15.07.2012

Z wizytą w BRW

W końcu doczekałam się swoich mebli do przedpokoju. Zamawiałam je w Black Red White i termin realizacji wynosił 5 tygodni. Firma All Hall jednak uwinęła się szybciej i już po 3 tygodniach dostałam smsa informującego o możliwości odbioru paczek. My zawsze odwiedzamy największy salon BRW przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. 


Są w nim nie tylko wszystkie oferowane meble, ale także mnóstwo dodatków, tekstyliów, porcelany, a nawet oświetlenie. Jest w czym wybierać i jest co zwiedzać. Nie mogłam przepuścić okazji i tym razem także zajrzałam do środka, w nadziei że pojawiło się coś nowego i atrakcyjnego do mojego mieszkania.



Skupiłam się tylko na części z akcesoriami, ponieważ jestem na etapie szukania maselniczki ;P Niby prozaiczna sprawa, ale nie taka łatwa do zdobycia, szczególnie jeżeli musi spełniać moje wymogi ;) 





Wybór okazał się jednak ograniczony, więc wyszłam tylko z miękkim kocem z mikrofibry. A na tyłach sklepu, w magazynie czekały na nas paczuszki:


które okazały się znakomitą atrakcją dla naszego przychówku ;)


Przyznam, że lubię robić zakupy w BRW, jednak jak wszędzie z jakością bywa różnie. Mimo wszystko uważam, że warto tam zaglądać, aby znaleźć coś właściwego dla siebie i wpisującego się we własne gusta estetyczne.  W końcu nie samą Ikeą człowiek żyje ;)

23 komentarze

  1. Swojego czasu zaliczyłam kilka bardzo udanych zakupów w BRW :) choć ich polityka jest mało ciekawa pod kątem sprzedaży na zamówienie itd. ale tutaj z kolei mam doświadczenie z drugiej strony bo chodziło o dystrybucję ich mebli ;)
    W każdym razie lubię takie miejsca, Ikea jest dobra ale... nie na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Hexx anaIkea ma fajne dodatki, ale z samymi meblami też bywa różnie ;) Oba sklepy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak by byl w UK to dla mnie zakazany sklep ! Ja mam Ikea pod nosem doslowenie 10min autobusem....tez zakazany sklep.
    Nowy wyglada bloga....super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie czekam na narożnik z Vox, czas oczekiwania to jedyne 6-8 tygodni ;P. Komoda z Ikei czeka natomiast na skręcenie i chwilowo również stanowi tor przeszkód dla kici;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sklepy, jednak nie moge do nich wchodzić bo zawsze wychodzę z czymś.. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @Baby Jane HudsonDawno nie zaglądałaś w takim razie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @MizzVintageKoty mają z tego chyba największą frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @by-kejtino ja poszłam po maselniczkę, wyszłam z kocem, a miałam jechać tylko odebrac meble ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama przez długi czas myślałam , że w BRW są tylko meble . Zdziwiłam się bardzo gdy zobaczyłam jakie cuda można tam znaleźć . Mam na oku świecznik , który znalazłam na ich stronie internetowej . Muszę się w końcu po niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za BRW - dość drogo. Te same meble można zleźć w innych sklepach w niższych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @BellaTrzeba po prostu wiedzieć kiedy i za ile ;) BRW często oferuje -23% i wtedy się bardzo opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba jestem na etapie ze wlasnie sama ikea zyje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się marzą białe lub czarne kwadratowe talerze xD

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest właściwie chyba przy Popularnej ;) też tam lubię zaglądać, oglądać i czasem można upolować fajne dekoracje z wyprzedaży :)
    sklep przydatny, zwłaszcza, że wiosną czeka mnie wyposażanie swojego pierwszego samodzielnego mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie byłam w tym sklepie... Pójde, obadam.. Obecnie obkupiam się w TK Maxx

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam brw , sprzedają super meble ostatnio zamówiłam u nich komodę i dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Marieteż to przechodziłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Yasminellaeh, a Ja nie mogę znaleźć dla siebie odpowiedniej porcelany ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. @AnuszkaW tk maxx upolowałam świetne sztućce! Też lubię tam zaglądać, bo mają niepowtarzalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @kamila niocziJa w BRW kupowałam wcześniej narożnik i sofę i też nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to sobie kotki znalazły miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodatki czasem mają fajne. Co do mebli niestety mało co u nich mi się podoba. Wszystko jakieś takie dla mnie słabo wykończone. Zresztą coraz słyszę, że jak ktoś ma od nich meble jest rozczarowany po jakimś czasie. Niestety dla mnie słaba jakość i widziałam te meble po czasie użytkowania - tragedia. Może nie każde ale jakoś mnie kompletnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham odwiedzać sklepy dekoracyjno meblowe, nawet jeśli nic się nie kupi i nie upatrzy, to zawsze przychodzą inspiracje na stworzenie czegoś swojego :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).