18.06.2012

Letni typ

Lakier China Glaze I wanna Lei Ya kupiłam w zeszłym roku na stronie Alphanailstylist.pl . Wydał mi się idealnym odcieniem na lato. Soczysty róż z domieszką koralu, oprószony srebrnym shimmerem. Mógłby być po prostu kremowy, ale drobinki w żaden sposób nie ujmują mu uroku. Na paznokciach są ledwo widoczne. 



Ogólnie bardzo lubię lakiery tej firmy. Odpowiada mi ich konsystencja i całkiem szeroki pędzelek, kryją też dosyć dobrze, bo z reguły wystarczają dwie warstwy. Tak też jest w przypadku tego egzemplarza. Standardowo nie wiem jak jest z trwałością, ponieważ używam topa Seche Vite.



To mój zdecydowany faworyt na cieplejsze dni :) A Wasz jaki jest? 

11 komentarzy

  1. Anonimowy18.6.12

    ładny kolorek, też lubię takie na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo w moim typie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor! Mój zdecydowany faworyt na sezon letni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie Chinki są za cienkie w pędzelkach;)
    Kolor ładny, widziałabym go na stópkach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor taki arbuzowy.... mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super letni, takie kolory teraz bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się, nie lubię, jak lakier ma tyle perłowych drobinek

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolorz, zwłaszcza na aktualną porę roku :) chociaż moim faworytem jest Essie Cute as a button

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).