29.06.2012

Gradientowe usta

Były już cieniowane paznokcie, teraz przyszła pora na usta! Błądząc w przestworzach internetu natknęłam się na tutorial Miss Heledore na Wizażu, który prezentuje kontrastowe barwy. Efekt mi się całkiem spodobał i postanowiłam stworzyć coś podobnego, tylko bardziej wyjściowego ;) 



Efekt jest dosyć subtelny, ale chyba widać stopniowanie. W sumie makijaż wygląda jakby się zjadło połowę szminki. Z drugiej strony taki efekt wypełnia wargi i optycznie je powiększa, więc według mnie fajnie to wygląda, pod warunkiem że kolory są do siebie podobne. 


Do wykonania tego makijażu użyłam pędzelka do ust Be Beauty, Pomadki NYX w odcieniu 504 Harmonica, błyszczyka Sephory Cream Lip Stain 05 oraz bezbarwnego błyszczyka Eveline. 


A Wy co o tym sądzicie? 

http://wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Gradientowe-usta

23 komentarze

  1. Twoja wersja mi się podoba, a ta przykładowa nie za bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ten efekt nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja wersja podoba mi się bardziej niż wersja MH, głównie dlatego, że kontrast między kolorami jest mniejszy :) jednak sama bym się pewnie nie zdecydowała na taki makijaż ust, choćby ze względu na dość małe usta, na których dwa czy trzy kolory mogłyby się nie zmieścić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie. Kojarzy mi się raczej ze "zjedzoną" szminką niż z dopracowanym makijażem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy29.6.12

    mnie jakoś nie przekonuje. Też mi się kojarzy ze zjedzoną szminką

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wole twoją wersje przejście kolorów jest delikatniejsze, a po za tym bardzo ciekawie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio podoba mi się ten trend, ale pomadka nyx sama wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.6.12

    całkiem fajnie, ale jak dla mnie nie na codzień

    OdpowiedzUsuń
  10. próbowałam coś takiego skombinować na moich ustach, ale słabo mi to wyszło :D dla mnie świetny pomysł, ale trochę trzeba faktycznie nad tym spędzić czasu, żeby wyglądało fajnie.
    pozdrawiam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje usta by sie ucieszyly z takich zabaw kolorem

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja mi się bardziej podoba, niż ta od Miss. Pewnie dlatego, że kontrast między kolorami jest mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gradient wyszedl faktycznie ladny ale niestety calos ckojarzy mi sie jak usta obrysowane ciemniejsza konturowka.... gradient wyglada fajnie na jakis dwoch odcieniach ktore kontrastuja, jest fajny wlasnie do sesji, na pokazy

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę dziwnie, ale pobawić się można

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem co do tego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  16. do mnie też jakoś to nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja wersja bardzo naturalna, tamto to takie jakieś przerysowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja wersja jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajni to wyszło. Chyba też się w takie zabawię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja wersja bardziej mi przypada do gustu, może dlatego, że lepiej dobrałaś kolor a tam widać znaczna róznice.. ;p

    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważne! Jednak dla mnie to zbyt kiczowate, wolę klasykę :) Nie mniej jednak podziwiam kunszt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki efekt był popularny w latach 90. Dla mnie zbyt... nie chcę użyć brzydkiego słowa ;) więc powiem "nieelegancki" ;) Ale zaznaczam, że Twoja wersja dużo lepsza od tej na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).