12.09.2011

Au Naturel

To było oczywiste, że ta paletka będzie moja. Z resztą nawet Was o tym uprzedzałam ;) Sleek tym razem stworzył kolorystykę idealną dla każdej z nas. Bez problemu zrobimy nią nie tylko makijaż dzienny, ale także wieczorowy.


 Cała jest nasycona naturalnymi brązami, szarościami, beżami. Znalazł się w niej także odcień pomarańczowego (toast) oraz oliwkowego koloru (moss).





Mogłabym przyczepić się jedynie do dwóch rzeczy dotyczących tej paletki. Mianowicie górny rząd cieni jest słabiej napigmentowany, a w całej paletce są tylko cztery cienie perłowe.

Jednak uważam, że warto czasami odejść od świetlistego makijażu oka, a jeżeli chodzi o jasne cienie to nie ma problemu, żeby zintesyfikować ich kolor przy pomocy fixera czy bazy pod cienie.


Wydaje mi się, że nie ma co deliberować. Jeżeli Wam wpadła w oko ta kolorystyka, to będziecie z niej zadowoleni, tak samo jak z dotychczasowych paletek tej firmy.
A jeżeli nie mieliście jeszcze okazji używać cieni Sleeka, to ta paletka jest dobrym pretekstem żeby zacząć ;)

Jestem ciekawa Waszej opinii na jej temat, więc czekam na komentarze!

44 komentarze

  1. ja też się na nią skusiłam dzisiaj :)
    mam nadzieję, że szybko dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale oh so special, którą niedawno kupiłam, w zasadzie też jest bardzo neutralna, więc tym razem sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie darowałam. Liczyłam na większą ilość jasnych, rozświetlających cieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolory,może się skuszę ,chociaż przyrzekam sobie cały czas, że najpierw muszę uzupełnić palety cieniami z Inglota i Mac-a.Widziałam róż z tej kolekcji u katOsu i wydawał się bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Paula- ja też nie mogłam doczekać się, kiedy przyjdzie ;) jak na złość szła długo ;P

    *Cammie- OSS też nie mogłam się oprzeć, ale o tym następnym razem :D

    *niecierpek- fakt, mogli zrobić więcej perłowych.

    *Magda- Róż wydał mi się za ciepły dla mojej zimnej karnacji. Chociaż nie ukrywam, że jednak cały czas mi chodzi po głowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tą sobie odpuszczę, ale ogólnie - sleek pozytywnie. paletki są małe i poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam już o niej :) Dolny rząd jest lepszy jakościowo, górny trochę mniej... nie wiem jak z bazą, ale 2 cienie mi nie podeszły...


    Zapraszam na rozdanie! :)
    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12.9.11

    kolorki z drugiego swatchu dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez takie posty marzę o tej paletce. Ech, a muszę czekać do pierwszej wypłaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Conker podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj do mnie przyszła ta paletka, od jutra zaczynam testowanie :D Jak na razie kolory mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ją mam :) Mojego uwielbienia dla Oh So Special nie przebiła, ale plasuje się w ścisłej czołówce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. *stri-linga- Właśnie dziwi mnie, że większość uważa je za małe ;D

    *Wena - ciężko było tymi jasnymi zrobić swatche :D

    *Julia Natalia- dla mnie całość jest ok ;)

    *Anetka- Ale warto ;D

    *Chanel- mój ulubiony to Nubuck ;)

    *niekonwencjonalna- mam nadzieje, że będziesz zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. *Katalina- Też mam OSS i pokuszę się o stwierdzenie, że świetnie się uzupełniają ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby nie to, że mam neutralne, nudkowo-brązowe palety z NYXa i z Zoevy + paletę OSS, to ta już byłaby moja :) ale nie... staram się zachować resztki zdrowego rozsądku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a jakoś nie Sleekuję :) nie podobają mi się te ciemne odcienie. Ale z drugiej strony ceny Sleeków sa niewielkie i może jednak...

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co słyszałam tylko jedną złą opinię na temat tej paletki, więc chyba powinnam już ją zamówić. Ileż można odwlekać taką przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. *Viollet- też mam OSS i nie mogłam jednak oprzeć się Nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie napisałam o paletach Sleek, między innymi o Au Naturel. Chyba wszyscy ją już mają, niedługo będzie tak jak za komuny, każdy będzie miał to samo :-D

    Mnie trochę rozczarowała, jest fajna, ale Oh So Special wydaje mi się bardziej uniwersalna i twarzowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. jest fajna, idealna na codzień ale i na wieczórCiemnie cienie szczególnie wpadły mi w oko;) ale chyba się nie skusze . Na razie cieszę się OSS i curacao;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem z tej paletki bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest prześliczna, cała mi się podoba. Nie mam żadnej paletki Sleeka, więc może, może...?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cztery perłowe? Czy to oznacza, ze reszta to maty? To wygląda na paletkę idealną.

    OdpowiedzUsuń
  24. też mi się wydaje, że pigmentacja górnego rzędu jest słaba. ja zawsze narzekałam, że są same perły w paletkach a teraz w sumie używam tylko perły bo maty jakieś słabe :) ale paletka bardzo udana, podoba mi się. teraz brakuje mi jeszcze 1 z bardziej wariackimi kolorami i cieni mam dość :) storm + oh so + nude + kolory = zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka wygląda ciekawie. Czy górny rząd cieni to kolory wpadające w żółć czy tylko tak na zdjęciu wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  26. już mi się podoba :-D
    to tylko kwestia czasu kiedy znajdzie się ona u mnie w domu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba jako jedna z nielicznych nie odnoszę wrażenia, że jasne cienie z tej palety mają kiepski pigment. Uwielbiam ją całą, a zestaw nubuck+regal, to moja absolutna miłość od pierwszego wejrzenia :).
    Generalnie po wtopie ze stormem, ta paletka baardzo mnie przekonała do sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. *Siouxie- Ciemne odcienie są bardzo napigmentowane z reguły, ale można je subtelnie rozetrzeć ;D

    *Martuś- nie wiem ;D Ale jestem ciekawa tej złej opinii ;D

    *Atqa- też mam OSS ;D I wydaje mi się, że to na nią więcej osób się skusiło.

    *Sabbath- tak dokładnie: 4 perłowe, 8 matowych :)

    *Adrianna - też tak myślę. Chociaż ja mam same burasy Sleekowe (AuNaturel+OSS+Storm+Bad Girl);D

    *Spinka- ogólnie są to ciepłe odcienie, oprócz Nubucka. Jednak na mojej zimnej karnacji prezentują sie bardzo dobrze. Nie ukrywam że zasługą tego jest też średnia pigmentacja ;D

    *Ninette- też doszłam do takiego samego wniosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. *Ruda- według mnie jasne cienie są średnio napigmentowane, ale w porównaniu do ciemnych (nie ogólnie do palet innych firm). Uważam że jest to zaletą, ponieważ do tej pory z każdym sleekowym cieniem musiałam się pieścić, żeby nie nanieść go za dużo na powiekę. Teraz nie mam tego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. już niedługo też stanę się jej posiadaczką :) super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że kupiłam tę paletkę, bo wszędzie wszyscy o niej piszą i skręcałoby mnie z zazdrości :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez kupilam w koncu Naturel mimo, ze zdecydowanie wole kolorowe cienie, to takie neutralne tez sie bardzo przydaja:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też ją kupiłam :) No i zgadzam się z Tobą, że góra mogłaby być bardziej napigmentowana. Ale i tak mi się bardzo podoba ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Walczę ciągle ze sobą w kwestii tej paletki. :) Ale chyba jednak się nie zdecyduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam dylemat pomiędzy Nude a Oh So Special a wydaje mi się że nie ma co kupowac obu bo kolorki są podobne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna paletka, ale za nic bym jej nie kupiła :) Nie dlatego że nie odobają mi sie kolory,ale dlatego że moja mama by mi całą zużyła gdyby zobaczyła te naturalne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  37. planuję kupić właśnie tą paletkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. *Malwina- mam nadzieję, że też będziesz z niej zadowolona :D

    *Natalia- skąd Ja to znam ;D

    *Kleopatre- przyznam, że sama kolorowych i żywych kolorów używam rzadko- od święta.

    *Bella- w końcu ta paletka ma być do dzienniaków ;D

    *Redhead- Ja też długo nie kupowałam żadnej Sleekowej paletki, w oczekiwaniu na tą pasującą mi kolorystycznie :D

    *Kizia- no właśnie nie są podobne ;) mam obie i świetnie się uzupełniają kolorystycznie ;D

    *Cat Girl- hahaha :D Kup mamie w prezencie ;D

    *Nenka- mam nadzieję, że też będziesz z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja kupiłam tę paletkę, jest ok, jestem zadowolona ;)! kolorki ma idealne!

    OdpowiedzUsuń
  40. *Amethyst- też tak sądzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skusiłam się na nią i nie żałuję. Jednak zgadzam się co do pigmentacji. Kolory są śliczne, więc mogę to wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się Twoją opinią :*

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).