2.02.2012

Sparkle *.*

Uwielbiam migoty! Wszelkie świecące, brokatowe kosmetyki przykuwają moje oko i kiedy je widzę zachowuję się niczym sroka. Jednak na co dzień wybieram subtelniejsze wersje makijażu czy manicuru. Brokat staje się tylko akcentem.


Moi mali pomocnicy to: top coat Seche Vite (najlepszy z najlepszych), lakier Wibo Extreme Nails nr 65 (jeden z mojej trójcy ulubionych szaraków), base coat Yves Rocher i brokacik Miss Selen nr 171.


Szaraczek z Wibo jest subtelnie złamany beżem, co nadaje mu ciepłych, bardziej nude tonów. Jeżeli chodzi o jakość to uważam te lakiery za jedne z lepszych w naszych drogeriach, szczególnie że są całkiem tanie i często można trafić oryginalne kolory.


Porcję migotek zawdzięczam tej niepozornej buteleczce:


Uwielbiam to połączenie! Cieszy moje oczy, wygląda elegancko i nienachalnie, dodatkowo nikogo nie oślepiam skrzącym brokatem ;D  A na koniec zdobycze Rossmannowe:



 Skusiłam się na wypatrzony na blogach peeling do ciała z edycji limitowanej, o zapachu białej czekolady i wanilii. Aromat idealny na takie mroźne dni, rozkosznie otula i rozpieszcza zmysły, a to wszystko za 5,50. Do koszyka trafiły jeszcze rybki z Rival de Loop, czyli kapsułki nawilżające (teraz 5,99) oraz jeden z moich ulubionych płynów do demakijażu oczu (nie tłuści powiek!), też z Rival de Loop, teraz w rażąco niskiej cenie 3,79! 

A wracając do paznokietków, lubicie migotki ?


21 komentarzy

  1. Ciekawi mnie ten płyn do demakijażu ze względu na nietłuszczenie powiek :) a niestety mam z tym problem XD Więc skoro taka cena, to chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie ma tylko 100ml, ale według mnie jest wydajny. Wystarczy nasączyć płatek i bez problemu zmywa makijaż z jednego oka.

      Usuń
  2. Jak tylko skończę topy z Orly i OPI kupuję SV lub Essie. Żałuję ,że nie zaszłam dziś po ten peeling do Rossmanna ( skleroza nie boli;), mam te "rybki" Z RDL (kładę je pod maskę algową) teraz kupiłam z firmy Alterra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie w telefonie zapisuję na co mam zwrócić uwagę przy najbliższych zakupach, dzięki temu mój portfel pustoszeje :P

      Usuń
  3. oo, ten lakier kremowy wygląda dużo lepiej na paznokciu niż w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on taki krem- nie krem, raz szary, raz beżowy ;D

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubię tę serię lakierów z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wypatrzyłam jeszcze dwa kolorki, ale tylko do nich wzdycham, bo mam bana na lakiery ;)

      Usuń
  5. Uzyskałaś bardzo fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten Wibo, lubię szaraki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.2.12

    Chyba muszę sobie kupić jakiś brokatowy lakier z Miss selene ;)
    beautyandfashio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niezbyt przepadam za drobinkami ostatnio nawet przestały mi sie podobac zdobienia na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę się doczekać, aż sobie pomaluję paznokietki i użyją brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten lakier z Wibo! ale jeszcze nigdy nie udało mi się tego koloru upolować...
    Efekt holo w tych lakierach GR jest zdecydowanie piękniejszy niż na tych moich marnych zdjęciach :) nie mogę się napatrzeć na te moje pazury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dlaczego ja mam do GR tak daleko -.-

      Usuń
  11. luuuubię brokatowe lakiery!:D szkoda tylko, że tak ciężko je zmyć:-( ciekawa jestem tego peelingu z rossmana **' mój z perfecty się już skończył :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam ciężko. Nakładasz na pazura nasączony płatek bawełniany , na to folię aluminiową, czekasz minutę i wszystko pięknie schodzi ;D

      Usuń
  12. so pretty! i want to try it allllll!


    love the blog girl, so happy to have stumbled upon it. :)

    love, rach.
    www.so--hi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super :) mam tak jak Ty

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).