11.07.2012

Kosmetyczka idealna!

Ciężko było mi znaleźć kosmetyczkę z przegródkami na pędzle. Nie chciałam żeby się gniotły razem, więc szukałam czegoś podobnego do szkolnego piórnika. Klika lat temu wpadła mi w oko kosmetyczka marki NYX, a kiedy dotarła do mnie z USA z Cherry Culture, byłam nią zachwycona! 


Rozmiarowo jest w sam raz i bez problemu mieści wszystkie moje makijażowe niezbędniki. Przy tym jest solidnie wykonana i służy mi wiernie już szmat czasu. Nie jest tania, ale warto poczekać na kupon -20% na stronie Cherry Culture. Z tego co zaobserwowałam, można ją także od czasu do czasu trafić na Allegro.


W środku znajduje się jedna większa komora, trzy mniejsze oraz przegródki na pędzle. 

Po lewej stronie mniejsze, po prawej stronie największa komora.
Dwie mniejsze
Mniejsze przegródki można bez problemu odpiąć. Jest to niesamowicie wygodne przy czyszczeniu kosmetyczki albo po prostu przy jej użytkowaniu.


Po zdemontowaniu jest lepszy dostęp do większej przegródki i do tej z pędzlami.


Jak widać na zdjęciu niżej pędzle są zabezpieczone zakładką, wypełnioną gąbką, która chroni dodatkowo akcesoria do makijażu. W niej ukryte są jeszcze dwie małe kieszonki. Ja w nich lubię przechowywać próbki , patyczki do uszu czy płatki bawełniane. 



Jest to jedyna kosmetyczka, która całkowicie mnie usatysfakcjonowała w kwestii pakowności i funkcjonalności. Bez problemu mieszczę w niej akcesoria do makijażu na dłuższy wyjazd. Jeżeli chcecie zobaczyć, co ze sobą zabrałam na tegoroczny urlop to zapraszam w najbliższych dniach na bloga. A jeżeli nie macie jeszcze swojej, to tą gorąco Wam polecam. I nie jest już chyba dla Was tajemnicą skąd wzięła się nazwa tego bloga ;)

39 komentarzy

  1. Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie, kosmetyczka jest swietna! Mam ja i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze zastanawiam sie, czy brac i gdzie w ogole schowac pedzle, gdy gdzies jade- konczy sie na tym, ze biore jakies podrozne, bo gdy sie zniszcza to nie bede az tak "oplakiwac"; kosmetyczka bardzo fajna- a tego kuponu to gdzie dokladnie szukac? ot tak, jest co jakis czas na stronie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a przydałaby mi się taka kosmetyczka, nie zbyt ogromna, nie mała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kosmetyczka-kuferek. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam kosmetyczki idealnej. Przydało by mi się to cudo, zwłaszcza teraz kiedy więcej czasu spędzam w pociągu niż w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. @MaLenkaCieszę się, że nie tylko ja mam o niej pozytywną opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @youriturielRegularnie dwa razy w miesiącu mają na głównej stronie kod na -20%. W innym wypadku nie opłaca się u nich robić zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Wdowa Po StalinieI pakowna, o czym najprawdopodobniej będzie w piątek ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna:)
    a mnie jeszcze zainteresowało ta komódka z napisem Beauty, przydałoby mi się coś takiego:) u nas pewnie nie dostane takiego cuda;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pojemnej i pro kosmetyczki, nie będącej kuferkiem nie widziałam :) rewelacyjny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudowna. Muszę na nią zapolować, bo czegoś takiego ostatnio było mi potrzeba. ;)

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaa bobmowa, a ja się cisłam jakiejś chińskim cacku na urlopie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. @PeggyZdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @AtinaAleż dostaniesz, ja ją kupiłam na Allegro u tego sprzedawcy http://allegro.pl/show_user.php?uid=11807646 Teraz akurat jej nie ma, ale często się u nich pojawia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowa i przydatna rzecz, moja kosmetyczka przy Twojej wygląda co najmniej biednie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta kosmetyczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kosmetyczka! Będę jej szukać intensywnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację. W pełni funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą kosmetyczkę od chyba 2 lat i jeździ ze mną wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście bardzo pomysłowo zaprojektowana. Najbardziej przykuło moja uwagę miejsce na pędzelki czy kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no to już wiem skąd nazwa no tak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna i funkcjonalna ta Twoja czarna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jest faktycznie świetna, idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna, muszę zerknąć na CC bo zazwyczaj pędzle idą do odrębnego organizera ale dobrze mieć wszystko w jednym miejscu tym bardziej, że prezentuje się bardzo funkcjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ;) chyba się na nią skuszę, ale tak jak napisałaś poczekam na obnizki ;) pozdrawiam i życzę udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @77gerdaCiesze się, że nie tylko u mnie się sprawdza ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. @Hexx anaWkrótce pojawi się post z zawartością, więc zobaczysz ile się mieści ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna bagażówka dla pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna i praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).