4.06.2012

Bilans

Nadeszła ta chwila, czyli zakupowe podsumowanie maja. Do mojej kosmetyczki dołączyło troszkę nowości. Część była wypatrzona na blogach, inna część polecana była przez Was w komentarzach i na Twitterze . Same niezbędne perełki ;)


Zoom:

  • Zoya w odcieniu Neeka, dorwana na Allegro. Prawie ideał ;)

  • Diamentowy utwardzacz Wibo

  • Kolejny flakonik Incanto Bloom Salvatore Ferragamo- kupiony za pół ceny dzięki kuponowi z Rossmanna


  • Żel do brwi Celia, Tusz do rzęs Max Factor masterpiece, Serum do rzęs Eveline Cosmetics


  • Migdałowy krem do rąk Isana, Maseczka Active Sensitive Yves Rocher


  • Cienie Loreal z serii Color Appeal


  • Maska mleczna do włosów Mila - cały litr!


  • Bonus: po porządkach toaletki znalazłam nieużywany jeszcze pędzel do rozcierania marki No 7


 A na koniec nie pozostało mi nic innego jak przyłączyć się do akcji Belloleum . Doszłam do wniosku, że w czerwcu przyda mi się post kosmetyczny, dlatego postaram się "przeżyć za 50zł". Będzie ciężko, bo  już je wydałam na czerwcowego Glossy Boxa ;) 
Trzymajcie za mnie kciuki! 

42 komentarze

  1. Napisz jak sprawuje się krem do rąk z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę Mila, uzywam od 3 lat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje maski mlecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.6.12

    maska mleczka <3 sama jej uzywam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować tą maskę mleczną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ta maskę mleczną i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @helloyellow.Świetny, szczególnie jeżeli lubisz słodkie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sobie tłumacz że niezbędne perełki hehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka perfum mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Incanto Bloom Salvatore Ferragamo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Masterpiece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny jest ten lakier zoya

    OdpowiedzUsuń
  13. @MadziaMakeUpno tak, pilna potrzeba ;D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. @IdaliaKupione między innymi z Twojego polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @MARTAnom, tylko trochę krótkotrwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie można kupić tą maskę? Będzie jakaś recenzja i skład?

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię masterpiece. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier Zoya super:) podoba mi się kolor.
    Akcja, pomysl niezly ale u mnie sie nie sprawdza:DDD Raptem początek miesiąca a ja już wydałam dużow więcej niz 50zl ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. @Angel MakeUp WorldBędzie, ale to trochę potrwa.. no wiadomo ;) Maskę kupiłam na Allegro za 22 zł+11 wysyłka. Pachnie obłędnie i zawiera proteiny. Jest jeszcze wersja bananowa. Polecam Ci tą recenzję:http://77gerda.blogspot.com/2012/04/mila-crema-al-latte-maska-mleczna-do.html

    OdpowiedzUsuń
  20. @HexxanaDziękuję ;D Ja jak znalazłam ten pędzelek nieużywany, doszłam do wniosku, że trzeba przystopować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. maski Mila chetnie bym sprobowala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. @IwettoMam nadzieję, że będzie równie zadowolona co ja.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie kupiłaś serum Eveline? Jeżeli będzie równie dobre jak odżywka do paznokci to latem nie będę potrzebowała wentylatora, bo będę się wachlować rzęsami :P

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie interesuje Celia oraz Eveline do rzes, mam dziwne wrazenie ze potrzebuja (rzesy jak i brwi) pomocy z zewnatrz...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten krem do rąk, chyba będę robiła zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę tę maskę, ale jestem jej bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy5.6.12

    no to nie pozostaje nic innego jak tylko trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serum do rzęs z Eveline?! Gdzie, za ile? Muszę je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. @SaayNa Allegro.A co do odżywki to obecnie używam Lbiotici i efekty widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @youriturielDoszłam do wniosku, że rzęsy tak samo jak włosy potrzebują cały czas odżywiania ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @rumourSwoje serum kupiłam na Allegro za 9zł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Seria Active Sensitive YR jest absolutnie fenomenalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też czekam z niecierpliwością na recenzję tej maski. Agnieszka Dygant w wywiadzie dla Urody pisała, że bardzo ją lubi :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na Zoyę w akcji :) Możesz ją porównać do OPI lub Essie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Cienie z Loreal przesliczne!uzywalaa juz?
    Ciekawa jestem tez maski mlecznej -kiedys mialam fantastyczna maske fryzjerka wlasnie z proteinami mleka,ale nie pamietam nazwy.
    Zapraszam na moich ulubiencow maja na http://konsultantkaania.blogspot.com;)
    Pozdrawiam serdecznie! I slonecznie mimo pochmurnego dnia:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopiero przeczytalam,ze nie zyczysz sobie zeby umieszczac linki do blogow-bardzo wiec przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. @AniaUżywałam i gorąco polecam!!! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. @SpinkaBędzie będzie! Jak tylko znajdę czas i znikną chmury ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to się obkupiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).