19.07.2011

Znowu się udało :D

Kolejny raz udało mi się wygrać kosmetyki. Tym razem brałam udział w losowaniu na blogu Aktualnej Życie na Szpilkach oraz konkursie na wakacyjny manicure, organizowanym przez firmę Mariza na facebooku . Jak widzicie warto brać udział, bo poświęcacie tylko trochę swojego czasu.
Informacje o rozdaniach zawsze znajdziecie na moim blogu (w blogrollu,czyli na samej górze z prawej strony) lub na mojej tablicy na facebooku . Gorąco Was zachęcam!!!

A oto co udało mi się wygrać:

KLIK!
 Numerki :
KLIK!
 Zdjęcie z lampą :
KLIK!
 Zdjęcie w naturalnym świetle:
KLIK!

KLIK!



A już niedługo Wy dowiecie się co kryje poniższa kosmetyczka ;D 


Buziaki :* :* :*

28 komentarzy

  1. Gratuluje!!:) Jakie piekne lakiery!:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje lakiery są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;D Kolory mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne nagrody, a lakiery przydadzą się na letni manicure i pedicure :)
    a ja nigdy nie wierzę w swoje szczęście do wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lajfstyle - zawsze istnieje szansa, że wygrasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No No lakiery naprawdę super :) i już chcę wiedzieć co w tej kosmetyczce siedzi, nie lubię niespodzianek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, jeśli chcesz - weź udział. Zapraszam po informację na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory lakierów! 42 i 35 najbardziej mi się podobają :) wydaje mi się, że ten szary to chyba ten sam, który mam (lenistwo, nie chce mi się sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory tych lakierów są po prostu oszałamiające! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ! też tak chcę.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.7.11

    pokazuj zawartość kosmetyczki :P
    a lakiery super no i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :) Lakiery wysłali mi takie same. Malowałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu żeby wygrać, trzeba grać :)
    gratulacje :)

    jestem ciekawa numerka 42 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci tak wspaniałej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekamy na swatchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Dziewczyny!
    Jak napisała Youcouldbehappy- żeby wygrywać trzeba grać :D

    *Lidzia007- jeszcze ich nie używałam- regeneruję paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje! :) Szczęściara z Ciebie :) A kolory lakierów są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana też gratuluję wygranej :) A swatche będą się pewnie pokazywały w najbliższych tygodniach, bo lubię kilka dni ponosić lakier, żeby sprawdzić jego trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję =] Ja biorę udział nie tylko w rozdaniach (jedno wygrane), ale też w internetowych konkursach i już kilka rzeczy na te kilkaset zgłoszeń wygrałam =]

    OdpowiedzUsuń
  20. *Natasza - no właśnie! Ważne żeby brać udział, a czasami się coś utrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nagroda!!!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolory, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo a ja właśnie zostałam konsultantką marizy ;)

    pozdrawiam Ciebie kochana serdecznie ;)))))
    i gratulejszyn :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęściara! Gratulacje i naprawdę świetne kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).