13.07.2012

Inside...

Moja wakacyjna kosmetyczka kryje niewiele, szczególnie ta z kolorówką. Lubię mieć wybór podczas porannego makijażu, ale z reguły w trakcie urlopu się nie maluję. Dlatego podczas pakowania kolorówki ograniczam się do minimum, czyli zabieram ze sobą po jednym kosmetyku z kategorii i to mi całkowicie wystarcza. Jeżeli chcecie zobaczyć co zabrałam w tym roku, to zapraszam dalej :)




Kosmetyczka NYXa jest naprawdę pojemna, spokojnie pomieściłaby jeszcze więcej kosmetyków. 
Moich było zaledwie tyle:


A teraz z bliska i z opisem!
Paletka Inglota to według mnie najlepsze rozwiązanie. Dzięki niej można skomponować cienie w dowolnym kolorze. Dodatkowo ma duże lusterko, które przyda się przy wykonywaniu makijażu.

Górny rząd od lewej: mat 353, mat 358, mat 390, perła 441.
Środkowy rząd: perła 12, perła 420, perła 35
Dolny rząd: Loreal 153, perła 434, perła 423
Jeszcze jedna paletka cieni (tak na wszelki wypadek) Clinique Plum seduction, płyn do pędzli Sephora, róż Benefit Hervana, róż NYX w odcieniu taupe (zamiast brązera).


Poniżej kosmetyki do oczu: Zalotka Shu Uemura, Tusz do rzęs Eveline, kredka Avon w odcieniu Deep Turquoise, kredka Essence Long Lasting 01 Black Fever, kredka Rimmel 281 Aubergine, żel do brwi Delia , kredka Loreal 137 Dark Chocolate(której używam do podkreślenia brwi) 
oraz szczoteczka do rzęs z Inglota.


Swatche kredek do oczu:

Od lewej: Loreal dark Chocolate, Rimmel Aubergine, Essence Black Fever, Avon Deep Turquoise 
Trzy tubki to podkład Estee Lauder Double Wear Light, obowiązkowy Carmex 
oraz baza pod cienie Too Faced.


Na koniec pędzelki :)
Od góry: Sephora 45 do różu, Hakuro H75, Sephora 13, Hakuro H77, Hakuro H70, No name,
 Hakuro H79, Duo Essence of Beauty, pędzel Eco Tools do brązera.


I to tyle :) Dla mnie to kosmetyczne minimum.
 Jestem ciekawa czego nie może zabraknąć w Waszej kosmetyczce? 

36 komentarzy

  1. jak dla mnie to i tak duzo za duzo kosmetyków :p PO CO TYLE KREDEK ? bezz urazy nie krytykuje tylko sie dziwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zakręcić wokół tej kosmetyczki, na wyjazdy jak znalazł :)
    U mnie panuje minimalizm jeżeli chodzi o wyjazdy ale nie wiem czy wyszłoby mniej :D Pora chyba zrobić takie podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Marciar7Fioletowa i turkusowa jakby mi się zachciało koloru, brązowa do brwi, czarna do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Hexx anaoo! Bardzo proszę! Jestem ciekawa co Ty tam wozisz ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wystarcza, tusz do rzęs, podkład, puder i brązer. :) To w końcu są wakacje! :pp

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem o wiele większą minimalistką, jeśli chodzi o wyjazdowe kosmetyczki ;) nie odczuwam potrzeby malowania się podczas urlopu i rezygnuję wtedy z cieni, róży, bronzerów - najczęściej zabieram krem BB, tusz do rzęs i pomadkę :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w te wakacje rezygnuje z cieni do powiek i co za tym idzie z pędzli do makijażu oka;)]
    za to biorę kredki i eyelinery, sama kreska powinna mi wystraszyć:)
    a ta kosmetyczka jest na prawdę pojemna i wydaje się być wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chce taka kosmetyczkę :] świetna wielowarstwówka :]

    OdpowiedzUsuń
  9. takie minimum z minima ;)

    u mnie jest problem co wziąć jak jadę na weekend, niby biorę to co używam codziennie do mejkapu a wychodzi cała kosmetyczka :D Właśnie siedzę i sie zastanawiam co zostawić żeby za dużo nie dzwigać (a wyjazd praktycznie na jeden dzień) Taka kosmetyczka by mi się przydała, wszystko na swoim miejscu, bez potrzeby buszowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. solidnie zapakowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, ale widzę tylko Hervanę *-* jest boooska! chcę! Mniejsza o resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj moja liczba kolorówki będzie jeszcze mniejsza. Na bank mniejsza ilość pędzli. Ale na żaglach makijaż jest bez znaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kosmetyczka. Zazdroszczę okropnie zalotki Shu...(Jeśli to sekret - uszanuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypadło mi pytanko co do zalotki: "Jak ją zdobyłaś?"

    OdpowiedzUsuń
  15. @Lika.makeupWszystko jest we wcześniejszym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. @AtinaNie umiem się malować bez cieni, zawsze musi być jakiś nudziak ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. @77gerdapędzli i tak w połowie nie wykorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyczka faktycznie sporo mieści :) Jest wszystko co najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  19. też staram się wciąż tylko tyle ile potrzebne i na pewno podczas wyjazdu z tego skorzystam. :P niezawsze się udaje. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Iwetko, nie jestem pewna ale już chyba kiedyśpytałam Cię o tą bazę pod cienie Too Faced. Gdzie ją zakupiłaś i czy masz może jakieś jej porównanie do bazy z Art Deco? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałaby mi się ta kosmetyczka! W zeszłym roku do Egiptu zabrałam połowę z tego co Ty :P Za to do pielęgnacji mnóstwo :p

    OdpowiedzUsuń
  22. wciaz nie moge sie na dziwic jak wspaniala jest ta kosmetyczka, szczerze zazdroszcze i nich sie dobrze uzywa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo tego wyszło ! :) ale rozumiem, bo nigdy nie wiadomo... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta kosmetyczka, muszę się nad nią zastanowić....

    OdpowiedzUsuń
  25. @KolorowaChmurkaObecnie jest to według mnie najlepsza baza, która niestety w PL jest niedostępna. Miałam Artdeco i niestety nie była tak dobra jak TF. Szukaj na stronach zagranicznych, wiem że na lookfantastic mają http://www.lookfantastic.com/brands/too-faced.list

    OdpowiedzUsuń
  26. @WenaW Egipcie to chyba nawet nie ma co się malować, jak zaraz wszystko spłynie ;D O pielęgnacji jeszcze będzie na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. @kobieta30. (eveleo)W porównaniu do zawartości toaletki, to jest prawdziwe minimum :P

    OdpowiedzUsuń
  28. kosmetyczka super....widze Carmex jakos go nienawidze.

    OdpowiedzUsuń
  29. na wakacyjny wyjazd nie zabieram żadnych kolorowych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. za to skupiam się intensywnej pielęgnacji, czyli maseczki, maseczki, serum, olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna kosmetyczka! Mogłabyś podać linka gdzie można taką zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  32. @Agnieszka MatosekMożna ją czasami trafić na Allegro, była też na Alledrogeria. Ja swoją kupiłam na Cherry Culture http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx/nyx-carry-all-beauty-bag/17415&cat=0&page=1

    Jeżeli będziesz chciała tam zamawiać, to warto czekać aż będą mieli przecenę -20 % na wszystko (mniej więcej raz w miesiącu taką organizują).

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie kupiłas tą kosmetyczkę?!!!:D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).