21.10.2011

Subskrybujcie kosmetyki!

Nareszcie do Polski dotarły Boxy! Jest to nic innego jak małe pudełeczko z kosmetykami, które dostaje się raz w miesiącu. Oczywiście trzeba za nie zapłacić, w Polsce będzie to koszt rzędu 30-50 zł.



Jeszcze nie wiem do końca jak będzie to funkcjonować w Polsce, ponieważ firmy dopiero startują z tym pomysłem. Jednak idąc za zagranicznym przykładem, prawdopodobnie będzie można zapisać się na pełny abonament (czyli 12 pudełek) lub co miesiąc zapisywać się na jedno pudełko. Zawartością będą prawdopodobnie próbki, chociaż jak w przypadku GlossyBoxa, może znaleźć się też jeden produkt pełnowymiarowy. Wszystkie kosmetyki będą nowościami na naszym rynku i jako pierwsi będziemy mogli je przetestować. Przynajmniej taka jest idea Boxów, a jak będzie naprawdę to się dopiero okaże.

 Jeżeli jesteście ciekawe co można dostać w takim pudełku, to zapraszam na polskiego You Tuba. Na kanale Katosu czy Nissiax83 znajdziecie filmiki o Boxach.

Natomiast w Polsce znane są już cztery firmy, które będą zajmowały się subskrypcjami kosmetyków:

GlossyBox *** LadyBox ***12 Box ***KissBox

Na razie można się tylko zarejestrować na stronach, to znaczy podać maila, na którego zostanie wysłana informacja o możliwości zapisania się na abonament. Niektóre firmy jak KissBox funkcjonują już na Facebooku i Twitterze, gdzie podają na bieżąco informację o zapisach.

Według mnie jest to bardzo fajny i ciekawy pomysł na przetestowanie kosmetycznych nowości oraz gwarancja, że zawsze będziemy na bieżąco ;) Na pewno zamówię jedno pudełeczko z ciekawości, a jeżeli mi się spodoba to wykupię pełny abonament. Co jak co, ale dla każdej kosmetykoholiczki jest to świetna propozycja ;D

A Wy co sądzicie o Boxach? Wyczekujecie ich z niecierpliwością? A może uważacie że szkoda zachodu dla kilku próbek? Czekam na Wasze komentarze!

46 komentarzy

  1. oni chyba obserwują naszego youtuba:D widocznie zainteresowanie dziewczyn z Polski jest dla nich obiecujące skoro się zdecydowali na działalność tutaj:) bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *majcik- i bardzo dobrze ;) Niech częściej spełniają nasze zachcianki ;)

    *Kota- JA TEŻ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie mogę się już doczekać :) a nóż fajne rzeczy będą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam niespodzianki, więc czemu by nie sobie takiej zafundować? ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. wchodzę w to :) Iwetto nie było Ciebie dawno na blogu ale za to jaki news :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie!!! Czekałam aż w końcu w Polsce będziemy mogła sobie tak dogadzać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. *Słoneczko- liczę na to!
    *sauria- właśnie! Tylko będzie kwas jak wydam więcej niż to warte ;D
    *Siouxie- wiem wiem, jesień mnie złapała ;D
    *Mili- ja też się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. subskrybuje glossaboxa w UK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna idea , jednak kwotę 50 złotych mogę przeznaczyć na przemyślany zakup.Ja u siebie też napisałam o nowościach-tym razem Douglasowych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna wiadomość! na pewno się na któryś box zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Marta- i jak wrażenia ?
    *Magda-fakt, 50 złotych to sporo. Mam nadzieję, że zawartość będzie godna ceny ;)
    *sia- cieszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. w zależności od tego jaka to będzie cena potem będę się zastanawiała czy w ogole jest sens dołączenia sie do tych sub ...

    50 zł to nie jest wcale mało za .. parę próbek kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z resztą wg mnie więcej kosztów jest w wyprodukowaniu tego pudełeczka niżeli tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, że i do nas zaczyna docierać cywilizacja;) pewnie się zapiszę na któreś z ciekawości:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hurrrra!!!!! :D Bardzo się cieszę, mam nadzieję, że kosmetyki będą warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  17. * Mścisława - masz rację, ale zależy jeszcze jakie będą to kosmetyki ;) Poza tym KissBox na pewno będzie za 29 zł ;D
    *MizzVintage- ja też ;) Jestem ciekawa co jeszcze nas czeka ;D
    *Spinka- ja licze na to, że będą to kosmetyki zagraniczne ;D Chociaż mam pewne wątpliwości czy tak będzie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego co wiem, to LadyBox również będzie 29zł kosztował:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze wiedzieć :) pewnie się skuszę choć raz żeby zobaczyć jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. idea bardzo fajna, tylko ciekawa czy równie fajnie ją zrealizują, przesyłając kosmetyki warte ceny jaką się płaci...
    mimo to na przynajmniej jednego Box'a pewnie się zapiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. *ilussia- to dobra wiadomość, dzięki :*
    *Paula- zawsze możesz poczekać na opinię innych :) Ja na pewno dodam posta na jego temat ;)
    *ninette- też do tego w ten sposób podchodzę ;) Ważne że będzie konkurencja, będą się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwetto ja byłam ostatnio w Inglocie i jak zobaczyłam nowe kufry to postanowiłam zacisnąć pasa, wsadzić węża do kieszeni-cokolwiek ,aby tylko je sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. *Magda- dawno nie byłam w Inglocie i nawet nie wiedziałam, że wzbogacili się o taki asortyment! Dzieki za info, obejrzę je sobie, chociaż mam już dwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie pomysl jest rewelacyjny, ale jeszcze lepiej byloby, gdybysmy wiedzialy wczesniej, co jest planowane w kolejnej wysylce... wtedy mialabym gwarancje, ze sie z tego uciesze i ze warto wydac tyle kasy. Bo jednak jesli podliczyc to x12 to dla mnie jest to jednak spory wydatek i praktycznie bezsensowny, bo niepewny.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, że coś takiego dotarło i do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na pewno się zapiszę :) 29 zł jest ok, jeśli produkty będą fajne, ale 50? Zdecydowanie za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  27. *Kosmetasia- niestety zawartość Box jest owiana tajemnicą, przynajmniej tak jest w USA i UK.
    *Summer- idziemy do przodu ;D
    *lusterko-em- jak na nasze realia to dużo, ale może paczki będą ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. NARESZCIE!!! Zaczynałam się powoli czuć jak uboga krewna, bo większość fajnych rzeczy omijała Polskę. A ta kwota, jak rozumiem to jednorazowa cena za miesiąc? Nie ukrywam, że wolałabym 30 niż 50zł...

    OdpowiedzUsuń
  29. no wreszcie nie mogę się doczekać tylko mam nadzieje że nie walną jakiejś zaporowej ceny ale 30 zł to by nie było źle

    OdpowiedzUsuń
  30. *Katalina
    *kosmetoZ pocieszę Was dziewczyny, że ma być nawet 25 zł ;) Ale zobaczymy co wyjdzie ostatecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja raczej nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś otagowana :) http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/2011/10/moj-torebkowy-niezbednik.html

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie bym się skusiła... ale 30-50 złotych?
    Myślę że max 25 złotych byłoby dogodne na polskie warunki, gdzie zarobki są niewielkie w porównaniu do jakości i kosztow życia... Pięć dycha za pięć próbek to jednak sporawo...

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna wiadomość! Na pewno skuszę się na jakiegoś boxa. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. już sie zapisałam do subskrypcji mailowej, będe czekała na wiadomość :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  36. taaaaaaaaaaaaaaaaaaak, hurrrrraaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł :) Chociaż przyznam,że za próbki 30 czy 50zł bym nie dała, wiec nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł:) ja też pewnie z ciekawości wypróbuję na 1 raz a potem się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22.10.11

    50zł - ok ale tylko w przypadku kiedy będą to selektywne, niszowe próbki kosmetyków.
    Bo płacić 50zł za próbki żelu pod prysznic Fa i kilka rzeczy Bielendy, Ziaji to nie halo trochę. Jak wyskoczą z jakimś Lancomem, Givenchy itp. to się szarpnę na subskrypcje

    OdpowiedzUsuń
  40. Wolałabym takie BOXy w Douglasie no ale zobaczymy co zaoferują :)

    OdpowiedzUsuń
  41. tylko który wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja już zapisałam się na kissbox, a na Fb wygrałam nawet boxa listopadowego! :) Link do mojego wpisu o tym :
    http://amethyst-pl.blogspot.com/2011/10/wariacje-nie-maja-konca.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Otworzyłam dziś zaległe "Kobiece Obcasy" a tam próbka kremu Ziaji :-) Miła to była niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  44. O nie, znowu wydatek, bo jakże się opanować :P?

    OdpowiedzUsuń
  45. super, że się pojawiają :) ale też sądzę, iż warto jedynie jeśli będą to kosmetyki z wyższych półek

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa jestem zawartosci ale cos mi sie wydaje, ze nie zdaze sprobowac polskiej wersji;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).