20.08.2011

Sephora wymienia :D

Kolejny raz Sephora wymienia dowolny tusz do rzęs na miniaturkę maskary Cliniqua High Impact Mascara. Wymiana jest darmowa i trwa do wyczerpania zapasów, ważna od poniedziałku 22 sierpnia do 4 września! Jedna osoba może wymienić jeden tusz ;) I pamiętajcie! Nieważne jakiej marki, czy zużyty czy nowy- liczy się sztuka za sztukę!

KLIK!


I co wybierzecie się na wymiankę? Ja spróbuję! I jestem ciekawa czy mi się tym razem uda, bo podobna akcja już się kiedyś odbyła ;)

55 komentarzy

  1. O właśnie miałam wyrzucić zużyty tusz ale widzę, że w poniedziałek czeka mnie wycieczka do Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak wyjdzie to w praniu, panie z S nie lubią ogólnie dawać próbek...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wyrzuciłam stary tusz kilka dni temu, ale w sumie w zeszłym roku miałam tą miniaturkę Clinique i średnio przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, lecę do SEPHORY! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, no to szykuje się wycieczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ciekawe :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, pierwszy raz słyszę o takiej akcji i jestem pod wrażeniem!
    no to w poniedziałek lecę do sephory (pewnie razem z mamą ;>)

    (chociaż oczywiście, jako panikara, boję się, że pójdę z tuszem, a pani w sephorze zrobi wielkie oczy i wyjdzie niezręcznie ;D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.8.11

    Ja się nie wybieram, bo ten tusz jest beznadziejny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba os kupić, żeby załapać się na wymianę?

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze... u mnie w okolicy nie ma sephory :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Atrevete- nic nie trzeba kupować :D To taka akcja promocyjna :)

    *Ejndzel- też mam zawsze tego typu obawy ;)

    *Sauria- ogólnie nie lubią dawać próbek, ale teraz muszą XD

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba się wyborę ale tez obawiam sie ze kochane ekspedientki zrobią wielkie oczy ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej akcji, ale chętnie wypróbuję nowy tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za info - już raz się tak wymieniałam - teraz też pójdę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe ^^
    szkoda tylko, że nigdzie w pobliżu nie mam Sephory :<

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jutro idę do Sephory. Szkoda ,że dopiero od poniedziałku:(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale rewelacja ! muszę wziasc jakis swoj niewypal ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lece, pedze w poniedzialek! Pierwszy raz o takiej akcji slysze, ale juz mi sie podoba! Szkoda ze dwa dni temu wyrzucilam dwie calkiem stare, wyslalabym jeszcze siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do najbliższej Sephory mam ok.50km..Ale może ktoś będzie jechał za niedługo w tamte strony? Bo mam 2 zużyte..;D

    OdpowiedzUsuń
  20. oo,. dobrze wiedzieć :) może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20.8.11

    Ja mam Sephorę dopiero w Krakowie w pobliżu, nie mam na razie czasu żeby tam jechać, zresztą żadnego zużytego tuszu też nie mam xd Niewypały powyrzucałam -.- Zresztą nie będę specjalnie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.8.11

    P.S Followuję Cię na twitterze, proszę ty mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś oTAGowana! http://halloyellow.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  24. A przejde się zobaczyć;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20.8.11

    To jutro się chyba wybiorę. Mam stary tusz już na wykończeniu to akurat:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Kusisz... Zastanawiam się czy iść, ale za swój tusz (mimo że nie jestem z niego do końca zadowolona) dałam kupę forsy a zostało mi go duuużo... Będę musiała to poważnie przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20.8.11

    super blog , zapraszam do siebie :P
    http://dominika-kuranda-docia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20.8.11

    Oooo dobrze wiedzieć - miałam wywalić moją maskarę, bo jest beznadziejna, a jednak do czegoś sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, dobrze wiedzieć. Właśnie mi się kończy tusz więc może poślę TŻa w poniedziałek;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna akcja, chętnie wymieniłabym mój zużyty tusz. Szkoda, że w moim mieście nie ma Sephory. ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, bardzo lubię ten tusz z Clinique;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na pewno spróbuję! Chociaż ja znam "przemiłe" Panie w mojej Sephorze, to zrobią wielkie oczy i powiedzą, że próbki się skończyły. =/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak mi się uda to zaglądnę do Sephory :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje za newsa :) Popędze do sephory, poniewaz bardzo lubie ten tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O super wiadomość :) mam nadzieję że nie będzie cyrków "ale ta Sephora nie jest objęta promocją" itp.. chętnie pójdę po coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo, świetna wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze wiedzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie skorzystam, starych tuszów mam nawet kilka:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietna informacja, właśnie w poniedziałek wybierałam się na małe zakupy więc chętnie wymienię moje stare tusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. No ciekawe... pewnie Panie będą miały już tyle uświadomionych kosmetykoholiczek, że następna ja mogę narazić się na niemiłą reakcję.
    Ale co tam, w końcu taka ich praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii ;(
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dzięki za info, akurat jutro wybieram się do "cywilizacji" gdzie jest Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam zamiar skorzystać, raczej nie mam obaw, że wyjdzie niezręcznie. Zawsze przyjmuję postawę roszczeniową i czekam na rozwój wydarzeń ;P

    OdpowiedzUsuń
  44. może i ja się przejdę... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No to ruszamy na wymianę;)

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze czemu ja nie mam sephory;/

    OdpowiedzUsuń
  47. czy był już ktoś odebrać? :)

    zostałaś otagowana!:)
    http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny pomysł na wymianę, można zyskać właściwie nic nie tracąc ;P
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. właśnie... był już ktoś? :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Lecę do Wrocławia do Sephory! Chcę to sprawdzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Wymieniłam :) Ciekawe czy ten z Clinique będzie dobry. Jest go 4 g więc będzie co testować.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak na złość w moim mieście same Douglasy, których nie cierpię ;/



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja wymieniłam już bez większego problemu ;D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).