7.05.2011

Dwa za jeden?

No prawie...
Uprzejmie donoszę o ciekawej promocji w Super Pharm :) Skusiłam się na zakup wody termalnej z La Roche Posay, czyli za dwie butle 150 ml płacimy około 42 zł. Jedna już chłodzi się w lodówce, przygotowana na wyższe temperatury :)



A drugim produktem, który przyciągnął moją uwagę był micel z Vichy, przeceniony praktycznie o połowę, więc wzięłam od razu dwa, mimo tego że przyjemności jeszcze z nim nie miałam :)


Oba produkty są często polecane, więc mam nadzieję że się nie zawiodę. Dajcie znać czy miałyście już przyjemność użytkować i jakie jest Wasze zdanie :)

Buziaki  :*

19 komentarzy

  1. no prosze jaka okazja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ubolewam, bo u mnie nie ma superpharmu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne promocje, chyba się przejdę do superpharmy. Akurat skończył mi się płyn miclearny. Nie używałam tego jeszcze ale z miłą chęcią przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne promo wyczailas :D Chetnie bym sie skusila, zwlaszcza na termalki, bo nie mam a plynow micelarnych mam zapas ;) Ale niestety nie moge teraz szalec z wydatkami, bo chyba czeka mnie zakup nowego aparatu foto- dziad mi sie popsul 5 dni po uplywie gwarancji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. * ooliska- a pomyśleć, że weszłam od niechcenia ;)

    * pugsilove- powinni zacząć w końcu prowadzić sprzedaż online. Co im szkodzi o.O?

    * Luna - mi się właśnie skończyła Bioderma i poczułam ulgę, że znowu trafiłam fajne promo :) Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    *Martita - Ja nie wiem jak oni teraz robią te sprzęty, że zawsze się popsują jak tylko skończy się gwarancja! Zegary im z samodestrukcją wrzucają, czy co o.O? A co do miceli to może jakaś mała recenzja ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za okazja, dwie wody termalne za 42 zł ? Już bym biegła je kupić, gdyby nie fakt, że u mnie nie ma super pharm. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wody termalne są świetne a jeżeli chodzi o tego micela mam jednego i nie moge sie zebrac do testowania xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Streszczaj się, bo jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znac jak Ci sie sprawdza ten micel z Vichy bo widze ze jest inny niz ten moj, który jest totalnie porazkowy:/ buzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ! co za okazja !
    Na pewno będziesz zadowolona.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam płyn:) a z wody w ostatniej chwili zrezygnowałam i teraz żałuję okropnie!!! ach...

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się Iwettko,że powoli wracasz do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  13. * Oleśka - na pewno dam znać :D

    * Anna - już jestem u Ciebie ;)

    * Kaś - nic straconego jeszcze ;)

    * Leal - Ja też ^_^!

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel Vichy jest bardzo fajny, ale równie fajny jest micel z Perfecty (kosztujący 13 złotych...). Tak czy tak, skoro już kupiłaś, nie będziesz zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj a ja juz tylko czekam na otwarcie w Galerii Słonecznej superpharm :) i doczekac sie nie moge.. bo w zwykłych aptekach to trzeba wyciagac od farmaceutek informacje o promocjach

    OdpowiedzUsuń
  16. * Viollet - zastanawiałam się nad micelem z Perfecty :D Następnym razem na pewno go wypróbuje skoro polecasz :)

    *MrsDeterminacja- w zwykłej aptece mam zawsze wrażenie, że strasznie marudzę farmaceutce bo chce obejrzeć kilka kosmetyków i pomoc w wyborze. I jeszcze wyrzuty sumienia, bo za mną kolejka. Preferuję raczej samoobsługę ;) Mogę sobie wszystko przeczytać, obmacać i dopiero wtedy dopytywać w razie wątpliwości :) Dlatego lubię Super Pharm.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy znajdę jeszcze tą wodę u mnie w Superpharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto się przejść i sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym miesiącu też zdobyłam 2 wody termalne LRP :)
    jedna na pewno będzie też na upalne dni, świetna jest :)) ale lepszy psik ma ta z Vichy :)) bardziej 'mgiełkowy'

    a micel z Vichy bardzo dobry, mam teraz i używam :))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).