4.08.2015

Ulubieńcy lipca // MARC JACOBS, VICHY, OPI


Mój urlop dobiegł już końca, więc najwyższa pora wrócić do blogowania. Na pewno w najbliższych dniach pokażę Wam zawartość wakacyjnej kosmetyczki, ale najpierw kilka słów o ulubieńcach minionego miesiąca. Podczas urlopu zupełnie sobie odpuściłam makijaż twarzy i w zasadzie robiłam go okazjonalnie. Kiedy już decydowałam się na malowanie sięgałam  najczęściej po kosmetyki firmy Marc Jacobs. Mam je od nie dawna, ale używam namiętnie i bardzo je polubiłam. Pozostałe produkty to stały element mojej letniej pielęgnacji, więc nie mogło ich tutaj zabraknąć.


MARC JACOBS Dot - Woda perfumowana
Miniaturkę wody otrzymałam w Sephora Boxie /klik/ i od pierwszej aplikacji przypadła mi do gustu. Zapach typowy dla mnie, czyli z gatunku kwiatowo - owocowych. Lekki oraz przyjemny, odrobinę słodki, ale niedominujący. Na mojej skórze utrzymuje się do samego wieczora, więc nie wymagał ponownej aplikacji. Bardzo mi się spodobał i tegoroczne lato na zawsze będzie mi się z nim kojarzyć.


MARC JACOBS Magic Marc'er - Eyeliner w pisaku /recenzja/
Jak wiecie z własnych doświadczeń ciężko trafić na dobry eyeliner w pisaku. Zazwyczaj szybko wysychają lub ciężko nimi namalować precyzyjną kreskę. Nie w tym przypadku. Zanim zdecydowałam się na zakup czytałam o nim sporo pozytywnych opinii i obecnie całkowicie je podzielam. Eyeliner posiada cienką końcówkę, która jest bardzo dobrze nawilżona. Dozuje odpowiednią ilość produktu i niezależnie od umiejętności, malowanie kreski przychodzi z ogromną łatwością. Do tego jest bardzo trwała, nawet podczas upałów. Cieszę się, że liner mnie nie zawiódł w tym gorącym okresie ;)


OPI Party in my cabana - Lakier do paznokci
Jest to jeden z moich ulubionych letnich kolorów! Pochodzi z kolekcji South Beach i trafił do mnie ponad dwa lata temu, ale w dalszym ciągu jest dostępny w sprzedaży. Świetnie prezentuje się zarówno na paznokciach u stóp, jak i dłoni. Wyrazisty, lekko neonowy róż z domieszką koralu. W zależności od padającego światła zmienia zabarwienie, dzięki czemu kolor jest naprawdę nietuzinkowy. Jak przystało na lakiery tej marki nie mam nic do zarzucenia pod względem jakości, natomiast aplikacja to sama przyjemność. Pomimo swojego wieku w ogóle nie zmienił konsystencji i cały czas jest w wyśmienitej formie. Kolejny lakier OPI, który okazał się dobrą inwestycją na lata.


VICHY Capital Soleil SPF 50 - Matujący filtr do twarzy
W tym sezonie została wypuszczona nowa wersja z minimalnie zmienioną szatą graficzną oraz nową nazwą - Ideal Soleil. Zawartość jednak niczym się różni, dlatego kupiłam poprzednią wersję w okazyjnej cenie. Używałam jej również w zeszłym roku, więc nawet nie próbowałam niczego nowego. W końcu znalazłam filtr do twarzy, który pomimo wysokiej ochrony nie bieli, szybko się wchłania i nie pozostawia świecącej poświaty. Ideał dla cer tłustych oraz mieszanych.


MARC JACOBS Lust For Lacquer - Błyszczyk w odcieniu Kissability

Nigdy nie przepadałam za błyszczykami i szczerze mówiąc najczęściej używam pomadek. W tym przypadku spodobał mi się kolor, dlatego postanowiłam zaryzykować. Lekko barwi, dodając przy tym subtelnego blasku. Posiada drobinki rozświetlające, ale zupełnie niewyczuwalne i niemigrujące poza kontur ust. Aplikację uprzyjemnia chłodzący efekt, który przy obecnych temperaturach przynosi chwilę wytchnienia. Miałam już kilka podobnych błyszczyków, ale tylko ten okazał się delikatny w działaniu. Ogólnie bardzo go polubiłam i podczas urlopu używałam najczęściej. 

26 komentarzy

  1. Lipiec pod znakiem Marca Jacobsa!
    Super, że liner ci przypasował :)
    Kusisz mnie tym błyszczykiem, bo ja na razie decydowałam się na pomadki z MJ, ale może przy kolejnych zakupach jakiś chłodzący błyszczyk wpadnie do koszyka!
    Filtry Vichy to najlepszy przyjaciel na lato!
    Kolor lakieru super! Właśnie się szykuję do wyjazdu i myślałam o podobnym odcieniu różu:D
    Do tej pory miałam małą próbkę kropki, teraz czeka na mnie trochę większa, ale jeszcze nie jej czas! Jednak odnośnie Beauty Boxa to wypróbuj bazy pod cienie ze Smashboxa! Lepsza niż TheBalm! <3

    Super, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bazie ze Smashboxa już słyszałam i fajnie że ta próbka jest taka duża. Na pewno na długo wystarczy!
      A co do lakieru, to robiłam w chłodnym świetle i tu wyszedł z niego neonowy róż, a w rzeczywistości jest z domieszką koralu. Nawet jeśli jest trochę inny niż na zdjęciu, to gorąco Ci polecam.
      Dziękuję za miłe słowa :* Ja nigdzie nie znikam, tylko przerwy robię :D

      Usuń
  2. Chętnie sięgnę po Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eyeliner wydaje się być idealny dla mnie, bo zawsze mam problem z ładnymi kreskami ;D Szkoda tylko, że cena nizbyt przyjemna.. OPI piękny! Idealny na lato ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szczerze polecam Ci Perfect Slim Liner marki Loreal. Również bardzo go lubię i jest porównywalny jakościowo.

      Usuń
  4. Piękny kolor błyszczyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, ale lakiery OPI kuszą od dawna :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z kosmetyków, które wymieniłaś, nie znam, a najbardziej zainteresował mnie liner Marca Jacobsa. Mimo że ostatnio nieśmiertelne u mnie linery wyparły cienie do oczu i zwyczajna kredka, to jednak mam sentyment do tych podkreślaczy oka i na pewno nie zabraknie choćby jednego w mojej kosmetyczce. Niestety ze wszystkimi linerami w pisaku, z którymi się spotkałam mam nie zbyt dobre doświadczenia. Wszystkie bowiem jak jeden mąż szybko traciły na mocy i zasychały. Super, że ten od Marca to ich przeciwieństwo i mam nadzieję, że długo Ci posłuży :) Jako maniaczka różu na paznokciach zaciekawił mnie ten OPIk. Chyba nigdy nawet nie zastanawiałam sie nad jego kupnem, widocznie te dwa lata temu Essie całkowicie zasłoniło mi pole widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Ciebie rozumiem, bo tak naprawdę od dwóch lat nie kupiłam żadnego OPI ;) Cały czas prym wiedzie Essie, a ostatnia zdrada z lakierami Zoya okazała się porażką.

      Usuń
  7. bardzo ładny kolor blyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio mam ochotę przyjrzeć się MJ a szczególnie cieniom :) posiadam tylko lakier który niestety nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wypróbować, ale cena za lakier to dla mnie już mocne przegięcie ;) Jakoś nie mogę się przełamać, zwłaszcza że różnie z nimi bywa.

      Usuń
  10. Idealny kolor lakieru do paznokci! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Filtr z Vichy również się u mnie spisuje, chyba nawet lepiej niż Anthelios LRP :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Vichy uwielbiam a zapachu błyszczyka MJ nie mogę znieść:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Vichy mam, lubię bardzo :) Marc Jacobs jest bardzo kuszący, szczególnie zaprezentowany na takich pięknych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten filtr!
    lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier i błyszczyk przepiękne mają kolory :) cudni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę kupić sobie krem do opalania z VICHY, tylko do cery suchej, bo widzę, że ty masz do cery tłustej i mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygował mnie eyeliner, bo rzeczywiście ciężko o taki w formie pisaka, który nie wyschnie po dwóch-trzech tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam ten krem z filtrem Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Vichy rządzi!!! Temat testowania filtrów do twarzy przestał dla mnie istnieć, bo nie ma potrzeby – ten jest dokładnie taki, jak napisałaś: do cer mieszanych i tłustych: ideał.

    Też mam miniaturki Sephorowe i po raz kolejny się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wymalowałam się tym błyszczykiem tylko w innym kolorze i też mnie zachwycił :) jednak przed urlopem jestem spłukana :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę dorwać ten błyszczyk na żywo, na zdjęciach kolor szalenie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).