6.07.2016

Nawilżający krem pod oczy ALTERRA // HYDRO BIO Winogrona i Biała herbata


Dobry krem pod oczy jest na wagę złota. Z wiekiem niestety dostrzegam to coraz bardziej. Dlatego stronię zazwyczaj od drogeryjnych ofert, ponieważ nie trafiłam jeszcze na żaden produkt, który w pełni zaspokoił moje potrzeby. Wegański krem marki Alterra trafił do mnie dzięki współpracy z marką Rossmann. Kosztuje około 9 zł i zawiera 15 ml kosmetyku. Cena bardzo przystępna, ale z działaniem jest już gorzej. 


Dedykowany jest dla osób ze skórą bardzo suchą, na której powstają pierwsze zmarszczki. Powiedzmy, że się do nich zaliczam ;)  Krem ma przeciwdziałać oznakom starzenia, szybko się wchłaniać, pielęgnować skórę i sprawić, że będzie piękna i gładka. 


Opakowanie jest bardzo wygodne i higieniczne w użyciu. Tubka jest miękka, otwór malutki, więc bez problemu można wycisnąć nawet niewielką ilość. Konsystencja ma postać lekkiego kremu, który podczas aplikacji niestety się maże. Najlepiej delikatnie go wklepać i poczekać aż sam się wchłonie. Niestety nie robi tego błyskawicznie jak obiecuje producent, ale przynajmniej nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy i nie ściąga skóry. Świetnie sprawdza się stosowany pod korektor. Z tego powodu najczęściej sięgałam po niego rano, a wieczorem wyłącznie w duecie z jakimś serum.

Stosowany solo okazał się niewystarczający. Od samego początku wiedziałam, że kosmetyk będzie delikatny w działaniu i na pewno nie pomoże uporać się ze zmarszczkami mimicznymi (nie ma też co liczyć na zniwelowanie cieni pod oczami). Najbardziej oczekiwałam sporej dawki nawilżenia, które w moim przypadku okazało się co najwyżej dostateczne. Jedynie używany z innym kosmetykiem przynosił zadowalające efekty. Natomiast jego zaletą jest spora wydajność. Regularnie stosowałam go codziennie rano oraz sporadycznie wieczorem i wystarczył mi na prawie trzy miesiące.



Aqua • Alcohol • Glycerin • Olea Europaea Fruit Oil • Helianthus Annuus Hybrid Oil • Sodium Lactate • Glycine Soja Oil • Cetearyl Alcohol • Cetyl Alcohol • Glyceryl Stearate Citrate • Tricaprylin • Vitis Vinifera Seed Oil • Camellia Sinensis Leaf Extract • Vitis Vinifera Fruit Extract • Xanthan Gum • Saccharide Isomerate • Potassium Cetyl Phosphate • Hydrogenated Palm Glycerides • Sodium Hyaluronate • Tocopherol •  Hydrogenated Lecithin • Butyrospermum Parkii Butter •  Brassica Campestris Sterols • Helianthus Annuus Seed Oil • Ascorbyl Palmitate • Parfum • Limonene • Citral • Linalool • Geraniol •Citronellol • Eugenol 

Podsumowując krem ten mogę polecić młodym osobom, które szukają produktu z dobrym składem w przystępnej cenie. U innych wydaje mi się, że sprawdzi się jedynie pod makijaż. Sama raczej do niego nie wrócę, bo jednak potrzebuję mocniejszej pielęgnacji. 

 - Produkt wegański, nietestowany na zwierzętach

29 komentarzy

  1. To nie dla mnie on, niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio właśnie patrzyłam na niego w Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ewentualnie poczekać na promocję :)

      Usuń
  3. Już nauczyłam się, że niestety te bardziej naturalne kremy pod oczy nie spełniają moich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wszystko zależy od składu. W każdym razie na pewno będę szukać czegoś bardziej odżywczego wśród naturalnych kosmetyków.

      Usuń
  4. Miałam ich szampon był średni, z ciekawości może sięgnę po krem, bo zmarszczek jeszcze wielu nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo przypadł do gustu ich szampon dodający objętości.

      Usuń
  5. Oj, trochę za delikatne działanie, ja potrzebuję kremu który dodatkowo wspomoże walkę z pierwszymi zmarszczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety w drogeriach wiele takich przeciętniaczków...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaiłam się na niego swego czasu, ale raczej odpuszczę, bo skórę pod oczami mam dość suchą i pewnie u mnie też nawilżenie nie byłoby wystarczające ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie zdecydowanie zbyt słaby dla mnie. Ja lubię pod oko treściwe mocno nawilżające mazidła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tylko takie dają radę.

      Usuń
  9. Z tej serii skusiłam się na krem na noc. Niestety taki sobie, wkurza mnie fakt, że ma matowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ta seria ogólnie im się nie udała.

      Usuń
  10. Ja potrzebuje bardzo mocnego nawilżenia pod oczami, więc po ten krem raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swoim działaniem przypomina mi o kremach pod oczy z Floslek!
    Na pewno dla osób, które mają już delikatne zmarszczki mimiczne się nie nadają. :( A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że to samo o nim pomyślałam ;)

      Usuń
  12. Oj, dla mnie zdecydowanie za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie byłby za słaby ale pewnie dla osób rozpoczynających przygodę z kremem pod oczy byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwetto, jeśli szukasz dobrego naturalnego, wegańskiego kremu naturalnego, spróbuj Resibo. Moim zdaniem świetny, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam go na celowniku ;) Dzięki za podpowiedź.

      Usuń
  15. Ja bardzo lubię krem na noc z tej serii, którego używam z kolei na dzień pod makijaż. Kremu pod oczy nie miałam, ale podejrzewam, że u mnie też nie zdałby egzaminu na dłuższą metę. Z kremów pod oczy o przyjaznych składach mogę polecić Ci agranowy marki Nacomi, najlepszy w cenie do ok. 30 zł jaki znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź :) Nie znam jeszcze oferty marki, ale z tego co widzę warto się rozejrzeć u nich na stornie.

      Usuń
  16. Koniecznie spróbuj Resibo - cudo! A sama natura w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko skończę ALterrę, to od razu kupuję :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).