4.11.2011

Life Style

Troszkę ostatnio pościłam z zakupami kosmetycznymi, ponieważ zużywałam zapasy. Nadal tak jest, ale tej okazji nie mogłam przepuścić. Dostałam maila od Super Pharm z bardzo atrakcyjnymi kuponami, które znacząco obniżały cenę interesujących mnie produktów. Dostałam je, ponieważ wyrobiłam sobie kartę Life Style. Posiadacze karty oprócz tego, że za zrobione zakupy dostają punkty (które mogą później wykorzystać na zakupy), to dodatkowo mają wiele przywilejów cenowych oraz kuponowych. To naprawdę się opłaca, więc jeżeli nie macie jeszcze karty Life Style, to proponuję założyć ;) Więcej informacji znajdziecie tutaj: KLIK

Żeby nie być gołosłowną, pochwalę się swoimi kuponowymi zakupami ;)


Zacznę od micela z Vichy, który zamiast 44 zł kosztował 19. Pisałam już Wam o nim TUTAJ


Vichy antyperspirant, który był mi polecany już od dawien dawna. Zamiast 35 zł zapłaciłam 12 zł ;)





Ze zniżką kupiłam jeszcze Aspiryne Bayera, zamiast 8 zł zapłaciłam 4,50. Mam zamiar znowu zacząć robić sobie maseczki aspirynowe, ponieważ moja cera co raz bardziej o nie woła, wręcz krzyczy. Reszta produktów, to powiedzmy zakupy kontrolowane ;D To znaczy szukałam odżywki do rzęs i z racji tego, że opinie są różne (jednym pomaga, innym nie) postanowiłam skusić się na tą z L'biotici (15 zł).

 Zauważyłam, że ostatnio coraz więcej rzęs mi wypada, nie są już tak długie i sprężyste jak kiedyś. Mam nadzieję, że ten krem mi pomoże. Poza tym skusiłam się jeszcze na odżywkę do włosów z henną firmy Beauty Formulas. Za dwupak zapłaciłam tylko 11 zł.



Mam w stosunku do niej ogromne oczekiwania, wynikami na pewno się z Wami podzielę.
W koszyku wylądował też nowy Carmex. Przyznaję, nie był tani, ale poznałyście już moją ślepą miłość do tego balsamu.


I niestety: po pierwszym użyciu moje uczucie jeszcze bardziej się pogłębiło. Smak ma obłędny, przypomina trochę draże mleczne, ale nie mogę go precyzyjniej sklasyfikować. Jest dostępny w wersji Clear, którą widzicie na zdjęciu, i Pink, którą na pewno kupię jak obecny się skończy. Co wnioskuję nastąpi niebawem, ponieważ zjem go zaraz w całości. Muszę się bardzo ograniczać, żeby nie mieć go cały czas na ustach ;)
I na koniec, mój ostatni masthew, czyli świeczka zmieniająca kolor :D Jest obłędna! Chętnych do obejrzenia efektu zapraszam na bloga Woman Land .





Kupiłam ją w Rossmanie i ze względu na cenę (14zł) zdecydowałam się tylko na jedną, czyli "czekoladową pokusę". Dostępne są jeszcze dwie wersje zapachowe: kwiatowa oraz jabłko z cynamonem.

Bilans zakupowy wyszedł w zasadzie na zero: co zaoszczędziłam, zaraz sprzeniewierzyłam na inne kosmetyki ;)
Ale ile z tego radości, to tylko my kosmetykozakupoholiczki wiemy ;)
Prawda?

52 komentarze

  1. a ja tych kuponów nie dostałam, ale może to i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię płyn micelarny Vichy :) choć uważam, że "zwykły" od Perfecty mu nie ustępuje :) A świeczka o zapachu jabłka z cynamonem musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę kartę LifeStyle, ale nie wiedziałam, że taka przecena na VICHY!:) Może w niedzielę jeszcze będzie, to kupię na pewno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapałałam głębokim uczuciem do Carmexa... wczoraj ^^ i Twoja w tym zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Sauria80- wejdź na stronę i wpisz numer karty ;D

    *Viollet- wstyd się przyznać, ale jeszcze tego z perfecty nie miałam ;D Muszę pamiętać następnym razem :)

    *Aguteńka- Kliknij w link, który podałam i wpisz numer karty. Wyświetlą Ci sie Twoje kupony, które pewnie będą ważne do 9 listopada.

    *Adorosa- cieszę się bardzo :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety nie ma SP i bardzo nad tym ubolewam. Mój portfel zapewne mniej ;)
    Rzeczywiście ceny zabójcze! Jestem bardzo ciekawa kremu do rzęs i chętnie przeczytam opinię.

    Pozdrawiam,
    lajfstyle. Prawie jak tytuł posta ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. sauria80 te kupony można sobie wydrukować samemu na stronie lifestyle oraz jak poprosisz Panią w SuperPharm, zawsze są nowe do nowej gazetki, mają ważność tyle co gazetka

    Aguteńka na całe Vichy jest -25% a ten płyn micelarny wyjątkowo jest za 19 zł ale tylko z kuponem

    Iwetto ja też dziś wróciłam z SuperPharmy: wykorzystałam 2 kupony (też miałam antyperspirant z Vichy za 12 zł) i kupiłam super zestaw z Vichy Normaderm: krem Tri-Aktiv, płyn micelarny oraz woda termalna za jedyne 47 zł - takie promocje to jak uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. *Lajstyle- hahaha zauważyłam zbieżność ;D Dostęp do SP to zmora dla portfela, ale na szczęście bywam tam rzadko :D A wszystko zawsze można kupić na Allegro, gdzie są punkty Payback ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Monusia- o tak, takie promocje są rewela :D Czekam na recenzje zestawiku Vichy w takim razie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa ta świeczka i promocje kuszą! Nie ma to jak kupowanie kosmetyków za bezcen :) szkoda jednak, że nie wszędzie jest superpharm :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja kupiłam w Rossmanie swiece jabło z cynamonem - to już tak na Święta :) ale widziałam to cudo i teraz ciut żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Vichy uwielbiam absolutnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam chrapkę na ten nowy Carmex i "zmienną" świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. carmex obowiązkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam od niedawna tą kartę i też uważam to za bardzo korzystną ofertę :) Czekam na recenzję odżywki do rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczka aspirynowa jest świetna, mi bardzo pomaga w kłopotach z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  17. amen, Iwetto, amen :D oszczędzać na jednym by kupować więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dostaję kupony LifeStyle, ale chyba tylko raz skorzystałam z jednego.
    Może przy kolejnej gazetce promocyjnej wyślą mi fajniejsze ;)
    Carmex różowy w planach w przyszłości - może kiedyś na promocję się załapię ;D
    Świeczka zmieniająca kolor - obiecana mi przez TŻ na Mikołajki, oczywiście czekoladowa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. te kupony to fajna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jak fajnie, że trafiłam na twojego bloga, już mi się podoba ^^
    Czaję sięna ten carmex od dawna, ale mam jeszcze do wykończenia wiśniową tubkę i multum innych pomadek więc się powstrzymuję ^^

    U mnie "jak przetrwać zimę". Zapraszam :)
    Aha, zaraz dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę sobie wyrobić tę kartę - takie okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie Ci sie udalo z Vichy,a ten carmex nowy musze kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też mam kupony na Vichy, muszę biec do S-Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo kurde jakie ceny Vichy :O i ja muszę sie zaopatrzyć w ta karte :) świetne zakupy! nie widziałam nowego carmexa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wczoraj widziałam tę świeczkę na youtube u WomanLand i chyba też się skuszę :D z ciekawości i dla czekoladowego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta świeczka jest obłędna, muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie micela Vichy a swieczka musi znalezc sie w moim posiadaniu:)
    Kusi mnie ten nowy Carmex, musze nad nim pomyslec:)

    Zazdroszcze, ze nie masz wymagajacych pazurkow-ja teraz sumiennie smaruje NT i czekam az odrosna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę sobie wyrobić tą kartę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta świeca mnie intryguje, choć efekt - jakkolwiek zachwycający - wygląda troszkę tak jakby pod woskiem był jakiś mechanizm. Tak czy owak będe musiała poszukać tego cuda, bo jak każda szanująca się maniaczka świec zapachowych, inaczej nie zasnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta świecka będzie mi się śniła po nocach - uwielbiam klimat świec palących sie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam te promocje w SP, tylko szkoda, że pod koniec często już nie ma wielu produktów i człowiek musi się obejść smakiem...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio kupiłam sobie ten produkt z carmexa a dzisiaj idę po ten antyperspirant z Vichy, chyba mamy te podobne promocje wysyłane na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świeczka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no niezłe obniżki :D

    i wow, nie widziałam tej nowej wersji carmexa :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Te świeczki mnie ciekawić tylko nigdzie ich nie widziałam. Co do Super Pharm, to niestety do najbliższego mam 70km

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna ta świeczka:)

    Carmexa mam i u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  37. polecam ta odzywke, jak dla mnie wygladza wlosy tak samo jak biowax, tylko ze dla mnie biowax dzialal przeciwwypadajaco, ta tak nie dziala, ale moje falowane wlosy sa nareszcie slniace i sprezyste. no i znow moge nosic grzywke bo juz sie tak nie pusza

    OdpowiedzUsuń
  38. No ładnie, to teraz polecę po Carmexa... -.-

    Kartę LifeStyle chciałam ostatnio wyrobić, ale po mozolnym wypełnieniu razem z panią tego formularza w "kiosku kart", wszystko znikło... ^^ po raz kolejny nie miałam już cierpliwości, pani powiedziała że mogę też internetowo, postanowiłam ją zamówić internetowo i.. do tej pory nie złożyło się . :D Ale tym razem widzę, że warto :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Również posiadam kartę Life Style. Lubię Superpharm, niestety rzadko tam bywam, bo u mnie w mieście nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  40. wby tak karta działała to trzeba zrobić jakieś zakupy za daną kwtoę, albo co miesiac coś robić, czy to po prostu sie wypełnia formularz i można odebrać bez zadnych opłat i zbierać punkty?

    OdpowiedzUsuń
  41. ja osobiście nie jestem zadowolona z wfektow jakie daje wax, zużyłam dwa opakowanie które łacznie starczyły mi na 9 razy ! Nie zrobił nic specjalnego z moimi wlosami niestety...

    OdpowiedzUsuń
  42. *moniaaa- nic nie musisz, po prostu wyrabiasz kartę i masz. Korzystasz wtedy , kiedy potrzebujesz.

    *makeupEu- na opakowaniu faktycznie jest napisane, że jedna tubka maski wystarczy na 5 aplikacji. Ja byłam zadowolona z Innej maski z henną i zobaczymy jak ta się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy7.11.11

    Ostatnimi czasy na pomoc moim rzęsom wybrałam olejek rycynowy, niestety nic kompletnie mi nie daje, dlatego już czaję się od jakiegoś czasu na tę odżywkę l'botici, czekam na kilka słów o jej efektach :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zrobisz notkę o tej maseczce aspirynowej? Chyba nigdy o niej nie słyszałam a jestem bardzo zaciekawiona :)
    I czekam na recenzję kremu do rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  46. Też jestem posiadaczką karty Lifestyle i uważam, że warto ją mieć. Superpharm ma naprawdę ciekawe propomocje, jeżeli chodzi o dermokosmetyki. Fajny blog. Obserwuję i będę zaglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko jest super!;D zwłaszcza carmex<3
    zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Takim okazjom też bym się nie oparła zwłaszcza Vichy

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham zapachowe świeczki ochhh!!!!!!!!!! :)
    zapraszam na Twittera :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).