30.11.2011

Dzień darmowej dostawy

 30 listopada nareszcie nastał! Co może oznaczać tylko jedno (oprócz powstania listopadowego ;) !
Dzień darmowej dostawy! 

W dzisiejszym dniu, każdy sklep biorący udział w akcji wysyła towar za darmo, niezależnie od kwoty zamówienia czy ilości. Listę sklepów znajdziecie TU .

W tym roku nie biorę udziału, ponieważ robiąc wstępny rekonesans po sklepach nie zauważyłam nic godnego uwagi dla mnie. Kosmetyków mam zapas, prezenty świąteczne też już prawie wszystkie kupione (wiem! szybko! Ale musiałam rozłożyć koszty na budżet kilkumiesięczny ;)), więc teoretycznie nic mnie nie kusi. Jednak jest kilka firm kosmetycznych , które mogą Was zainteresować:

Ladys -nails - paznokciowy asortyment
Organeo  - kosmetyki naturalne
Jadwiga - firma kosmetyczna, już dosyć znana ;)
Shop-dent - Firma dentystyczna-robiłam już u nich kilkakrotnie zakupy,więc polecam. Może kupie zapas wymiennych szczoteczek do mojej elektronicznej szczoty? 
Tołpa - dosyć znana firma kosmetyczna, między innymi oni produkują sławny żel do mycia twarzy z Biedronki ;D
Beauty blender - sławne różowe jajo 
Zdro-vita - apteka, która sprzedaje też apteczne kosmetyki
Lumiere - drogeria z kosmetyki z wyższej półki
Clatronic - firma produkująca sprzęt AGD, czyli prostownice, suszarki,masażery.
 Loccitane - kosmetyki ekologiczne- naturalne
AA Cosmetics - znana marka, której chyba nie muszę przedstawiać.
Bandi - podobno fajne mają kremiki, ale jeszcze nie próbowałam.

I wiele, wiele więcej. To jest tylko moja skromna, subiektywna lista. Większość dosyć znanych marek, ale sama nie robiłam jeszcze u nich zakupów. W akcji natomiast brałam udział rok temu, zamawiając sobie trochę książek. Ogólnie byłam zadowolona, chociaż trzeba było trochę poczekać na realizację zamówienia. Raz, że był okres przedświąteczny, więc kurier się nie wyrabiał z dostarczaniem na czas, dwa- firma nie miała wszystkich pozycji bezpośrednio i trzeba było czekać na dowóz z magazynu. I nie wiem czy pamiętacie, ale w zeszłym roku o tej porze już mieliśmy niezłe śnieżyce ;) O tak! W tym roku pogoda traktuje nas łagodnie i nad wyraz ciepło!

I jeszcze mała przestroga z zakupami przez internet. Niektóre firmy nie są tak uczciwe i posuwają się wręcz do oszustwa. Nie mam tutaj na myśli firm biorących udział w akcji, ale ten konkretny przypadek:

Setka oszukanych przez sklep internetowy

Także uważajcie i róbcie zakupy u zaufanego przedsiębiorcy czy producenta. Oczywiście firma tego typu jest nastawiona na duży, szybki zysk ,więc prędzej będzie handlowała drogim sprzętem niż kosmetykami. Jednak chciałam Wam pokazać mechanizm działania takiej firmy.

I dajcie koniecznie znać czy braliście już udział w akcji, czy macie zamiar i ewentualnie, co sądzicie o firmach. Jak wspomniałam, jeszcze nie robiłam u nich zakupów, a Wasza opinia na pewno będzie pomocna dla innych czytelników :) 
Z góry ślicznie dziękuję i zapraszam do komentowania!

20 komentarzy

  1. szkoda, że paatal nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. @Sauria80- A Ja kolejny raz się na nich zawiodłam, bo mają stare kosmetyki. Więcej już raczej nie zrobię u nich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam biżuterię korzystając z DDD, czeka mnie jeszcze wybór kosmetyków fryzjerskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *One_Love- jestem ciekawa tych fryzjerskich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bandi ma świetne kremy ! szczególnie polecam ten : http://www.bandi.pl/sklep/produkt/id/151_AHA+PHA_Krem_z_kwasem_migdalowym_i_polihydroksykwasami_

    OdpowiedzUsuń
  6. *Sheva- dzięki :) O to mi chodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sama nie wiem na co się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *Tishak- skoro nie wiesz, to lepiej na nic :P Będziesz miała więcej kasy na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję nic, więc ten dzień jest dla mnie zwykłym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie przed chwilą zamówiłam sobie dwie (niestety tylko dwie ;/) książki z Selkar. Polecam tą księgarnię. Pierwszy raz korzystam z tego typu promocji.
    Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne to niestety w tym roku muszę sobie odpuścić ;( Jeśli chodzi o marki to Bandi podobno ma dobre kosmetyki. Jadwiga to jedna z pierwszych firm kosmetycznych, która ma fajne produkty i myślałam żeby zamówić sobie jakąś maskę. No ale jak już wspominałam, zdecydowałam się na książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Black Rose- Pisałam właśnie o Selkarze ;) Często robię u nich zakupy i chwalę sobie tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym jeszcze dziś zamówić Sonicare, ale dalej się zastanawiam a poza tym nie dysponuję na razie taką sumą...
    Czekam na Twoją recenzję szczoteczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystałam tylko ze strony beautyblender :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Seniorita- wiem wiem! Jestem okropna z tymi obiecanymi recenzjami ;)

    *Kathrin- myślałam na jajem, ale pędzel chyba jest mniej wymagający w konserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja skorzystałam z darmowej wysyłki i kupiłam szkła kontaktowe, tak więc bez szaleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety ja nie skorzystałam:(

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba ...

    na pewno będę wpadać częściej ;]
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam skorzystałam:D zamówiłam sobie na urodziny xD książkę Bobbi brown. Darmowa dostawa:D wiec zapłaciłam 52 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja kupiłam meble :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też kupiłam mebelek :)

    kochana coś nie widać cię na blogu, dlatego cię otagowałam może znajdziesz chwilkę na notkę http://cudmiodimalinka.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).