8.05.2011

Niedzielne popołudnie

Wiosna przyszła a mnie wzięło na szarości! No dosłownie! Widać to nawet na moim blogu ;)

Dzisiaj w roli głównej szarości na wycieczkę rowerową:

Pogoda cudna, więc i wycieczka się udała.


Pora na relaks :D 

Kwiatkożerca:

Oczywiście musiałam kupić konwalie, uwielbiam je! Tak samo herbatę Dilmah karmelową!
Nie może też zabraknąć przekąski:

Hiszpańskie, ale co tam ;P Zauważyliście jak promienie słońca na nie padają :D Miodzio!
Mam nadzieję, że Wam też udało mi się miło spędzić dzień :)


Buziaki :*

23 komentarze

  1. Super zestaw, ja tez uwielbiam szarosci :* Podobnie jak i konwalie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam konwalie na biurku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie poszukuję takich szarych trampek :)

    ahh truskawki <3
    u mnie konwalie są, ale na ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo truskaweczki, mniam! :D
    u mnie królowały dziś ziemniaki z grilla haha xD Dieta nie miała szans :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8.5.11

    konwalie, truskawki, rowery, ach coraz piękniej się robi :) ja mam fazę na fiolety :) piękna chustka, pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcinam hiszpańskie już od kilku tygodni, nie mogąc doczekać się naszych :)))

    A do szarości mam słabość od zawsze :) Żebyś zobaczyła moje nowe mieszkanie! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie konwalie, a truskawki to tylko nasze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, widzę, że nie jestem jedyną amatorką wycieczek rowerowych :) Konwalie to moje ulubione kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze wszystko mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nie ma jeszcze konwalii, a ni truskawek nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam stronkę: http://www.beautyblogs.pl/

    tworzymy tam listę blogów kosmetycznych - zbieramy adresy blogów w 1 miejscu, aby ułatwić nawigację wśród blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trampki! <3 mam identyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. czytalam ze mamy szara ere ale uwazam ze szarosci sa jak najbardziej ok . zestawi bardzo mi sie podoba . szare trampki to podstawa - tez mam :)

    p.s. zapraszam na rozdanie http://smieti.blogspot.com/2011/05/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. * Kizia Mizia -pełno trampek jest na Allegro i taniej sobie liczą niż na bazarku czy w sklepie ;)

    * Gusia- ziemniaki przecież nie tuczą ;)

    * Holiday- fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    * Cammie - no jestem w takim razie ciekawa, wystroju Twojego mieszkania!Może znalazłabym troszkę inspiracji. Mam zamiar sypialnię zrobić w szarościach :)


    *Simply_a_women - dzięki za informację i zaproszenie :) Już skorzystałam ;)

    * Princeton - XD XD XD

    * Smieti- uff ulga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojojoj truskaweczki miodzio ;D A co do pudru z My Secret to powiem tak, mnie zapycha 80% kosmetyków których używam, a tu po ok 3 tygodniach stosowania nic nie zauważyłam. :)
    Składu nie znam, nie ma na opakowaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.5.11

    Iwetto!!!
    Dopiero odnalazłam Twojego bloga :) Tu mirellam20
    Wpadaj poczytać mojego bloga o pędzlach.
    ps
    przytulnie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę, się że mnie znalazłaś :D
    Pędzę lecę do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jest ta chusta.
    Moje kociaki ostatnio psocą nie miłosiernie xD przynajmniej jest wesoło.

    Buziaki Yasminella kiedyś kiedyś VamTru (ale ci to prawie jak sekret xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Po zdjęciu poznałam ;)
    Mój kot za to uparł się na przebywanie na balkonie 24 godziny na dobę. Jak go z niego ściągnę to wyje w niebogłosy... i tak samo budzi mnie rano o 6 (gdzie ja wstaję o 8 ;)
    Kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również posiadam takie buty, tylko, że brzoskwiniowe :D a no i chusta mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  21. szare tenisówki - moja miłość minionego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też :D Szkoda tylko, że przetrwały jedno lato ;D

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).