13.02.2012

Heaven

Kolejny punkt z kosmetycznej wish-listy został przeze mnie wykreślony ;) Długo zastanawiałam się na co zamienić moją kartę upominkową z Sephory, którą dostałam na urodziny. Jakoś nic szczególnego nie przychodziło mi do głowy, ale chciałam ją przeznaczyć na coś z kolorówki. I w sumie dobrze zrobiłam, że się wstrzymałam ;)


 
Dzięki temu w moje łapki wpadł nowy róż marki Benefit Hervana :D








Jest boski :D Idealny do codziennego makijażu.
Mix wszystkich czterech kolorów, daje efekt naturalnego, dziewczęcego rumieńca. 
Pozostawia satynowe wykończenie, a drobinki w ogóle nie są widoczne.
Do zakupów dostałam jeszcze dwie próbki, ale zapomniałam je sfotografować. Nowy kosmetyk pochłonął całą moją uwagę ;) Jego recenzja i swatche ukażą się później, bo za oknem rano było szaro i chmurno, nic nie widać: 


Heaven = Hervana :D

46 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, róz wyglada super. Ja tez od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem kupna jakiegos rozu z benefitu. Daj znac prosze jak z trwaloscia na buzi. Czy trztma sie cały dzien? (PS. Co do maski z ziaji, o ktora pytalas, rozpisalam sie w komentarzu u mnie na blogu jak szalona:))

      Usuń
    2. Postanowiłam sobie, że przycisnę trochę pasa i też uzbieram na Benefita. Jak na razie muszę zadowolić się Wibo ale tragedii nie ma, choć to zuuuuupełnie inna półka ;)

      Usuń
    3. Mnie do tej pory żaden róż Benefit ni ruszał, ale ten od razu wpadł mi w oko ;D Recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  2. Śliczny kolor! Musi zabójczo wygladać na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej zimnej tonacji pasuje idealnie ;D

      Usuń
  3. Jest piękny. Oczarował mnie już kiedy widziałam go pierwszy raz. Czekam na przypływ gotówki i może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to też była miłość od pierwszego wejrzenia ;) A jak macnęłam w Sephorze, to dłużej się nie zastanawiałam.

      Usuń
  4. Musze koniecznie kupic Ten roz. Widzialam go na wielu blogach I czas przestac sie slinic I musze go wreszcie kupic ;) uwielbiam kosmetyki Benefit. X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy produkt tej marki i mam nadzieję, że dzięki niemu też ją polubię ;D

      Usuń
  5. o kurde, ale świetnie! super, bardzo pozytywnie. czekam na więcej wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekam, aż pierwsza ekscytacja minie ;D

      Usuń
  6. Piękny. Chyba w końcu skuszę się na jakiś róż z Benefitu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobaja mi sie w nim fioletowe tony, to jest to co kocham w rozach najbardziej! dlatego czekam na wiecej:-))) bo z Benefitu najbardziej uwielbiam Dallas wiec moze by i Hervana sie nadala?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie to spodobało :) Ma taki ładny, chłodny odcień **!

      Usuń
  8. faktycznie świetny ten róż :) taki naturalny :) subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę! Bardzo ładny zakup! :) Chętnie pooglądam swatche!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest! Jako fanka wszelkich róży, zazdroszczę tego 'cacka' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dumam nad Hoola i pewnie w koncu udumam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam Coraliste i tez kocham to cudenko:) chociaz jest bardziej drobinkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prezent sobie wybrałaś! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow!:-) marzy mi się jakiś róż Benefit ;-) ten wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień!! Widziałam go właśnie niedawno w Sephorze i kolor mnie urzekł.


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ach macałam go ostatnio i się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to osiągnęłaś Hervanę:) Za każdym razem gdy jestem na zakupach to go oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jak testery na standzie są wymacane ;D

      Usuń
  18. On jest boski!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę :D i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O proszę jaki rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez go mam od niedawna i go uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny! Te fioletowe i różowe tony muszą dawać śliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor, też bym chciała taki :)) Ech, może wytrzymam parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14.2.12

    Niebiański. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie niestety byłby za jasny :| Ale prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja blada jestem przez 365 dni w roku, więc u mnie "widać" :D

      Usuń
  26. uwielbiam ten roz i jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki on piękny *^*

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam zakupy w Sephorze szczególnie na kartę, prawie 1000 zł przepuściłam :)świetny kosmetyk i ma super kolory

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).