17.08.2011

STORMowy dzienniak

Paletka Storm ze Sleeka jest jedną z moich ulubionych. Cenię sobie bardzo jej pigmentację oraz zestawienie kolorystyczne. Na dodatek świetna jakość 12 cieni za niewielkie pieniądze. Jestem ciekawa kiedy polskie firmy wpadną na pomysł produkowania podobnych paletek?
Na razie Sleekowe szaleństwo trwa i nie ukrywam, że sama zaczynam się zastanawiać nad następną. Jeszcze nie wiem czy będzie to Oh so special czy może Au Naturel, ale wiem że na jednej nie poprzestanę ;D




A Wam która paletka Sleeka podoba się najbardziej?

34 komentarze

  1. Anonimowy17.8.11

    Ja bym bardzo chciała Oh so special:) Ale Bad Girl i Storm też mają ładne kolorki:))
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam oh so special- dobry na dzienniaki i na wieczory ogólnie uniwersalny, mam sama i zachwalam.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam wszystkie paletki sleek ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj powiem Wam, że mam niezłą zagwozdkę ;D Najlepiej gdybym miała obie paletki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolorki na dzień! Perfekcyjny makijaż!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż! bardzo mi się podobają kolory i kreska! żebym ja umiała sobie taką zrobić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja posiadam już sleek'a letniego Curacao i Oh so special, ale pewnie niedługo skuszę się na coś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ;) ja najbardziej lubię właśnie Storm i Paraguaye :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż.Nie mam nic do przyczepienia, ale ja bym jeszcze brwi przyciemniła, ostatnio mam na nich obsesję;) ale moim zdaniem makijaż jest fenomenalny, świetne cieniowanie, roztarcie kolorystyka i ty przynajmniej w takich makijażach dajesz jakiś kolor na linię wodną.Większość osób to po prostu ignoruje, a ja muszę mieć tą białą czy kolorową kredkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie :)
    Ja ze Sleekiem mam tak, że podobają mi się makijaże wykonane nimi na innych, a na sobie to już niekoniecznie ://

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno zaopatrzę się we dwie :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. * Majorka- Ja mam już przyciemnione brwi ;D bardziej już nie mogę, bo będę wyglądać nienaturalnie ;D

    * Agnieszka - zaintrygowałaś mnie tym stwierdzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, delikatny makijaż.
    Od dłuższego czasu planuję zakup Sleeka, ale co rusz zakochuję się w innej paletce- a to stonowanym Storm, a to znów z kolei w kolorowym Monaco. I tak sobie krążę myślami i krążę :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Dziewczyny ;*

    *zoila- skąd ja to znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pokochałam brązy, dlatego straaaaasznie mi się podoba! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie kolorki - jest bardzo delikatny, taki dzienny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne oko :).
    Mnie kurcze Storm się nie spisał. Nie chciał współpracować z moimi powiekami za chińskiego boga. Ale dostała go z tej okazji moja mama i jest również zachwycona ;).

    Ale jako że wychodzi au naturel - mimo kiepskich wspomnień ze Stormem się na nią skuszę. Moja faza na naturalne cienie do powiek ciągle trwa - więc cóż zrobić ;).

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny makijaz!wspaniale sie prezentujesz:))
    Moja przygoda z ta firma zaczela sie wlasnie od palety Storm....:) i jak sie okazuje na obecna chiwle posiadam calkiem pokazna kolekcje;) ktora zaskakuje mnie pod katem uzytkowym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. :)PS.
    Nie napisałam, że przycięte tylko PRZYCIEMNIONE

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! (:
    Ja ciągle się bronię przed tymi Sleekami, ale chyba w końcu pęknę i kupię oh so special. Nie ma to jak 'silna wolna'.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie!
    Ja najbardziej lubie Curacao i Monaco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż. Sama uwielbiam takie. ;)
    Są delikatne, podkreślają oko i pasują do wszystkiego.

    A Sleek to ostatnio bomba wśród cieni. Także jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletki sleek niestety nie mam (jeszcze:P). Jeju, jaki super makijaz.. tez chce tak umiec..:P!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny makijaż, też bardzo lubię Sleeka :) Zastanawia mnie czemu już nie nagrywasz na YT..? :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19.8.11

    Super makijaż :) Rewelacyjna kreska

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja Sleeka odkrylam niedawno, ale juz sie w nich zakochalam. Obecnie niecierpliwie czekam na paletke Nude, ale troche sie obawiam ze nie zalapie sie w 'pierwszym rzucie'. Oh so special tez mnie bardzo kusi, ale mam wrazenie ze sa dosc podobne.

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie chyba najbardziej podoba się Oh so special :) no ale ja na co dzień nie używam cieni, mogę jedynie na nie patrzeć i się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam paletkę storm i oh so... obie są fajne :) ja z racji gustowania w matach byłam pewna, że bardziej spodoba mi się oh so, ale teraz jestem rozerwana :) obie są fajne.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).