28.06.2012

Haul ciuchowy

I znowu wyszło licho, bo z początkiem urlopu zabrakło mi czasu na pisanie bloga. Niestety okazało się że w jednym tygodniu wypadł mi pogrzeb i ślub... życie. Jak wiadomo przygotowania ciuchowe zawsze muszą jakieś być, bo jako kobieta dochodzę ciągle do tego samego wniosku, że nie mam w co się ubrać -.-.
W ten sposób zaczął się mój dziki pęd po sklepach, zatem wrzucam swoje zdobycze ;) 


Równowaga musi być, czyli szpile Marks&Spencer, baleriny na lekkim koturnie CCC (które zryły moje stopy do żywego sic!) oraz fioletowe trampki Deichmann <3



Kilka ciuchów: spodnie Reserved i Cubus, bluzka zielona Marks&Spencer oraz dwie bluzki F&F (marka Tesco). Muszę Wam powiedzieć że F&F mnie pozytywnie zaskoczyło, mają fajne wzory i kroje, duży wybór (także rozmiarowy)  i przystępne ceny. Będę tam na pewno wracać!


Trochę biżu: kolczyki Parfois; wypełniacz koka, gumka do włosów i naszyjnik H&M :) I jeszcze mega niespodzianka od mojego przyszłego: 


Nie ukrywam, trochę mu jęczałam że potrzebuję nowe pstrykadło ;) A to wypatrzyłam dzięki Marysi. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie tak samo dobrze i liczę na to, że będzie lepiej łapał kolor niż mój wysłużony Canon. 
A na koniec moja cicia, która ostatnio upodobała sobie leżenie w doniczce z koprem... chociaż ona jest zadowolona ;) 


40 komentarzy

  1. świetny ten naszyjnik!

    mam trochę starszy model tego aparatu, bo W510 i wg mnie średni jest... mam jeszcze jednego starego Sony'ego W40 i to jest coś1 stary a jary - nadal wolę go używać niż tego nowszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :))

    a kicia znalazła sobie fajną miejscówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :) Ja jutro popatrzę trochę na wyprzedaże, przydałyby mi się jakieś obcisłe jeansy, ale nie chcę wydać więcej niż 50zł...

    OdpowiedzUsuń
  4. trampole booooskie:D ile kosztowały?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam trampunie za 13 zeta :) i są zajefajne :))) genialne buty... jak już się cholera rozchodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że koty mojej babci często w ogródku leżały w koprze! Może coś tam koty przyciąga - nie wiem, może zapach? :) Kot zadowolony, ale Twój koper chyba nie ;-)

    Zakupy jak najbardziej udane :) Wszystkie buty mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.6.12

    mój kocur też to uwielbiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Agusiak747 Wiem jak to jest, bo to obecnie mój trzeci aparat w domu ;) Canona zostawię na wszelki wypadek, bo robi niezłe makro, ale kiepsko łapie kolory, szczególnie jeśli chodzi o makijaże ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. @MalwinaTrochę mnie zdziwiła, bo nigdy w kwiatkach nie spała.

    OdpowiedzUsuń
  10. @EvWyprzedaże powoli się zaczynają, ale te napisy -70% to trochę na wyrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @TheOleskaaaA wcale nie tak dużo, bo 39 zł. Są na wcisk, więc sznurówki można zawiązać dla picu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Angel MakeUp WorldMam tak samo z tymi balerinami, chyba włożę je do zamrażarki, bo katować się nie będę żeby rozchodzić ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. @Bellajak to zobaczyłam, to byłam szczerze zdziwiona, bo moje koty nigdy w doniczkach nie spały. A tu pełen lans! Może faktycznie coś w tym koprze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Olivkależenie w koprze? Mój drugi kot zupełnie nie wykazuje zainteresowanie, więc nie wiem czemu to rude tak sobie upodobało koper OO

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy :) też muszę sobie sprawić jakieś trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super buty te czarne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jej :o jakbym patrzyła na swoje zakupy! :D bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę interesującą siatkę na balkonie/oknie. poszukuję właśnie czegoś takiego, co by umożliwić mojej kici wylegiwanie się na świeżym powietrzu. zaopatrzyłaś się w nią w jakimś konkretnym miejscu?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. szpilki cudowne :) czytając aż poczułam ból na swoich stópkach, bo również sobie przetarłam od butów ajjj ://
    naszyjnik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się właśnie zastanawiam nad nowym aparatem i mam teraz Sony i myślałam że może lepiej teraz w Canona zainwestować, ale zaraz sobie obczaję ten Twój model :)
    miałam chwilowy epizod pracy w Sony i w sumie aparaty nie trafiały do serwisu z przyczyn technicznych tylko w sumie w 95% z winy klienta (urwane, upuszczone, zalane etc) więc chyba powinnam zostać wierna marce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna biżuteria ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarne szpile i naszyjnik MRAU! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy, niesamowicie podoba mi się biżuteria:) Zakupy, zakupami ale kicia o matko - słodycz

    OdpowiedzUsuń
  25. @Idalia
    Zgadzam się z Idalią! MRAU!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy28.6.12

    ja też bardzo lubie F&F ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. W Tesco naprawdę są świetne ciuchy, ja też jakiś czas temu trafiłam tan na kilka perełek.

    OdpowiedzUsuń
  28. różowe Sony rządzą :D:D:D mam nadzieję że będziesz zadowolona, ja jestem bardzo - wrzucam do torebki i mam przy sobie ciągle :) a makro też całkiem niezłe robi, zobaczymy jak poradzi sobie z makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. aparat jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  30. @MizzVintageW każdym markecie budowlanym ją znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  31. @missesstyleSzczerze mówiąc to te małe pstrykadełka jadą z tej samej taśmy w Chinach, więc nie ma różnicy czy to będzie Samsung, Canon czy Sony- w środku to to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. @77gerdaJa tą markę dopiero teraz odkryłam i żałuję, że wcześniej na nic się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. @merczensdokładnie! Dzięki za cynk :*

    OdpowiedzUsuń
  34. również mam sony cyber shot - niebieski, ale model troszkę starszy - W290 i ma 12.1 piksela. dla mnie jest genialny, służy mi już 2 lata i absolutnie go uwielbiam, więc masz plus za fajny zakup :) na pewno soniak będzie się dobrze sprawował :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  35. ehh życie, a kiedy Twój ślub> :) widzę, że zamontowałaś siatkę na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fioletowe trampy są mega :)
    a wypełniacz do koka też ostatnio kupiłam i koczek jest prześliczny dzięki niemu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. też ostatnio doceniłam f&f, zwłaszcza wyprzedaż bardzo przyjemna cenowo. Świetny kolor aparatu:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).