16.07.2012

Brzoskwiniowe wspomnienie...

I stało się! Mam za sobą pierwszy dzień w pracy po prawie miesięcznym urlopie. Wyobrażacie sobie moje zmęczenie? Wszystko wydawało się takie obce i zapomniane... to co wcześniej robiło się z automatu, teraz przychodziło z trudem i wysiłkiem, a minuty dłużyły się niemiłosiernie. I tylko lakier na paznokciach przypominał mi, że jeszcze nie tak dawno temu byłam w małej drogerii i miałam przed sobą jeszcze cały  tydzień wolnego...


Paese 157 z serii Mini Me urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. W buteleczce wydaje się być subtelną, pastelową brzoskwinią, ale na paznokciach już zadziornie fluoryzuje. Ma trochę wodnistą konsystencję i dla całkowitego krycia wymaga trzech warstw, ale zaletą jest jego trwałość. Bez topa spokojnie trzyma się trzy dni, a to wszystko za 3,99! Pędzelek też jest przyzwoicie włochaty i sprężysty, więc pod tym względem z malowaniem nie ma problemu. A kolor oceńcie sami:




Buziaki :*

34 komentarze

  1. bardzo lubię takie odcienie - zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Muszę go obczaić na stoisku Paese przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś drugi dzień po miesięcznej przerwie- odczucia takie jak ty. Myślałam że ten dzień się nie skończy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, subtelna brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle podoba mi się opcja mini lakierków, dzięki temu jest szansa na zużycie :) jest szansa na szastanie kolorami, ja jestem na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrót po tak długim urlopie faktycznie musiał być trudny ;)
    Kolor lakieru - prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna brzoskwinka,w moim guście:)
    a powrotu do pracy współczuję...trzeba się na nowo zaaklimatyzować,prawda?
    mnie czeka 5 tyg.urlopu i aż strach potem będzie wracać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. @Aktualnaaciężko się przystosować ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. @Angel MakeUp Worldteż uwielbiam wersje mini, kolor się nie znudzi, a jak będzie taki sobie nie będzie wyrzutów żeby się go pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Turkusoowa5 tygodni o__O? Chcę, zazdroszczę i od razu współczuję ;) Ale co tam ,warto!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutki kolorek, taki "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. małe cudo! daj namiar na drogerię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @sauria80to poza Wwą niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem przyjemnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolor. Ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i bardzo lubię, a w Warszawie do kupienia w Drogerii Jaśmin na Centralnym. @sauria80

    OdpowiedzUsuń
  18. och, praca po wolnym to koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  19. delikatny kolorek..

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu jaki piękny ! :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17.7.12

    kolor niesamowity :) uwielbiam takie odcienie :) i do tego tani i długo trzyma :D same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście niesamowity kolor, cudowny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).