10.02.2012

Chill out

Po całym tygodniu nadeszła chwila wytchnienia, czyli piątkowy Chill out! 

 
Dla tych co jeszcze nie czytali, TUTAJ możecie przeczytać moją recenzję cieni Rimmel Colour Mousse.
Cień 003 zwany Chill out to odcień brudnego fioletu. Świetnie komponuje się z moim Inglotowym faworytem, czyli matowym 358. Do tego jeszcze Sketch z MACa (lub inny bakłażanowy kolor) i makijaż gotowy! Bardzo lubię to połączenie :)




A tutaj wspomniany mat 358 z Inglota:


A jak wygląda mój piątkowy chillout?  Dosyć prozaicznie: laptop, kolejny odcinek Gossip Girl, może You Tube, nowy numer Elle, który wyciągnęłam dzisiaj ze skrzynki i tylko ciepłej herbatki mi jeszcze brakuje ;D 
A Wy jak się relaksujecie? 


51 komentarzy

  1. gossip uwielbiaaaam!:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie wlasnie ciesze weekendem TYLKO dla siebie:D Nie zebym narzekala na TZ-ta ale taki oddech i totalny spokoj oraz poczucie, ze caly dom jest dla mnie dobrze dziala. Poza tym wlasnie nalozylam farbe, otworzylam wino:-) Jutro planuje domowe spa:D
    Udanego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam kiedy już miałam cały dom dla siebie, zazdroszczę ;D Masz rację, że czasami takie wytchnienie jest potrzebne. A domowe Spa też uwielbiam, ale z reguły urządzam je sobie w niedzielę :)

      Usuń
    2. Powiem Ci, ze dlugo czekalam na taki LUZ bo ostatnie kilka miesiecy bylo niczym ostry galop wiec fajnie jest tak po prostu ...ponudzic sie w pozytywny sposob.

      Usuń
  3. Ja się będę relaksować w poniedziałek, po ostatnim egzaminie ;-) I pewnie obejrzę jakiś serial, poczytam coś (mam zaczęte dwie książki: "łowcę snów" s.king i "gra o tron" :P Także duuużo czytania:)

    Zadowolona jesteś z prenumeraty Elle? Ja się zastanawiałam czy nie zaprenumerować Twojego Stylu, bo to jedyna, babska gazeta, którą lubię czytać ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytam teraz Martina, ale Taniec ze smokami ;D A co do Elle to jestem zadowolona, ale kupiłam ją przez kupon z Groupona. Półroczna prenumerata była za pół ceny, więc się skusiłam bo wyszło raptem 20 zł ;)
      Twój Styl też najbardziej lubię i też się zastanawiam czy nie zamówić prenumeraty ( i tak kupuję co miesiąc). Tylko do tej pory nie wiedziałam jak to będzie z pocztą w nowym miejscu zamieszkania, czy mi przesyłka nie zniknie ;)

      Usuń
  4. bardzo ładny ten Rimmel :)
    też chyba zaraz włączę sobie Gossip Girl, bo miałam okropny tydzień, a w szczególności dzisiejszy dzień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie włącz sobie GG ;D Najlepiej się 'odmóżdzyć' po ciężkim dniu.

      Usuń
  5. ładny ładny :) ja juz obejrzalam najnowszy odcinek gossip girl! oj bedzie sie dzilo :) powiem Ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie, jestem na 11 ;D Ale w weekend podgonię ;D

      Usuń
  6. Komu kibicujesz- Chuckowi czy Danowi? ;))

    Inglot jest arcypiekny, mam go na swojej wish liście paletkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że Chuckowi :D Dan do mnie nie przemawia ;D

      A Inglota 358 mam też jako wkładzik ;D Tak go lubię ;P

      Usuń
  7. bardzo fajny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolorek tego cienia, gdyby nie to że jest kremowy, to od razu przygarnęłabym go... ale wszystko przede mna :) bo tylko krowa nie zmienia zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś na ten temat, też była do nich sceptycznie nastawiona ;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię GG, tylko mam duuże zaległości - dopiero 9 odcinek, jutro ostatni egz i nadrabiam :)
    Numer cienia inglotowego sobie spisałam i w najbliższej przyszłości idę na obczajkę :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nadrabiam zaległości z GG ;)

      Usuń
  11. uwielbiam plotkarę. oglądasz po angielsku czy z napisami ?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z napisami,aż tak dobra nie jestem żeby zrozumieć seplenienie Sereny :P

      Usuń
  12. Ja mam teraz fazę na Pretty Little Liars ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam oglądać, ale mi beznadziejnie odtwarzały się odcinki i nie miałam cierpliwości ;(

      Usuń
  13. piękne cienie ;)
    ja w ramach piątkowego odpoczynku jestem w trakcie układania sobie planu na studia - tj sprawdzania godzin, dostepności i opini o prowadzących z 757 kursów.
    Tak, a zapisy już jutro ;D :) umieram i słodzę sobie życie czekoladą, a co..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze najlepiej jest raz dziennie pochłonąć tabliczkę czekolady ;) Ma zbawienny wpływ na nasz nastrój i zdrowie ;)

      Usuń
    2. ło, tabliczkę aż? oj moja cera i waga by tego nie zniosła. Ale pół to czasami zjem :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z Logitecha :D Jak większość moich komputerowych gadżetów ;)

      Usuń
  15. Podoba mi się ten cień w musie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor ma ten cień z Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten cień wydaje się być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twojego bloga :) Czytanie zamieszczanych przez Ciebie postów (tak jak wcześniej oglądanie Twoich filmików) to właśnie mój sposób na relaks każdego dnia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor cienia Rimmel bardzo ładny. Ja wczoraj się wprawdzie nie zrelaksowałam, ale mam wolne najbliższe dwa tygodnie, więc z pewnością baaaardzo odpocznę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :* Ja ostatnio ciągnę w pracy 6 dni w tygodniu ;) Odpoczywaj i nabierz sił ;*

      Usuń
  20. Mam ten sam kolor z Inglota ale niestety zadko do niego siegam :). I niestety GG juz zaczela mi sie nudzic, a szkoda bo byl to moj ulubiony serial :).

    Pozdrawiam, i mam nadzieje ze w przyszlym tygodniu i ja bede mogla sie zrelaksowac ! Koniec sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GG faktycznie nudzi z czasem, dlatego oglądam jak mam ochotę, czyli raczej nieregularnie ;D Życzę samych 5 :*

      Usuń
  21. Na pewno przed komputerem, oglądając seriale: Grey's anatomy (mój ulubiony) i Desperate housewives. Ogładałam GG, ale przestałam na przedostatnim sezonie, już strasznie się ciagnął i te wątki...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli ;D A Housewives też bardzo lubię ;D

      Usuń
  22. Ja piątek miałam pracowity :D Pobudka 6 rano i o 7:30 egzamin na prawko, o 8:58 powrót ze zdanego egzaminu, a później nauka... i świętowanie :)
    Kolorek cienie bossssssssski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :* :* :* Też się przymierzam ;D

      Usuń
  23. Też lubię Gossip Girl. Tylko problem w tym, że nie pamiętam na którym odcinku skończyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je w ogóle oglądałam od środka, bo kiedyś leciało na TVN7. Później zaczęłam od początku online i tak pociągnęłam wszystkie sezony :)

      Usuń
    2. Właśnie wiem, ze kiedyś leciało na TVN7, ale jakoś zawsze przegapiłam. dopiero jak w wakacje na TVN zaczął lecieć ten serial to zaczęłam go oglądać. Skończyłam chyba na drugim sezonie ;)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).