12.02.2012

Sassy

Kolejna odsłona cienia Rimmel Colour Mousse o których pisałam TUTAJ . Tym razem metaliczny brązik 008 w tubce. Świetny do szybkiego makijażu. Jest na tyle intensywny, że wystarczy wklepać w powiekę, dodać kreskę, tusz i makijaż oczu gotowy ;)



Tubka jest zdecydowanie lepsza od słoiczka, ponieważ estetyczniej wydobywa się cień z opakowania.



A tak poza tym to jak Wam mija niedziela? Ja dzisiaj miałam potrójne obchody urodzin :) Tak się składa, że mama i siostra mojego mężczyzny, jak i on sam urodzili się w lutym :) Miło spędziliśmy razem czas przy obiedzie, a później nadarzyła się okazja, żeby zrobić zakupy kosmetyczne ;) Nareszcie udało mi się odwiedzić Naturę oraz Sephorę. Moje zasoby z portfela oczywiście się uszczupliły, ale i tak żałuję, że nie było moich upatrzonych cieni z Kobo i Catrice. Może następnym razem mi się uda.
Haul już wkrótce ;) Buziaki :*

24 komentarze

  1. Kusisz tymi cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko dwa zostały mi do pokazania i obiecuję, że koniec ;P

      Usuń
  2. Anonimowy12.2.12

    ładne toto ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie mnie bardzo kuszą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwetka przez Ciebie zamówiłam az 6 cieni;p
    I doczekać się nie mogę kiedy do mnie dotrą:D

    Ten cień 008 to chyba najbardziej rozchwytywany...
    aaa i na notkę z haul w roli głównej czekam z niecierpliwością :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się winna ;D Daj znać jakie jest Twoje zdanie ;)

      Usuń
  5. Czekam ma haul:)
    Wybierasz się może na targi salon wiosna w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosenne się nie wybieram, ale może na jesienne wpadnę :)

      Usuń
  6. kusisz i chyba się zdecyduję na cień w tubce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ kusisz, nie mam cieni w tubce i mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten cień, ma taki nieokreślony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz żałuje,że nie kupiłam tego cienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kolor jest najładniejszy;-) Czekam na haul ;-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień :)
    No i pochwal się, co tam w tej reklamówce masz! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiałą zapolować na którychś z tych cieni, jak tylko będę miała okazję, prezentują się świetnie.
    I czekam, aż zaprezentujesz swoje nowe nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pora chyba skusić się na te cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę zakupów ;) o takim cieniu nie słyszalam że w tubce...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny jest ten kolor, strasznie podobaja mi sie te cienie, ale oczywiscie z usa ich nie ma i chyba nie bedzie :/ bu

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten kolor, także mam i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooojej :) bardzo fajne z miłą chęcią bym przyjęła pod swoje skrzydła :d

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).