6.05.2011

I tak mi zleciało...

... Na remontowaniu mieszkania. Mamy już maj a końca nie widać! Wszystko rozbija się o najdrobniejsze szczegóły jak np. "gdzie ma być gniazdko elektryczne", "oświetlenie ledowe czy halogenowe", "jaki kolor podłogi", "w salonie mają być drzwi czy lepiej bez"... itd. Wątpliwości co raz więcej, a mętlik w głowie rośnie.
Brak kablówki i internetu powoli daje mi się we znaki, ale dzięki temu mam czas na przemyślenia i szukanie ciekawych inspiracji w magazynach poświęconych urządzaniu mieszkania czy katalogach firm meblowych.
Oczekujcie, że w najbliższym czasie mogę trochę o tym przynudzać ;)
Kilka zdjęć, którymi będę się inspirować:


Jeszcze nie wiem jak to się skończy, ale na razie wygląda to mniej więcej tak:

Tyle tytułem wyjaśnienia co u mnie. Mam nadzieję w najbliższym czasie prowadzić chociaż bloga, bo tęsknie za tym najbardziej.

Buziaki i ściskam Was wszystkich mocno :*

26 komentarzy

  1. oooo!!!! w końcu! :D żebyś Ty wiedziała jak my się martwiłyśmy o Ciebie :p
    Cieszę się, że jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie inspiracje przypadły mi do gustu, mieszkanie z pewnością będzie piękne :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się odezwałaś, zastanawiałam się, co u ciebie słychać, gdzie się podziałaś. Tęskniłam!

    Powodzenia na "placu budowy" ;))) Ja już po przeprowadzce! Jest wspaniale :D Czego i tobie życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobiece wnętrze i spokojne kolory. Na pewno efekt będzie super:) Pozdrawiam.

    Zapraszam: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 3mamy kciuki i czekamy na efekt koncowy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stęskniłam się :*

    Najważniesze że jest to dążenie do spełnienia twoich marzen

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie takie jasne wnetrza :) pewnie bedzie pieknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie byłam przekonana, że to Twoja sypialnia:D bardzo fajne inspiracje, ta łazienka ala kwiat wiśni bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o dobrze że się odezwałaś.
    I współczuje remontu, nie ma dla mnie nic gorszego, ciągły bałagan i końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze Cię widzieć! ;)
    piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ukojenie dla oczu takie wnetrza jasne, przestrzenne CUDO !
    Świetny Blog.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. * Gusia - Miło mi słyszeć, że jeszcze nie zostałam "zapomniana" ;)

    * Viollet - dzięki za opinię :) Mam nadzieję, że szybko mi zleci i już nie długo będę mogła w takim wnętrzu przebywać ;) Bo na razie obdrapane ściany ;)

    * Cammie - Oj, musiałaś też mieć zakręcony okres ;) Ja przeprowadziłam się jakiś czas temu, ale dopiero teraz zaczęliśmy remontować. Jeszcze trochę przed nami :D


    *Materialistka *oolsika *yasminella * agu - dzięki dziewczyny za wsparcie i opinię :D Mam nadzieję, że już wkrótce będę miała się czym chwalić ;)

    * Mizz V - Obie aranżacje są moimi faworytami i według nich będę papugować ;)

    *Aktualnaa - jestem przerażona tym na co się porwałam ;P Teraz już wiem, dlaczego większość ludzi woli kupić nowe mieszkanie. Ale coś za coś: jest przynajmniej duże i w dzielnicy blisko centrum Wawy :)

    *princetonxgirl Dziękuję :*

    * Anna - Dziękuję,skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że wróciłaś i się odezwałaś :)
    Inspiracje świetne sypialnia najbardziej mi wpadła w oko :)

    Mam nadzieję że niedługo i jakiś filmik urodowy sie pokawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam ostatnio o Tobie, dobrze że już jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. * Carlafabian * Agnieszka - Dzięki dziewczyny :D Bez tego ciężko żyć ;) Jak już się wpadło, to się nie wypadnie ;)

    * Ema - mam nadzieję, że takie będą tez u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś w końcu
    !!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zyjesz!!! Jak ja sie ciesze, ze w koncu sie odezwalas!!! Strasznie martwilam sie o Ciebie, zreszta jak wieszkosc Twoich widzek ;)
    Zdrowy rozsadzek podpowiadal mi, ze pewnie zajeta jestes remontem dalszej czesci mieszkania lub nie masz dostepu do Internetu. A tu sie okazuje, ze jedno z drugim ;)
    Mam nadzieje, ze wrocisz za jakis czas na YT, bo YT bez Ciebie to nie to samo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za miłe słowa :D Akurat jakoś mi się tak wszystko zbiegło w czasie i ogólnie już nie miałam energii na internetowe życie :)
    Jednak nie da się o tym wszystkim zapomnieć i tęskni się ogromnie ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ufff... cały czas myślałam co się z Tobą dzieje. Doskonale Cię rozumiem. też jestem na etapie remontowania i urządzania mieszkania. Przez to moje priorytety się zmieniły. Zarastam gazetkami o urządzaniu przeglądam strony na ten temat. To ciekawe zajęcie ale niestety niektóre przyjemności dość kosztowne. Pozdrawiam cieplutko

    http://mamajusta1-mojezielonewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że już jesteś :) ostatnio się zastanawiałam czemu Cię nie ma ani na blogu ani na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki :D Teraz już wiesz- "true life" mnie wciągnęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwetto jak Cię dorwę to uduszę! Aż o mnie w Fakcie napiszą o brutalnym morderstwie!
    Cholercia jak mogłaś się przez tyle czasu nie odzywać!? My od zmysłów odchodziłyśmy! Aż w momencie gdy nadzieja się skończyła to nawet nie wiesz jakie paskudne myśli mi przychodziły do głowy!
    Do takiego stopnia się przejęłam tym co się z Tobą dzieje, że mojemu facetowi suszyłam głowę aż on sam się wczuł w sprawię i co jakiś czas się mnie pytał "i co już wiadomo co z Iwetto?", "odzywała się", "coś wiesz na jej temat, czemu się nie odzywała".
    Matko! Jaki kamień z serca mi spadł!
    ....
    uduszę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że jesteś i u Ciebie wszystko pięknie się układa :) Remont do przejścia, a potem tylko podziwiać, podziwiać :)
    Może jakiś remontowy blog, albo chociaż fotki hm ??:) Pozdrawiam ciepło i serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne! Będę informować na bieżąco :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).