26.09.2012

O mało ważnych rzeczach // ZWIERCIADŁO, SELAH SUE

Postanowiłam przerwać zastój na blogu notką zupełnie offtopową. Mam ochotę dzisiaj pisać o bzdetach, na przykład o moim nowym torebkowym kalendarzu. Dostępny jest w dwóch szatach graficznych z magazynem Zwierciadło. Całość kosztowała 11,90 i mam nadzieję że pomoże mi w systematycznym blogowaniu ;)


Kolejną zdobyczą ostatnich dni są bransoletki Goti. Pastelowe kolory nie pozwalają mi zapomnieć o minionym lecie, mimo coraz chłodniejszych dni.


Natomiast Clinique dzisiaj na swoim fanpagu ogłosił ciekawą akcję z wymianą podkładu. Wystarczy przynieść do Sephory swój stary fluid, a w zamian można otrzymać 5 PRÓBEK jednego z dwóch podkładów Clinique: Even Better Makeup SPF 15 (odcień Neutral) lub Superbalanced Makeup (odcień Vanilla). Akcja z wymianą trwa od jutra, czyli 27 września. Superbalanced miałam i nie wywołał we mnie ekscytacji, wręcz odwrotnie - mocno się na nim zawiodłam, więc warto skorzystać z próbek, zamiast inwestować w pełnowymiarowe opakowanie. 

I na koniec jak dla mnie najlepsza wiadomość tego dnia, 
czyli nowy singiel Selah Sue. Podoba mi się i męczę non stop ;)





55 komentarzy

  1. Anonimowy26.9.12

    Ja z podkladu Superbalanced jestem zadowolona. A z probkami to rzeczywiscie fajna sprawa ;)
    Sliczny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalendarz jest śliczny może uda mi się go jeszcze upolować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Paulina S.Wydaje mi się, że nie powinnaś mieć problemu. Ja zdecydowałam się na niego dopiero dzisiaj, ale dziewczyny na twicie chwaliły się nim już od tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu lubiłam tego typu kalendarze :) Od dłuższego czasu przeszłam na organizer a teraz chodzi za mną Moleskine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny jest ten kalendarz. Tez bez organizatora nie wyobrazam sobie zycia!

    OdpowiedzUsuń
  6. A fajny ten kalendarzyk? Bo zastanawiam się czy by mojego wielgachnego nie zamienić na coś mniejszego a jak już mam coś capnąć to chciałabym, żeby było to coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ten kalendarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Hexx anaoch wiem co masz na myśli,Moleskine też za mną chodziło, nawet miałam już w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Gosia (beautyfascination)gdzieś trzeba zapisywać te nowe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @KatalinaMi się podoba w środku> jedna kartka to cały tydzień od góry do dołu, a druga jest na notatki. Czyli tylko do zapisania sobie wizyty czy inne ważnego wydarzenia, a obok dużo miejsca na inne rzeczy. Wygląda to praktycznie tak samo co w zeszłym roku http://pokazywarka.pl/cp94fq/

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie mnie ciekawi czy to kalendarz na 2012, czy na 2013 czy może przejściowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superbalanced u mnie się niezbyt sprawdził... Poza tym ten kolor Vanilla jest ciemny:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ciekawe wieści przynosisz! Muszę wymyślić, czy mam jakiś stary podkład, a potem zapychać do Sephory na wymianę, bo chętnie wypróbuję, co oni tam oferują.
    Sellah kocham, ale tego singla jeszcze nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie kusi mnie ta promocja Clinique, więc może z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że informujesz o takich akcjach promocyjnych :) Z wymiany tuszu skorzystałam a jutro kolej na podkład :) Ja również uwielbiam Selah!

    OdpowiedzUsuń
  16. @Agu Jest od października tego roku, czyli można by rzec że studencki ;) Może chcieli być pierwsi dlatego tak wcześnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. @ChwilaTeż mnie zdziwiło, że ten proponują.

    OdpowiedzUsuń
  18. @xkeylimexSingielek świeżutki jak poranne bułeczki, więc miałaś prawo :) Ja na Clinique sie nie skuszę bo już walczę z zalegającymi próbkami w szufladzie ;D Ale cieszę się że się notka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @BasiaA już zdecydowałaś który podkład wybierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. @DoodotiCiesze się, że notka się przydała :) A Selah jest niesamowicie energetyczna i pasjonująca, ciężko przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie w kioskach została tylko ta druga wersja kalendarza - też ładna, ale chyba wolę Twoją.:D

    OdpowiedzUsuń
  22. @IdaliaW moim kiosku zostały na szczęście dwie wersje do wyboru. Ta druga też jest ładna, ale ta wydała mi się bardziej moja ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny singiel
    ja własnie zamierzam kupic pełnowymiarowe opakowanie podkładu Clinique porerefining solutions lub anti-blemish solutions:) pomyśle:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kalendarz ładnie wygląda. Choć ja chętnie zobaczyłabym jego środek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam ten kalendarzyk, zdecydowałam się na zakup, bo ujął mnie tym wzorem i strasznie spodobał mi się u jednej z blogerek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm, fajna opcja z tym podkładem, ale nie wiem, czy mam gdzieś całkiem pustą tubkę, a tam gdzie resztka, trochę szkoda dać :(

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie bym kupiła taki kalendarz,bo nie mam,fajny jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. @IwettoTzn kalendarz jest na 2013 rok, ale na najbliższy kwartał ma miesięczną tabelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Reni-ferek To jestem ciekawa co będziesz o nich sądzić, bo moje pierwsze wrażenie z Clinique było kiepskie ;( A tyle obiecywali ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @77gerdaNa twitku publikowałam zdjęcia ze środka ;D Jakby co mogę cyknąć jeszcze kilka ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. @wildberryMi też bardzo spodobała się obwoluta i wzór :) Iście kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. @Karo Nie ma co szukać na siłę, takie akcje na pewno jeszcze będą organizowane. Ważne aby nie wyrzucić w przyszłości starego opakowania, a zachować na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Basia8212Idealny do torebki :) Myślałam o nim od tygodnia czy kupić czy nie kupić, bo to dodatkowy ciężar do noszenia ;) Ale notes zawsze się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda ze nie pokazałaś kalendarza w środku bo chciałam go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Iwetto, jeśli mogę tu spytać odnośnie podkładu Pharmaceris intensywnie kryjącego, czy nadal go polecasz? Zastanawiam się nad jego kupnem na zimne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kalendarz wyglada fajnie, ja zawsze kupuje wieksze i potem siluje sie z torebka, bo zawsze jest za ciezka :/ a zwierciadlo to chetnie bym poczytala :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda że nie widać układu kalendarza w środku:(
    Okładka dosyć ciekawa, kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny kalendarz :) Ja się przymierzam do Moleskine :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurde widziałam ten kalendarz i bardzo mi się podobał, ale to jak już wracałam do Anglii i akurat nie miałam przy sobie portfela na stacji benzynowej :( A Clinique widzę dalej kontynuuje ze swoją akcją, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten sam kalendarz ze Zwierciadła! Podoba mi się, że jest taki poręczny i nie zajmie dużo miejsca w torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. @Justyna GieraNa twitku go pokazałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @dorismajWłaśnie miałam robić jego update, bo jakoś przestał spełniać moje oczekiwania. Nie wiem, może na jesień cera mi się zmieniła, bo zupełnie inaczej teraz się sprawuje na mojej twarzy. Jego ogromną zaletą jest to że nie zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @youriturielJa w ogóle kilogramy noszę w torebce, więc zawsze się zastanawiam czy dodatkowe rzecz jest mi potrzebna ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. @tiamomodeMożna wyguglać ;D Kilka komentarzy wyżej podałam link :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @BellaTeż kiedyś chciałam, ale za drogi jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. @kosmetyczny-przekladaniecMam nadzieję, że więcej firm zacznie organizować tego typu akcje.

    OdpowiedzUsuń
  47. @lacquer-maniacsJa go lubię za to że jest przyjemny w dotyku i ma sporo miejsca na notatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. gadżeciara z Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. strasznie podoba mi się miętowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczny kalendarz, u mnie takie coś jest absolutnie podstawą, bez kalendarzy totalnie bym się pogubiła i o wszystkim pozapominała. Więc pytanie, czy wpis jest o mało ważnych rzeczach? hmmm chyba nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ten kalendarz jest przepiękny, bransoletki są śliczne

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).