4.08.2011

Czas start!

Od tego posta mam zamiar pokazać Wam wszystkie 10 lakierów Marizy, które jakiś czas temu wygrałam na Facebooku. W dzisiejszej odsłonie numer 50, czyli szarość złamana ciepłymi tonami. Wydaje mi się, że ma w sobie domieszkę różu, ale ciężko mi ocenić czy tak jest na pewno.


Do tej pory nie miałam przyjemności używać produktów tej marki, więc byłam pozytywnie zaskoczona kiedy lakier okazał się być dobrym jakościowo. Przede wszystkim aplikacja była bezproblemowa, pomimo małego pędzelka. Poza tym świetne krycie, jedna warstwa zupełnie wystarczyła do pokrycia płytki. Zdaję sobie sprawę, że nakładałam go na krótkie paznokcie, ale lakiery z innych firm nawet na takich nie dają sobie rady i trzeba powtarzać aplikację.
A co najbardziej mnie zdumiało, to błyszczący efekt- niczym tafla wody oraz szybkie wysychanie!


Jak widzicie moje wrażenia są bardzo pozytywne i sama się ich nie spodziewałam. Mam nadzieję, że reszta lakierów tak samo przypadnie mi do gustu, o czym przekonamy się już wkrótce ;)

A to ,co bardzo spodobało mi się ostatnio ,to efekt jaki daje wzorek wykonany lakierem typu Chrome. Typowego chrome niestety nie mogłam znaleźć, dlatego pocieszyłam się Lilac Zinc z Sally Hansen, którego wykończenie klasyfikowane jest jako foil.



Wzorek wykonany tego typu lakierem jest subtelny i widoczny w zależności od padającego światła. Ja pokusiłam się o zeberkę, wykonaną przy pomocy płytki Konad m57 :)
Ocencie sami czy podoba Wam się ten manicure:



Czekam na Wasze opinie i dajcie znać czy mieliście już lakiery tej firmy,

buziaki :*

54 komentarze

  1. u mnie Marizy nigdzie nie ma ;)
    kolor bazowy ładny, ale zebra to już w ogóle bombowo wygląda! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zebra piękna - super dobrane kolorki i szlaczek z płytki ... no genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier bazowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta szarość, ale mnie w ogóle mało która się nie podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam do czynienia z marizą at all. może kiedyś ktoś mnie zaczepi w centrum handlowym i powie "przepraszam, czy jest pani zainteresowana kosmetykami?" a ja powiem "taaaaaaaak! a co można kupić?" i wtedy okaże się, że to konsultantka marizy, że na miejscu (taki stand po środku CH) można wszystko obmacać, obwąchać, zapłacić i wziąć do domu. tak wyobrażam sobie moje pierwsze spotkanie z marizą. drogie konsultantki, zapraszam do czatowania na mnie w gdańskich galeriach handlowych. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny :D cieszę się, że pozytywnie go odbieracie ;D

    *Cammie - witaj w klubie ;D Zdjęcia dzisiejsze i blog mówią same za siebie ;) A pomyśleć, że jeszcze dwa lata temu nigdzie nie mogłam znaleźć szarego odcienia bez drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Stri-linga- rozkładasz mnie na łopatki XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda. A ja sięzastanawiałam jak zroić taką zeberke, bo znalazłam takie paznokcie na jakimść blogu, ale w odcieniach fioletu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie kupujesz plytki konad ? Po ile mniej więcej ?A gdzie kupujesz plytki konad ? Po ile mniej więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  10. *AsieK płytki kupuję na Allegro ;D Można trafić trochę taniej niż na stronie Konada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, ten szary mnie trochę smuci, długo się trzyma chociaż?? ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podoba, fajny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4.8.11

    ładny kolor, z tyum wzorkiem na paznokciu to wzroku oderwać nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny ten wzorek na paznokciach, panterka znów będzie w modzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten szary, a z motywem zebry to już w ogóle miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wzorki!Kolor lakieru też jest ok ale ja dla mnie to bardziej na jesień.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful design, greys are so classy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor! A manucure zeberka jest powalający, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeeej wzorek cudowny! Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy, nigdzie ich nie widziałam - a szkoda, jedna warstwa ehh..

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie podoba mi się wzorek! wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt super, ale ja jakoś ostatnio nie mam cierpliwości do konada, wszystko mi się mazie i ostatecznie kończy się na tym, że zmywam wzorki i paznokcie maluję na jeden kolor. szkoda więc zachodu:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow... Przepiękna zebra, aż boję się, że zaraz ze zdjęcia wyjdzie prawdziwy zwierzak... hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny kolor:))) bardzo lubie szarosci chociaz rzadko po nie siegam a zebra bajecznie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeejciuu ... jaki sliczny wzorek wyszedl na tych paznokciach .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor i świetny wzorek . Jeszcze nie miałam lakieru tej firmy, zazwyczaj kupuję z ''wibo''.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest super! :D Mój Konad jest już w drodze! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor! :)*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki dziewczyny za komentarze ;*
    It's make me happy :D


    *Wiktoria- po około dwóch dniach ścierają się końcówki.

    *Mizz Vintage- Ja zauważyłam, że im rzadziej używam Konada, tym bardziej koślawe wzorki mi wychodzą ;( Te też idealnie mi nie wyszły ;P

    *Cassies- Ja też lubię Wibo :D

    *MakeLifeLoveable- czekam na relację jak przyjdzie i jak się sprawuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor, a dodatkowo z wzorkiem wygląda przebosko :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny manicure :)) Paseczki jak zebry.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post jak i cały blog ;)
    Obserwuję ;) + zapraszam do obserwowania mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne są te paznokcie! ;) dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne, kocham srebrooo :p

    OdpowiedzUsuń
  34. widziałam tą blaszkę dzisiaj w drogerii natura. wzorki wychodzą prześwietne! ale mam pytanie co do sally hansen. czy długo te lakiery trzymają się na paznokciach?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog, miło się czyta i ogląda ;)

    Na moim znajdziesz info o współpracy ze mną, skierowane do blogerek.
    Poza tym kilka konkursów w lewym pasku bloga.
    Dodaj do Obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    raroika

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, mam newsa ^^
    Postanowiłam wystartować z drugim blogiem, dla kosmetyków innych niż do paznokci, bo coraz chętniej je recenzuję, a wiem, że typowo pazurkowe czytelniczki niechętnie patrzą na kosmetyczne posty.
    Zapraszam więc, mam nadzieję, że pomożesz mi go rozkręcić ;) Z góry dzięki :)
    www.kosmetyki-orlicy.blogspot.com
    PS: Wybacz spamowanie linkiem, sama tego nie lubię, ale uznajmy to za sytuację wyjątkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czesc!!

    Wreszcie Cie znalazlam :-)
    Jestem Twoja wierna widzka na YT :-)
    mam nik dorcia833, i kilka razy rozmawialysmy o naszych kotkach :-)
    Cos nie moge zasubskrybowac Twojego bloga :-((
    niewiem czemu.

    Ja tez mam bloga, i jakbys miala czasem ochote , to zapraszam do siebie:-)
    http://makeup-z-rozczkam.blogspot.com/

    Ucaluj koteczki ode mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny ten kolor :) a o tej płytce konada to ja marzę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjna zebra. Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)
    Iwettko zostałaś otagowana http://motylek023.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  41. A gdzie można zakupić te lakiery ?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. *Inulinus- z tego co wiem to przez konsultantki ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy11.8.11

    elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16.8.11

    super Ci to wyszło!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Super są te stempelki,rewelacyjny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny wzorek, właśnie mam na palcach panterkę, ale nie jest taka delikatna i dokładna jak Twoja, gdzie można kupić taki szablon, chodzi mi o sklepy stacjonarne bardziej ;)?

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).