8.06.2011

W malinowym chruśniaku

Peeling latem to u mnie podstawa pielęgnacji. Razem z rosnącymi upałami, odkrywam co raz większą powierzchnię skóry i chcę żeby wyglądała dobrze, była gładka i oczyszczona. Poza tym lubię go wykonywać przed innymi zabiegami kosmetycznymi, aby kosmetyki na przykład nawilżające lepiej się wchłaniały. W okresie letnim wolę zdecydowanie sięgać po owocowe kosmetyki i w ten sposób moja kosmetyczka wzbogaciła się o dwa malinowe peelingi.

KLIK!

 Pierwszy, który do mnie trafił prosto z drogeryjnej półki, to gruboziarnisty scrub do ciała Fruit fantasy, marki Joanna.
Chociaż w nazwie zawarte jest słowo "gruboziarnisty", to według mnie jest zupełnie inaczej: drobnoziarnisty. Drobinki są naprawdę przyjemne i delikatnie szorują ciało, jest ich dużo i niestety wchodzą wszędzie, więc trzeba bardziej obficie spłukać ciało po zabiegu. Konsystencja jest żelowa, więc dobrze przylega do skóry. Średnio się pieni, jednak dobrze się rozprowadza i większych problemów z myciem nie przysparza.



Opakowanie jest wygodne w użyciu, a dodatkowym plusem jest to, że żel spływa do ostatniej praktycznie kropelki. Minusem jest niestety zapach: słodki mdły i chemiczny. Na początku jeszcze czuć coś przypominającego  maliny, jednak im dalej tym gorzej. Na szczęście po kąpieli nic nie czuć na skórze.
KLIK!
KLIK!

W przyszłości pewnie jeszcze sięgnę po podobny produkt tej marki, ale w innej wersji zapachowej. Mam nadzieję, że będzie lepszy. Ogólnie jestem z niego zadowolona, ponieważ w moim przypadku nadaje się do codziennego użytku i zostawia dobrze odświeżoną skórę.


KLIK!

Natomiast już zupełnie inne wrażenia zapachowe mam przy stosowaniu Raspberry Body Scrub marki The Body Shop. Istne maliny! Mało tego! W kosmetyku zawarte są pestki z malin, co jeszcze bardziej przybliża nas do naturalnego chruśniaku. Dodatkowo zawiera jeszcze czarne drobinki ścierające, które niestety lubią zalegać na dnie wanny po zabiegu.



KLIK!


Peeling jednak ma swój poważny minus- konsystencję. Przypomina mi kisiel, czyli jest dosyć lejący. Przy aplikacji niestety bryzga na wszystkie strony. Przez to robi się także mniej wydajny, bo w miarę nakładania sięgamy po co raz więcej produktu. I mimo tego, że pięknie pachnie, dobrze spełnia swoje zadanie i pozostawia skórę dodatkowo nawilżoną, to jednak nie jestem gotowa pójść na ustępstwo i po każdym jego użyciu sprzątać łazienki. Jednak tak jak w przypadku Joanny, tak w przypadku TBS innym podobnym produktom tej marki, nie mówię jeszcze nie ;)
KLIK!


A Wy miałyście już z nimi przyjemność ? A może macie jakiegoś swojego faworyta i możecie mi coś polecić ?

28 komentarzy

  1. Jak popatrzyłam na te peelingi to już przez monitor poczułam ich zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammmmmmmmmmm . uwielbiam ten peeling z joanny tylko mam inny zapach - ten fioletowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling joanny - niezastąpiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam piling z joanny taki ananasowy cudownie pachnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. maaaliny ;D mniam!
    miałam do tej pory do czynienia tylko z peelingami myjącymi Joanny i uwielbiam wracać do żurawinowego ;) przymierzam się jednak do zakupu peelingu z Perfecty bo słyszałam o nim dużo dobrego ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodzi Ci o peeling cukrowy? No faktycznie też trochę o nim słyszałam dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie używam cukrowego peelingu brzoskwiniowego z Marizy z olejkiem. Byłam w ciężkim szoku gdy go użyłam, jest świetny. Pierwszy raz mam taki peeling, możne zapach nie jest najciekawszy ale efekt bomba ! Ogólna jego struktura wygląda jakby cukier zmieszał z gęstą, żelową oliwką. Skóra po spłukaniu jest jakby naoliwiona ( ale nie tłusta ipt). Świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi jak stworzony dla mnie :D Ze względu na zawartość olejku, zawsze to mniej o jedną czynność po wyjściu z kąpieli ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooj kuszą kuszą :D Dostanę to pierwsze w Rossmannie? Nigdy nie wiem gdzie szukać peelingów w tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sobie narobiłam smaku na dżem malinowy po oglądnięciu Twoich zdjęć :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z perfecty spa peeling w takim ala słoiczku za ok 13 zł chyba:),ale o tym słyszałam też wiele dobrego więc jeśli tamten mi się skończy to kupię ten:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio robiłam peeling swoim kawowym peelingiem cukrowym i w międzyczasie sobie myślałam, że ten zapach totalnie nie pasuje do panującej pogody. czas coś zmienić! maliny brzmią świetnie ;D muszę poszukać czegoś ciekawego.

    skittle manicure z zimowymi kolorami też mi się bardziej podoba :D niebieskie z colur alike doczeka się osobnego wpisu. właśnie go przygotowuję, pewnie jutro opublikuję :D

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba wyglądają jak jedzenie... Kupię ten z Body Shopu i mam nadzieję, ze uda mi się go nie zjeść. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy można je jeść? :D Tak apetycznie wyglądają że nie wiem czy bym dała radę tylko się peelingować nimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.6.11

    ja też kocham peelingi latem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej wygląda tak apetycznie ! już wyobrażam sobie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają tak apetycznie, już czuję ten cudowny zapach malin ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z gruboziarnistym nie miałam do czynienia, miałam te malutkie z joanny, zapachy piękne. A peeling z tbs kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. * siulka - w Rossmanie to akurat nie wiem, ale na pewno w Naturze :)

    *wonder_woomen- jeśli nie przeszkadza Ci słodki zapach , to polecam :)

    *Asiek - to czekam na foto paznokciowe ;)

    *Sabbath - pachnie ładnie, ale chlapie wszędzie, więc przygotuj się psychicznie ;)

    *Neosverden- Ćwicz silną wolę ;) ale lepiej nie myć się na głodniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przygotuję się. Dziś wieczorem będą testy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling TBS wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. * Sabbath - XD Trzymam kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) widzę, że zaglądasz na mojego bloga... Bardzo mi miło :*
    Ja polecam Ci peeling Lirene na skórkę pomarańczową. Pachnie pomarańczami choć zapach jest dość... syntetyczny. Ale ściera super ;) Drugi równie dobry jest peeling z AVONu z brązowym cukrem a także HEANowy cukrowy peeling.

    ja ostatecznie, np. na stopy - zaparzam kawę "fusiatą" po czym mieszam fusy z solą gruboziarnistą. EXTRA wygładza!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki, ten z Lirene mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy wrócisz do nagrywania filmików na YT? bardzo lubię Twój kanał ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem :) W najbliższym czasie raczej będzie to nie możliwe niestety.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham maliny :) szczególnie te z TBS

    http://makeupbydaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam ten peeling malinowy z Joanny. Trochę ciężko było mi go wydostać z buteleczki bo się zatykała, ale byłam zadowolona :D

    http://daruniunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).