15.11.2011

Real Techniques

Kto zna siostry Pixiwoo? Ręka do góry!
Nie od dziś wiadomo, że siostry robią na YT świetne tutoriale makijażowe, że są rewelacyjne w tym co robią i warto czerpać od nich inspirację. Dzięki nim naprawdę można podszkolić się w sztuce makijażu.

A dla niewtajemniczonych dodam, że jedna z sióstr- Samantha Chapman, zaprojektowała kilka pędzli do makijażu dla Real Techniques. Do tej pory miałam zamiar ściągnąć je z UK, ale kilka dni temu dotarła do mnie świetna wiadomość na Facebooku. Mianowicie pędzle też już są dostępne w Polsce w internetowym sklepie Alledrogeria.pl .
Myślę, że jest to świetna informacja dla dziewczyn, które marzyły o tych pędzlach, a bały się zagranicznych zakupów. Nie ukrywam, że dla mnie to też spore ułatwienie.

Ja skusiłam się na razie na dwa ( bo moje Eco tools jeszcze nie ostygły, a ja zamawiam już następne ;D ). Jednym z nich jest Blush Brush, który ma jajowaty kształt i służy do konturowania.

Pędzel o ultra miękkim syntetycznym włosiu typu taklon umożliwiającym uzyskanie perfekcyjnego i nieskazitelnego makijażu HD. Dzięki niemu bez problemu podkreślisz policzki, a także nałożysz puder. 


Drugi natomiast to Foundation Brush, czyli pędzelek do podkładu.

Pędzel o dwuwarstwowym syntetycznym włosiu typu taklon umożliwiającym uzyskanie perfekcyjnego i nieskazitelnego makijażu porównywalnego z techniką natryskową (ang. airbrush).
Dzięki niemu bez problemu stworzysz nienaganne, profesjonalnego wykończenie make up'u używając płynnego podkładu, kremowego różu, a nawet prasowanego pudru. 
Ponadto pędzel wyróżnia się ergonomicznym kształtem. Specjalnie zaprojektowana aluminiowa rączka jest lekka, a jej wyprofilowana końcówka umożliwia postawienie pędzle w pozycji pionowej.

I w ten oto sposób moja "wish lista" się uszczupliła o jedną pozycję :) Już nie mogę się doczekać, aż trafią do moich rączek. A Wy znacie te pędzle? Macie zamiar sobie jeden sprezentować? A jeżeli tak to który?

30 komentarzy

  1. dzięki za info, już sprawdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, choć myślałam o pędzlach czarnych z Elfa także z taklonu. Cenowo nie jest źle, więc jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iewt nie kuś! Wizja ściągania ich z zagranicy była moją bezpieczną strefą, ale teraz jak są już tak dostępne....

    OdpowiedzUsuń
  4. taki pędzel do podkładu przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, kto nie zna Sam i Nic ;) Są super utalentowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. *Wena - nie miałam tych z ElFa jeszcze ;) więc Ci nic nie podpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Kizia Mizia- powinnaś się cieszyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuje kupic - zestaw starter, blush i stippling brush. Ten do podkladu tez mnie zainteresowal, ale jeszcze nie jestem przekonana. Generalnie wszystkie sa fajne i z tego co czytalam i ogladalam to tez niesamowicie wielofunkcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. *Tishak- na pewno zrobię jego recenzję ;D

    *Katalina- zazdroszcze im ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. *Infusia- wierz mi że ciężko mi było zostawić tylko dwa pędzle w koszyku ;) Ale czekam na Twoją opinię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten do podkładu fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne info:)
    Nie wiem jeszcze czy sie skusze bo mam w planach Zoeve:D ale wezme pod uwage!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na razie jestem zakochana w pędzlach EcoTools <3

    OdpowiedzUsuń
  14. *Hexxana- ooo! To czekam na recenzje, bo o nich nic nie słyszałam ;D

    *Sauria- mam, ale te do oczu mnie nie zachwyciły. Jakieś za duże i zbyt puchate dla mnie. Ale te do twarzy- ok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. *Iwetto, mysle ze w grudniu mozesz sie recenzji spodziewac. :-)

    Mnie generalnie ten starter set interesuje glownie z powodu dwoch pierwszych pedzelkow. Podobno jeden jest genialny do korektora, a mi sie zawsze wlasnie taki maly puchacz marzyl :D

    OdpowiedzUsuń
  16. *Infusia- wiem, słyszałam o nim same pozytywy. Ale Ja nie używam korektora, dla tego się wstrzymałam z tym setem.

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo już są? jaaaaaaaaaa chcę!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaaaaaaaaaaaaakos mnie nie jaraja te pedzle :P

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze chcialam wyprobowac ich pedzle,ale lmusze poczekac do swiat bo terz dalam sobie zakaz kupowania czegokolwiek...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też skusiłam się na ten do różu, zestaw do oczu i stippling brush:) nie mogę się doczekać kiedy będę mogła nimi zrobić makijaż.Ciężko mi się przyznać do tego nałogu ,ale w poniedziałek listonosz przyniósł Maestro a wczoraj zamówiłam pędzle od Pixiwoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie jesteśmy uzależnione

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają niesamowity kształt! Wyglądają naprawdę fajnie. Muszę je wypróbować :)
    U mnie moja pierwsza stylizacja - www.rainbow-style.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję i czekam na następny post.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. a jaki jest Twój subiektywny ranking przystojniaków?
    zostałaś otagowana

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś oTAGowana! : http://skonfundowana-panna.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).