21.07.2011

Iwetto rozdaje !!!

Black Beauty Bag obserwuje już 500 osób!
Sprawia mi to wielką radość i cieszę się, że jesteście cały czas ze mną. Z tej właśnie okazji przygotowałam dla Was kilka drobiazgów :)  Nagroda jest tylko jedna, ale chciałam żeby była satysfakcjonująca. Mam nadzieję, że to co dla Was przygotowałam, przypadnie Wam do gustu i weźmiecie udział w rozdaniu.

KLIK!

KLIK!
KLIK!
W skład wygranej wchodzą :
  • Pędzle Hakuro - H50 oraz H78
  • Tusz do rzęs Avon Super Shock w odcieniu Black
  • Kredka do oczu NYX Jumbo Pencil w odcieniu 617 Mocha (perłowy brąz)
  • Cień perłowy pojedynczy Sephora nr 07
  • Paletka cieni NYX The Runway Collection w odcieniu 01 Jazz Night
  • 4 pomadki NYX w odcieniach: Thalia, Tea Rose, Summer Love, Rose Bud
  • Srebrna kosmetyczka
  • Róże do kąpieli
 Wszystko jest nowe!!!


A co trzeba zrobić, żeby wziąć udział ???
  1. Być publicznym obserwatorem 
  2. Dodać notkę na blogu albo wrzucić info o rozdaniu do blogrolla, lub umieścić info na facebooku z linkiem do tego posta (będziecie mnie musieli niestety dodać do znajomych, żebym mogła to sprawdzić ;D ---> Iwetto Iwettos 
  3. Zostawić pod tym postem komentarz, który musi zawierać : zgodę na udział w losowaniu, adres mailowy, link do informacji o rozdaniu, nick z Facebooka i nick pod jakim obserwujecie bloga :)

I tyle! Oczywiście, jeżeli nie macie skończonych 18 lat musicie uzyskać zgodę rodziców na wzięcie udziału w losowaniu.

Obrazek do wstawienia :D

Rozdanie trwa do 21 sierpnia do północy !
Powodzenia !!!

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).