaj czy Ci zapach odpowiada ;)

    *Don- trafnie to ujęłaś ;D

    *Simply-woman- Ja chyba też ;D

    *Natalia- też tak myślę, wkrótce pojawi się notka z nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie chusteczki z Biedronki są świetne non stop kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.8.11

    zostałaś przeze mnie otagowana :)
    zapraszam na http://holidayxinxhollywood.blogspot.com/2011/08/nadrabiam-zalegosci-tag.html
    znajdziesz tam więcej szczegółów dotyczących zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zakupy . ; D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy, a pogoda tego lata faktycznie fatalna, nie da sie ukryć...

    OdpowiedzUsuń
  31. *Beauty Wizaż- też ich używam, ale nie są tak mocne i miękkie jak te z Babydream ;)

    *Holiday- dzięki :)

    *Crazy- dzięki :)

    *Vanilla- niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne "wynalazki" ja się czaję na ten zestaw z Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aktuaalna- ogólnie zestaw polecam, ale nie wiem czego dokładnie oczekujesz od kremiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A jak pachnie ten czerwony zel Orginal Source, fajnie, naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Może to głupie, ale podczas promocji kupiłam sobie wszystkie dostępne w moim Ross zapachy żeli Original Source xD Ale nie żałuję, bo jestem nimi oczarowana. Do tej pory zużyłam 3 i najbardziej polubiłam mango&macadamia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. *Kleopatre- ma bardzo oryginalny zapach, nie czuć chemii.

    *Karolina- się nie dziwię ;) polowałam na m&m, ale u mnie były już wyprzedane ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy1.8.11

    Bloker to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy1.8.11

    Fajny blog.;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak sprawdza się żel Original Source? Gdy tylko zobaczyłam, że jest z pitają to pomyślałam, że muszę go mieć, ale czekam na promocję :) Mój chłopak jest wielkim fanem pitaji, więc chce sprawić mu niespodziankę :)
    Ja również lubię te chusteczki z biedronki, właśnie kończe trzecie opakowanie i jutro wyruszam po kolejne :) Ten pojemnik jest z Rossmana?

    OdpowiedzUsuń
  40. zostałaś oTAGowana;) więcej informacji u mnie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ciekawa jak zorganizujesz sobie ten pojemniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  42. *Malinowy kuferek- tak z Rossa ;D

    *Kokosowa- pochwalę się na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę ,że zakupy pierwszej pomocy.Ja też się na takie jutro wybieram i mam pytanie-czy ten bloker jest jeszcze w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  44. Magda prawdopodobnie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ciekawe zakupy :) a możesz zdradzić gdzie kupiłaś ten organizer na kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).