2.06.2012

bling bling!

Naszło mnie ostatnio na chłodne fiolety. Główną rolę gra lakier z zeszłorocznej kolekcji Fruit Coktail marki Virtual, o numerze 143 Berry&Milk. Wykończenie kremowe, bez żadnych drobinek. Natomiast drugoplanową rolę gra lakier China Glaze Grape Juice, ze srebrnymi migotami. 




Nie ukrywam, że mam słabość do lakierów China Glaze, chociaż w swoim dorobku mam ich niewiele. Bardzo lubię je za jakość i pędzelek, mogłabym pomarudzić na temat trwałości, ale od czego jest Seche Vite ;) Natomiast o Virtualu możecie poczytać TUTAJ






Uwielbiam to połączenie! Kolory fanie do siebie pasują i coś się dzieje na pazurach. Z drugiej strony nie jest zbyt infantylnie czy kiczowato :P 
A Wam jak się podoba?

27 komentarzy

  1. COŚ się DZIEJE na tych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też "przyozdabiam" jednego paznokcia. Głównie jakimiś glitterami. Fajnie to wygląda, a przy okazji nie mam problemu masakrycznego zmywania wszystkich paznokci- bo wiadomo jak te drobiny schodzą. Poza tym świecidełka na każdym paznokciu jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie im razem :) W ogóle fajny odcień ma Virtual, bardzo mi się podoba. O China Glaze nawet nie będę się rozpisywać, powiem tylko, że cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udane połączenie. :) swietne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @AktualnaaWedług mnie na każdym, to też trochę za gęsto ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego lakieru China, a tu ze wszystkich stron kuszenie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny!!takie kolory ostatnio lubie na oczach-nie takie typowe "lilaki" a wlasnie chlodne i mocne; niestety nie mam jeszcze zadnego lakieru z china glaze... nie wiem jak to sie stalo:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2.6.12

    ladne polaczenie :D kusza mnie lakiery z china glaze ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. dejże mi ten lakier, jest niesamowicie piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.6.12

    Śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam Grape Juice w prezencie-jest piękny :) chyba wrzucę go dzisiaj na paznokcie, bo narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny kolor virtuala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. źle ze mną. na starość zaczyna mi się podobać brokat :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają razem prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się w końcu zaopatrzyć w lakier CG, bonie przeżyję jeśli go nie wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to połączyłaś :) uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).