20.07.2011

Musująca oranżada *.:.*.:.*.:.*

Wspomniałam Wam już, że brałam udział w konkursie Marizy na wakacyjny manicure. Moją inspiracją była musująca oranżada, czyli troszkę cierpkiej cytryny, troszkę pomarańczy:

KLIK!

KLIK!

A oto moi pomocnicy :

Od lewej: Zmywacz w gąbce Sensique, olejek Sally Hansen, Base Coat Yves Rocher, Top Coat Seche Vite, Lakier Virtual Lemonade, Lakier P2 Inspiring

O cytrynowym Virtualu już Wam pisałam TUTAJ

Natomiast jeszcze nic nie wspominałam o lakierach marki P2. Ogólnie nie są one dostępne w Polsce, głównie w Niemczech w drogeriach DM. Jednak jeżeli kiedykolwiek będziecie miały okazję je kupić, to gorąco Wam polecam. Lakiery tej firmy są bardzo dobrze napigmentowane i przy większej wprawie spokojnie wystarczy jedna warstwa do pokrycia całej płytki. Dzięki temu świetnie też sprawdzają się do wzorków wykonywanych przy pomocy płytek (np. Konad). Jednak jest to też pewnym minusem, ponieważ przy kilku warstwach tworzą się bąbelki, które widać po wyschnięciu lakieru i jedynym ratunkiem jest zmycie i pomalowanie paznokcia jeszcze raz. Poza tym na plus należy doliczyć trwałość: długo się utrzymują,  nie pękają, jedynie po jakimś czasie ścierają na końcach. Są tanie i dostępne w ciekawych kolorach. 
Tylko dlaczego cały czas nie ma ich u nas ?
Ubolewam nad tym!

19 komentarzy

  1. Świetny wzorek, chętnie bym taki przygarnęła na pazurki;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super papzurki :)
    ciekawią mnie te lakiery p2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myslalam, ze bedzie przepis na piciee haha :D

    Wzorek czadowy, szkoda ze ja swoje pazurki umiem co najwyzej pomalowac jednokolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. *Good For You - płytka Konad m 64 :)

    *lidzia - zdecydowanie polecam P2, wkrótce pokażę kilka nowych odcieni :)

    *Gusia - eee tam, trochę wprawy i będziesz śmigać wzorki na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny manicure :) aczkolwiek ja bym chyba nie malowała serdecznego palca inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslalam, ze pokazesz oranzadke w proszku i powiesz, ze je uwielbiasz;D:D:D A paznokcie juz widzialam na fb :) bardzo mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pazurki! ja nie mam cierpliwości do wzorków i zniechęcam się po pierwszej nieudanej próbie... ale podziwiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar zakupić kilka lakierów P2 podczas pobytu w Niemczech :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam cię: http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne paznokcie :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetnie Ci wyszły te paznokcie jestem pod wrażeniem:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci to wyszło. Bardzo mi się podoba te zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu mam ochotę na musujący napój oranżadopodobny, najlepiej zakrapiany. Czy to normalne o 10 rano? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, bardzo wesoły, letni wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam Twoje paznokcie fb :) Wzorek na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś oTAGowana :)
    http://innalajna.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).